d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Yleinen Keskustelu Topic
Prev1352353354355356377Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Gold: 17.02
Sep 27 2015 04:26am
Member
Gold: 0.00
Sep 27 2015 04:35am
Quote (TR0LLFACE @ 25 Sep 2015 18:59)
odottelen sitä omaa neekerikeskusta tänne Imatralle b)

http://www.esaimaa.fi/m/Online/2015/09/26/Imatralla%20suhtaudutaan%20my%C3%B6nteisesti%20vastaanottokeskukseen%20%E2%80%94%20asiasta%20p%C3%A4%C3%A4tet%C3%A4%C3%A4n%20maanantaina/20153786/563

:rofl:

" Myönteisesti " :thumbsup:

Ai sitä komediaa jos tänne tulis oma neekerikeskus :lol:

e: Veikkaan että se viereine pururata ainekii hiljenee, jos tämmöne ihme tapahtuu. Aika suosittu lenkkeilypaikka, mut jos mamukeskuksen laittavat siihe vieree, ni voi olla aika hiljasta :D

This post was edited by TR0LLFACE on Sep 27 2015 04:44am
Member
Gold: 17.02
Sep 27 2015 09:34am
Oli muuten suoranainen neronleimaus tämä KKK-hepun tempaus.
Sai käytännössä yksistään koko maan suvakit pöyristelemään kilpaa, maailmanlaajuisen (paheksuvan sellaisen) mediahuomion ja suomen etsityimmän "rikollisen" tittelin yhden äidin liinavaatekaapista pöllityn lakanan ja kännipäissään kartongista askarrellun muovitötterön avulla.
Respect.

Member
Gold: 0.01
Sep 27 2015 11:27am
Quote (Rocko @ Sep 27 2015 06:34pm)
Oli muuten suoranainen neronleimaus tämä KKK-hepun tempaus.
Sai käytännössä yksistään koko maan suvakit pöyristelemään kilpaa, maailmanlaajuisen (paheksuvan sellaisen) mediahuomion ja suomen etsityimmän "rikollisen" tittelin yhden äidin liinavaatekaapista pöllityn lakanan ja kännipäissään kartongista askarrellun muovitötterön avulla.
Respect.

http://i.imgur.com/8q0Obi8.gif

Kännis ja läpäl, aina sama juttu. Polttopullot, kivittämiset ja ilotulitteet on kans kännis ja läpäl.
Member
Gold: 216.01
Sep 27 2015 11:52am
Quote (Olod @ Sep 27 2015 08:27pm)
Kännis ja läpäl, aina sama juttu. Polttopullot, kivittämiset ja ilotulitteet on kans kännis ja läpäl.

Aina? Mitähän helvettii säkin selittelet? Sudihan vittuun anteeksipyyntäjä.
Member
Sep 27 2015 01:36pm
Quote (OjjiLol @ Sep 27 2015 08:52pm)
Aina? Mitähän helvettii säkin selittelet? Sudihan vittuun anteeksipyyntäjä.

Kukaan ei puhunu anteekspyytelyst mut voidaan siitäki puhua. Älä oleta että mamut on sulle anteekspyyntöi velkaa mamujen rikoksista jos et sitä ite harrasta. Mun pointti oli, että kännii käytetään aina tekosyynä kaikelle, mitä se ei sais olla koska ihmine erottaa oikeen väärästä kännissäkin. Jos tuppaa tekee tyhmyyksii niin voi kattoa omaa käyttöään. Tosta ja sun aikasemmist postauksist vois tulkita että sä hyväksyt tommosen.

