Quote (A2K @ 20 May 2011 23:21)
Mä oon harrastanu autohifiä ja demoautoja monta vuotta jo. Sekä rakennan näyttelyautoja. Kysy pois vaan. Tosin oon pois tän illan eli vastaan huomen aamul.
Joo eli asensi 00vectraani rainbow sax 265.20 erkkasarja etee ja konttiin laitoin vahvarin; GZTA 4125X.
Onko iha järkevää pitää takana normikaijuttimii ku edes on erkkasarja vahvari kaut? Kun soittimest saa säätää sen et miten lujaa mistäki juttimest soi, ni GAINin säätämine ei tuottanu ongelmii (muutenha takakajarit huutais KOVAAKOVAA kun ne ei mee vahvarin kaut).
Säädöt on hakuses vahvarin ja soittimen puolelt ja niihi tarvis hiuka neuvoi. GAIN siis on säädetty niiku edellä mainitti, mut entä HPF ja LPF säätö? Tarviiko niitä edes säätää ku laitoin sarjan mukana tulleet jakosuotimet kiinni? o_O On nii perkeleen monimutkast tää hifihommeli
Soiti on Pioneerin DEH-6800

. En nyt muista mitä alkuasetuksii sii sai vaihella enkä niit "päävalikos" olevii asetuksii, mut huomen on virtaa se verra et ne voi käydä kurkkaas. Osaisik nopeesti heittämäl kertoo et miten säädetää, kun soittimes on tosiaa miljoonakolmesataa eri vaihtoehtoo ni ei ota selvää

LOUD ja kaikki korostukset on ofc pois päält/nollil, mut sit siel saa vaihettu taajuusaleeit hertsei ja tälläst ni onko ne hyvä säätää vai huomaako tälläne "sormikeskelkämment" kuuntelija eroa?
Viel, virta-ja maajohdot on 21mm2 kupariletkuu, kaijutinjohdot on bauhaussist ja paksuus on ainakin tarpeeks mut laatu ei välttämät oo hyvää? ja suojatut rca johdot on hifikonexist ostettu (hintahaarukan keskelt). Eli toi johtopuoli on kunnos ja vesivanerista tein jykevämmän kiinnitykset midbassol. Etuovet, katto, konepelti ja peräkonti luukku on eristetty tukkupakkaus silent coatil.
Onko toi asennuspuoli tehty/mitotettu hyvin mun kirjottaman tekstin perusteel? Kunhan ei olis semmone hutastu tehty huonosti