Kyllä. Lapset on ollu todella kiitollisia yheteisistä mänkijä cruisingeista ja mopoilla ajamisesta.
Tykkäsivät myös kun ostin tehokkaamman auton jossa on vaatimatonn3 litran turbo diisseli kone.
Pitäähäm sitä voimasavua saada ulos.

Meteoriitti törmää meihihin kuitenkin 2880 vuonna. Tiedät jos luet uutisia.
Intia ja kiina paskoo ilmaston vituiks joka tapauksessa.
Ikiroudasta irtoava metaani paskoo maailman joka tapauksessa.
Putin paskoo euroopan.
Mitä mä jaksa yksin kyhnyttää ja pilata omaa elämää turhilla säännöillä.
Elän just kuten huvittaa ja nautin hetkestä. Ei ihmisiä kuitenkaan oo enään nänemässä seuraavaa milleniumia.
Jos on, ne joka tapauksessa sitten onnistu pelastamaan maailman, eikä siihen mua tarvittu.