Mikä sua niin vihastuttaa? Se ettet päässy Lahteen riehumaan koska sulla ei ollu varaa lippuihin? Eiköhän näit viel saada lisää sunki paikkakunnalle nii pääset ilmentää rappiotas. Jatka vaan tota alkukantasta raivoas nii saa siitä moni muukin polttoainetta viharikoksille.
Member
Sep 27 2015 02:00pm
Quote (Olod @ Sep 27 2015 10:36pm)
Kukaan ei puhunu anteekspyytelyst mut voidaan siitäki puhua. Älä oleta että mamut on sulle anteekspyyntöi velkaa mamujen rikoksista jos et sitä ite harrasta. Mun pointti oli, että kännii käytetään aina tekosyynä kaikelle, mitä se ei sais olla koska ihmine erottaa oikeen väärästä kännissäkin. Jos tuppaa tekee tyhmyyksii niin voi kattoa omaa käyttöään. Tosta ja sun aikasemmist postauksist vois tulkita että sä hyväksyt tommosen.

Mikä sua niin vihastuttaa? Se ettet päässy Lahteen riehumaan koska sulla ei ollu varaa lippuihin? Eiköhän näit viel saada lisää sunki paikkakunnalle nii pääset ilmentää rappiotas. Jatka vaan tota alkukantasta raivoas nii saa siitä moni muukin polttoainetta viharikoksille.

Mamut? Anteeksipyyntö?

Puhuin susta ja monesta muusta säälittävästä ihmisestä jotka ei kykene itse kriittiseen ajatteluun, vaan pyytelee vaan anteeksi koko kantaväestön puolesta kun kyseessä on joku yksi jannu pukeutun KKK-pukuun. Ja se että harrastat tota yleistämistä ite. En yllättyisi yhtää jos pelaat ite ton kortin siinä vaiheessa kun joku yrittää yleistää mamuja ja rikostilastoja.

Mulla ei oo mitään henkilökohtaisesti näitä pakolaisia kohtaan, mua vituttaa Suomen päättäjät ja ihmiset jotka ovat niin helvetin lapsellisia ja naiiveja, että eivät hyväksy sitä, jotta varmaan +90% Suomeen tulevista pakolaisista tulee sosiaaliturvan perässä.
Enkä mä tästäkään niitä pakolaisia syytä, tottakai yrität ottaa kaiken hyödyn tilanteesta irti mitä mahdollista - mut se että Suomen päättäjät sallivat ja kannattavat sitä, että heitä käytetään hyväksi on ihan helvetin typerää.
Ja sitku näiden ihmisten kans yrittää väitellä, et miten ratkaisette Suomen taloudellisen tilanteen kun valmiiksi on 500k työtöntä ja päivässä virtaa 400+ lisää, vetoavat he humanitaristiseen hevonpaskaan.

mut hei, lisää maahanmuuttajia vaan; eihän me haluta missään nimeessä, että jotku näkisivät meidät "rasisteina". Leikataan lisää julkisesta sektorista, koulutuksesta ja terveydenhuollosta, jotta saataisiin lisää pakolaisia elätettäväksi niillä rahoilla.

This post was edited by OjjiLol on Sep 27 2015 02:18pm
Member
Sep 27 2015 02:50pm
Quote (OjjiLol @ Sep 27 2015 11:00pm)
Mamut? Anteeksipyyntö?

Puhuin susta ja monesta muusta säälittävästä ihmisestä jotka ei kykene itse kriittiseen ajatteluun, vaan pyytelee vaan anteeksi koko kantaväestön puolesta kun kyseessä on joku yksi jannu pukeutun KKK-pukuun. Ja se että harrastat tota yleistämistä ite. En yllättyisi yhtää jos pelaat ite ton kortin siinä vaiheessa kun joku yrittää yleistää mamuja ja rikostilastoja.

