[QUOTE=A2K,11 Aug 2014 18:57][QUOTE=hartwall,11 Aug 2014 19:52]Hienosti sivuutettu vuosien tutkimukset. Tosi pätevä argumentti ja sitä rataa.
[QUOTE=A2K,11 Aug 2014 18:41]
ei lopettaminen ole vaikeaa, jos on vain henkinen riippuvuus. toteat vaan ittelles paremman syyn olla vetämättä sitä kamaa, kuin se, minkä takia vedät.
siinähän se. näin se on toiminut ennenkin. 
Jätkä selvästi päässyt addiktin aivojen sisälle. Miksei kaikki addiktit vaa "keksis parempaa tekemistä." ei vittu.[/QUOTE]
no olen itse vierottunut juurikin näin. olen myös nähnyt muutaman muun addiktin vierottuvan näin.
eli kyllä. olen ollut noiden aivojen sisällä. (omani)
eli "kyllä vittu"[/QUOTE]
lähinnä vitsinä oli se "ei siihen muuta tarvii ku vähä miettii omia tekemisiään."