d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Uutiset Ja Ajankohtaiset Asiat -topic
Prev1356357358359360458Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 45,753
Joined: Sep 8 2004
Gold: 556.34
Aug 19 2014 08:27am
Quote (hartwall @ 19 Aug 2014 16:13)
Kyl must on aika perseest et jengi tuhlaa luonnonresurssei sitä mukaa et tulevaisuudes täl maapallol ei asu enää ykskään ihminen. Emt miten tää ei huolestuta mm. kaikkia, varsinkaan ihmisiä jol on lapsia.

villi veikkaus
ei tiedetä asiasta hevon vittuakaan, sit oletetaan että se on jotain viherpiiperrystä antaa vittuja maapallon saastumisesta..

ignorance is a bliss vai miten se oli .:D

This post was edited by Napi on Aug 19 2014 08:27am
Member
Posts: 10,053
Joined: Apr 5 2008
Gold: 620.96
Aug 19 2014 09:05am
Quote (Napi @ 19 Aug 2014 16:27)
villi veikkaus
ei tiedetä asiasta hevon vittuakaan, sit oletetaan että se on jotain viherpiiperrystä antaa vittuja maapallon saastumisesta..

ignorance is a bliss vai miten se oli .:D


tai sit se on tätä muka ekologisuutta, hommataan komposti ja kolme autoa perheeseen.
Member
Posts: 24,688
Joined: Jul 10 2008
Gold: 0.01
Warn: 10%
Aug 19 2014 10:12am
Mä myin just pari autoa. Enää o kaks autoa, mopo ja mönkijä. Ei kompostia.
En lajittele.
Oonko paha ihminen?

Sen verran kierrätän et öljyt kaadan takas maahan mistä ne on joskus tullutkin. B)
Member
Posts: 10,053
Joined: Apr 5 2008
Gold: 620.96
Aug 19 2014 10:13am
Quote (A2K @ 19 Aug 2014 18:12)
Mä myin just pari autoa. Enää o kaks autoa, mopo ja mönkijä. Ei kompostia.
En lajittele.
Oonko paha ihminen?

Sen verran kierrätän et öljyt kaadan takas maahan mistä ne on joskus tullutkin. B)


ja lapset kiittää
Member
Posts: 24,688
Joined: Jul 10 2008
Gold: 0.01
Warn: 10%
Aug 19 2014 10:37am
Kyllä. Lapset on ollu todella kiitollisia yheteisistä mänkijä cruisingeista ja mopoilla ajamisesta.
Tykkäsivät myös kun ostin tehokkaamman auton jossa on vaatimatonn3 litran turbo diisseli kone.
Pitäähäm sitä voimasavua saada ulos. ;)

Meteoriitti törmää meihihin kuitenkin 2880 vuonna. Tiedät jos luet uutisia.
Intia ja kiina paskoo ilmaston vituiks joka tapauksessa.
Ikiroudasta irtoava metaani paskoo maailman joka tapauksessa.
Putin paskoo euroopan.

Mitä mä jaksa yksin kyhnyttää ja pilata omaa elämää turhilla säännöillä.
Elän just kuten huvittaa ja nautin hetkestä. Ei ihmisiä kuitenkaan oo enään nänemässä seuraavaa milleniumia.
Jos on, ne joka tapauksessa sitten onnistu pelastamaan maailman, eikä siihen mua tarvittu.
Member
Posts: 30,191
Joined: Dec 9 2008
Gold: 0.00
Aug 19 2014 11:12am
Quote (hartwall @ 19 Aug 2014 19:13)
ja lapset kiittää


Enemmä ne kiittää siintä ku ei oo töitä ja neekerit vie leivän suusta b) Ja sit siintä jos jonku työpaikan saa ni verot käytetää pakolaiskeskuksien parantamiseen ja etuuksien kasvattamiseen ja samaa aikaan tietysti pitää vielä työttömiltä lapsiperheiltä poistaa tukea et jokane neekeri saa uusimman tabletin ja ofc kaikilla neekerillä pitää olla iso pehmee sänky + laajakuva teevee ja PS4. Siintä oma lapseni tod. näk. kiittää 18-20 vuoden päästä :)
Member
Posts: 10,053
Joined: Apr 5 2008
Gold: 620.96
Aug 19 2014 11:13am
"pilata elämää turhilla säännöillä." Ei se oo sen kummempaa kun et ostaa lihaa vähemmän, suosii julkisia kaikkeen paitsi ihan välttämättömämpiin keikkoihin.

Mut mikäs siinä jos koet olevas turha.

Quote (Soppamies @ 19 Aug 2014 19:12)
Enemmä ne kiittää siintä ku ei oo töitä ja neekerit vie leivän suusta b) Ja sit siintä jos jonku työpaikan saa ni verot käytetää pakolaiskeskuksien parantamiseen ja etuuksien kasvattamiseen ja samaa  aikaan tietysti pitää vielä työttömiltä lapsiperheiltä poistaa tukea et jokane neekeri saa uusimman tabletin ja ofc kaikilla neekerillä pitää olla iso pehmee sänky + laajakuva teevee ja PS4. Siintä oma lapseni tod. näk. kiittää 18-20 vuoden päästä :)


:DDDDDDDDDD ei vittu joo

This post was edited by hartwall on Aug 19 2014 11:14am
Member
Posts: 30,191
Joined: Dec 9 2008
Gold: 0.00
Aug 19 2014 11:15am
Quote (hartwall @ 19 Aug 2014 20:13)
"pilata elämää turhilla säännöillä." Ei se oo sen kummempaa kun et ostaa lihaa vähemmän, suosii julkisia kaikkeen paitsi ihan välttämättömämpiin keikkoihin.

Mut mikäs siinä jos koet olevas turha.


Ite pelastan planeettaa ( lähes ) joka päivä ku meen pyörällä töihin ( matkaa 11,5 km suuntaansa ) ja jätän auton pihaa :) saanko nyt jonkiin palkinnon ?
Member
Posts: 10,053
Joined: Apr 5 2008
Gold: 620.96
Aug 19 2014 11:20am
Quote (Soppamies @ 19 Aug 2014 19:15)
Ite pelastan planeettaa ( lähes ) joka päivä ku meen pyörällä töihin ( matkaa 11,5 km suuntaansa ) ja jätän auton pihaa :) saanko nyt jonkiin palkinnon ?


tempasen sulle mustikkapiirakan jos törmätää! meitsiki ruvennu ajaa fillaril koululle
Member
Posts: 2,908
Joined: Jul 27 2008
Gold: 4,750.00
Aug 19 2014 11:55am
Quote (Soppamies @ 19 Aug 2014 20:15)
Ite pelastan planeettaa ( lähes ) joka päivä ku meen pyörällä töihin ( matkaa 11,5 km suuntaansa ) ja jätän auton pihaa :) saanko nyt jonkiin palkinnon ?




Itekkin ajan kouluun fillarilla. Ei oo kyl matkaa kun reilu kilsa. Yks luokkalainen asuu ihan vieressä ja hän ajaa autolla kouluun :D
Go Back To Suomi Topic List
Prev1356357358359360458Next
Add Reply New Topic New Poll