Mulla ei oo mitään henkilökohtaisesti näitä pakolaisia kohtaan, mua vituttaa Suomen päättäjät ja ihmiset jotka ovat niin helvetin lapsellisia ja naiiveja, että eivät hyväksy sitä, jotta varmaan +90% Suomeen tulevista pakolaisista tulee sosiaaliturvan perässä.
Enkä mä tästäkään niitä pakolaisia syytä, tottakai yrität ottaa kaiken hyödyn tilanteesta irti mitä mahdollista - mut se että Suomen päättäjät sallivat ja kannattavat sitä, että heitä käytetään hyväksi on ihan helvetin typerää.
Ja sitku näiden ihmisten kans yrittää väitellä, et miten ratkaisette Suomen taloudellisen tilanteen kun valmiiksi on 500k työtöntä ja päivässä virtaa 400+ lisää, vetoavat he humanitaristiseen hevonpaskaan.

Lähinnä huvittaa kun aletaan ruikuttamaan yleistämisestä silloin kun ite yleistetään mamuja möröiks ja raiskaajiks ja ties miks. Siinä se itsekriitiikki juuri puuttuukin. En kannata yleistämistä lakitasolla, joten se siitä asiasta.

En pyytele anteeks kenenkään puolesta, vaan nimenomaan huomautin siitä, että moni mamukriitikko haluu et mamut irtisanoutuu mamujen tekemist rikoksist, mut sit ei ite meinaa taipuu siihen. Miksiköhän? Koska ihmisiä vituttaa joutuu todistelemaan omaa kelpoisuuttaan.

Pakolaispolitiikka on eri asia kuin vihapuheen lietsominen. Vihapuheel on merkitystä siten, että se lisää pökköö pesään niille, joilla on jo pieni rotuvihan liekki kytemässä. Sit otetaa kuppia, tullaan tyhmemmiks ja ryhdytää tuumast toimeen, kun alustaminen on tapahtunu jo aiemmin. Sananvapaudella kuuluu olla rajansa siinä missä yksilönvapaudellaki. Voit sit miettii mihin suuntaan KKK tapauksen pitäminen hyvänä vitsinä vie.

Kaikki muut paitsi sä on lapsellisii ja naiivei. Vittu Dunning-Kruger efekti parhaimillaan. Sosiaaliturvan hyväkskäyttö on toki perseestä, mutta tää onkin se ongelma johon pitäis löytyy järkevä ratkaisu. En jaksa sun tilastoist välittää koska tää on enemmänki periaatekeskustelu. Jos sä oot niin vitun fiksu ja poliittisesti etevä, niin mene ja muuta asioita. Nyt sä vaan suollat aivoripulia.

Quote (OjjiLol @ Sep 27 2015 11:00pm)
mut hei, lisää maahanmuuttajia vaan; eihän me haluta missään nimeessä, että jotku näkisivät meidät "rasisteina". Leikataan lisää julkisesta sektorista, koulutuksesta ja terveydenhuollosta, jotta saataisiin lisää pakolaisia elätettäväksi niillä rahoilla.

Jos oisit kattonu budjettia ja tietäisit mitä menee mihinki ja mistä leikataan, niin ehkä tajuaisit et pakolaisiin ei todellakaa Suomen talous kaadu. Muilla EU-mailla ja esim Turkilla menee paljon rankemmin. Tota hallituspolitiikkaa on kaavailtu ennenku tää pakolaistilanne lävähti käsiin, ja nyt vaan kätevästi saadaan se maahanmuuttajien syyks vaikka se menis päin vittua. En itekään kannata tota hallituspolitiikkaa, koska se eriarvoistaa ihmisii Suomes ja osuu etenki vähäosaisimpiin ja luultavasti kusee talouden viel pahemmin.

Historia opettaa, miten käy ku taloudest syytetään tiettyi etnisii ryhmii. Siihen suuntaan ei pidä mennä.

This post was edited by Olod on Sep 27 2015 02:56pm
Member
Sep 27 2015 03:01pm
Quote (Olod @ Sep 27 2015 11:50pm)
Kaikki muut paitsi sä on lapsellisii ja naiivei. Vittu Dunning-Kruger efekti parhaimillaan. Sosiaaliturvan hyväkskäyttö on toki perseestä, mutta tää onkin se ongelma johon pitäis löytyy järkevä ratkaisu. En jaksa sun tilastoist välittää koska tää on enemmänki periaatekeskustelu. Jos sä oot niin vitun fiksu ja poliittisesti etevä, niin mene ja muuta asioita. Nyt sä vaan suollat aivoripulia.

