d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Uutiset Ja Ajankohtaiset Asiat -topic
Prev1355356357358359458Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 10,053
Joined: Apr 5 2008
Gold: 620.96
Aug 11 2014 10:52am

Quote (SK7 @ 10 Aug 2014 14:24)
Ensimmäiseen kappaleeseen ei voi todeta ku aika syvällistä ja toiseen kappaleeseen voi todeta, että nyt on ollu vaa huonoja rottia. Ovat nyt geeniperimänä saaneet "addiktin aivot"  :lol:


Hienosti sivuutettu vuosien tutkimukset. Tosi pätevä argumentti ja sitä rataa.


[QUOTE=A2K,11 Aug 2014 18:41]ei lopettaminen ole vaikeaa, jos on vain henkinen riippuvuus. toteat vaan ittelles paremman syyn olla vetämättä sitä kamaa, kuin se, minkä takia vedät.
siinähän se. näin se on toiminut ennenkin. ;)



Jätkä selvästi päässyt addiktin aivojen sisälle. Miksei kaikki addiktit vaa "keksis parempaa tekemistä." ei vittu.

This post was edited by hartwall on Aug 11 2014 10:52am
Member
Posts: 24,688
Joined: Jul 10 2008
Gold: 0.01
Warn: 10%
Aug 11 2014 10:57am
[QUOTE=hartwall,11 Aug 2014 19:52]Hienosti sivuutettu vuosien tutkimukset. Tosi pätevä argumentti ja sitä rataa.


[QUOTE=A2K,11 Aug 2014 18:41]ei lopettaminen ole vaikeaa, jos on vain henkinen riippuvuus. toteat vaan ittelles paremman syyn olla vetämättä sitä kamaa, kuin se, minkä takia vedät.
siinähän se. näin se on toiminut ennenkin. ;)



Jätkä selvästi päässyt addiktin aivojen sisälle. Miksei kaikki addiktit vaa "keksis parempaa tekemistä." ei vittu.[/QUOTE]

no olen itse vierottunut juurikin näin. olen myös nähnyt muutaman muun addiktin vierottuvan näin.
eli kyllä. olen ollut noiden aivojen sisällä. (omani)
eli "kyllä vittu"
Member
Posts: 10,053
Joined: Apr 5 2008
Gold: 620.96
Aug 11 2014 11:02am
[QUOTE=A2K,11 Aug 2014 18:57][QUOTE=hartwall,11 Aug 2014 19:52]Hienosti sivuutettu vuosien tutkimukset. Tosi pätevä argumentti ja sitä rataa.


[QUOTE=A2K,11 Aug 2014 18:41]ei lopettaminen ole vaikeaa, jos on vain henkinen riippuvuus. toteat vaan ittelles paremman syyn olla vetämättä sitä kamaa, kuin se, minkä takia vedät.
siinähän se. näin se on toiminut ennenkin. ;)



Jätkä selvästi päässyt addiktin aivojen sisälle. Miksei kaikki addiktit vaa "keksis parempaa tekemistä." ei vittu.[/QUOTE]

no olen itse vierottunut juurikin näin. olen myös nähnyt muutaman muun addiktin vierottuvan näin.
eli kyllä. olen ollut noiden aivojen sisällä. (omani)
eli "kyllä vittu"[/QUOTE]

lähinnä vitsinä oli se "ei siihen muuta tarvii ku vähä miettii omia tekemisiään."
Member
Posts: 45,753
Joined: Sep 8 2004
Gold: 556.34
Aug 16 2014 12:08pm
mihin katosi KUF
Member
Posts: 30,191
Joined: Dec 9 2008
Gold: 0.00
Aug 16 2014 12:32pm
Quote (Napi @ 16 Aug 2014 21:08)
mihin katosi KUF


Löysi elämän ajat sitten ja lopetti täällä postailun.
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Aug 16 2014 04:02pm
Quote (Soppamies @ 16 Aug 2014 21:32)
Löysi elämän ajat sitten ja lopetti täällä postailun.


pitääkö tässä nyt valita niin sanottu elämä tai jatkuva jsp postailu vai mitä tuo meinaa
Member
Posts: 31,130
Joined: Jul 18 2007
Gold: 4.97
Aug 16 2014 04:53pm
Quote (Rzi @ 17 Aug 2014 00:02)
pitääkö tässä nyt valita niin sanottu  elämä tai jatkuva jsp postailu vai mitä tuo meinaa


Väittäsin että internetin mitalla aika monella täällä on "elämä" :P
Member
Posts: 10,053
Joined: Apr 5 2008
Gold: 620.96
Aug 19 2014 04:01am
http://wwf.fi/wwf-suomi/viestinta/uutiset-ja-tiedotteet/Maapallon-varat-loppuivat-talta-vuodelta-2278.a

hauskaa ylikulutuspäivää kaikille, käydääs kaikki ajamas pari huviajelua ja ostetaan parikymment telkkaria sen kunniaks.
Member
Posts: 30,191
Joined: Dec 9 2008
Gold: 0.00
Aug 19 2014 05:50am
Quote (hartwall @ 19 Aug 2014 13:01)
http://wwf.fi/wwf-suomi/viestinta/uutiset-ja-tiedotteet/Maapallon-varat-loppuivat-talta-vuodelta-2278.a

hauskaa ylikulutuspäivää kaikille, käydääs kaikki ajamas pari huviajelua ja ostetaan parikymment telkkaria sen kunniaks.


Mad ?

Viherpiipertäjät ja aktivistit on kyllä parasta viihdettä heti Räsäse Päivi juttuje jälkee :D Mitäs mieltä oot muute siint ku Räsäse mielest joka kylällä pitäs olla oma kylä poliisi :D ? Btw veikkaan et Haavisto on saanu paska halvauksen ku on tota artikkelii lukenu :lol:
Member
Posts: 10,053
Joined: Apr 5 2008
Gold: 620.96
Aug 19 2014 07:13am
Quote (Soppamies @ 19 Aug 2014 13:50)
Mad ?

Viherpiipertäjät ja aktivistit on kyllä parasta viihdettä heti Räsäse Päivi juttuje jälkee :D Mitäs mieltä oot muute siint ku Räsäse mielest joka kylällä pitäs olla oma kylä poliisi :D ? Btw veikkaan et Haavisto on saanu paska halvauksen ku on tota artikkelii lukenu :lol:


Kyl must on aika perseest et jengi tuhlaa luonnonresurssei sitä mukaa et tulevaisuudes täl maapallol ei asu enää ykskään ihminen. Emt miten tää ei huolestuta mm. kaikkia, varsinkaan ihmisiä jol on lapsia.
Go Back To Suomi Topic List
Prev1355356357358359458Next
Add Reply New Topic New Poll