Ei, vaan kuten sanoin:
Suomen päättäjät ja ihmiset jotka ovat niin helvetin lapsellisia ja naiiveja, että eivät hyväksy sitä, jotta varmaan +90% Suomeen tulevista pakolaisista tulee sosiaaliturvan perässä.

Jos ymmärrät ton lauseen et 'kaikki', tai se et yrität muuten vaan muunnella mun sanomisii on ihan oma ongelmas.

ja täällä mä jatkan suoltamista. Ei sinne politiikkaan niin vaan mennä. Ite oon köyhä opiskelija jolta puuttuu tarvittavat sosiaaliset- ja esiintymistaidot, ja mielenkiinto.
En väitä että oon ite vitun fiksu, tai että tarvisi olla vitun fiksu, että ymmärtäisi miten Suomen talous ei voi kestää 10% työttömyyttä ja/tai biljoonien eurojen laskuja Kreikalle.
Miten kauan luulet, et hallitus voi väistellä tätä asiaa?

Viimmeisien raporttien mukaan, tälle pakolaisvyörylle ei ole näkymässä loppua.. Suomen kiintiö on jo täynnä, miten helvetin kauas sitä rajaa täytyy venyttää? Jossain vaiheessa lähitulevaisuudessa Euroopan maat alkaa varmasti ilmoittaa, että eivät ota enää lisää pakolaisia.
Onko Suomen hallitus niin kovan painostuksen alla Saksalaisilta ja Ruotsalaisilta, että ei uskalla sanoa ei pakolaisille?
Mun mielestä se on täysin väistämätöntä, että se raja tulee vastaan, ja koska loppua ei näy vielä tulijoille - miksi ei voisi olla järkevä ja osoittaa oma-aloitteisuutta ja sulkea ne rajat?

Ja jälkeepäin ihmetellään, et kiintiöt on täynnä ja suurinosa on vieläkin vaara-alueilla.

This post was edited by OjjiLol on Sep 27 2015 03:25pm
Member
Sep 27 2015 03:14pm
Quote (OjjiLol @ Sep 28 2015 12:01am)
Ei, vaan kuten sanoin:
Jos ymmärrät ton lauseen et 'kaikki', tai se et yrität muuten vaan muunnella mun sanomisii on ihan oma ongelmas.

Sä kyllä nussit pilkkua. Tavalliseen sosiaaliseen kanssakäymiseen kuuluu kuvainnollinen puhe. Siinä oli liuta muuta asiaa joka oli eksaktimpaa, mutta johon et ees vastannu, koska näemmä sua kiinnostaa vaa purkautua. Mut kaikki pakolaismyönteisiet ihmiset ei siltikää oo lapsellisii ja naiivei, vaan ne usein tietää periaatteidensa varjopuolet mutta haluu silti mennä niiden mukaan.

Lapsellisia ja naiiveja on vain pieni osa ihmisistä ja niitä on molemmin puolin, sekä ns. suvaitsevaistolla, että mamukriitikoilla. Päättäjät tuskin nyt niin naiiveja on. Vaatii aika paljon pelisilmää ylipäätään noustakseen päätöksentekoon valtuuttaviin asemiin (eli ei siis pelkkä kansanedustuspesti). Mutta on se silti helppoa nimetä ittensä jotenkin valistuneesempaan asemaan ja kuvailla poikkeavii näkemyksii omaavii naiiveiks.

This post was edited by Olod on Sep 27 2015 03:16pm
Go Back To Suomi Topic List
Prev1352353354355356377Next
Add Reply New Topic New Poll