d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Uutiset Ja Ajankohtaiset Asiat -topic
Prev1352353354355356458Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 24,688
Joined: Jul 10 2008
Gold: 0.01
Warn: 10%
Aug 5 2014 09:20am
Ei hesus mitä idiootteja tuol videolla on.
No joo.

Mitä nyt oon jutellu ihan oikeiden israelilaisten sotilaiden kanss, niin ei voi ku nauraa näille jutuille.
foliohattuja kaikille.
ei pahalla kellekkään. Eikä henkilökohtaisellakaan
Member
Posts: 4,783
Joined: Jul 6 2012
Gold: 68.99
Warn: 10%
Aug 5 2014 07:27pm
Quote (A2K @ Aug 5 2014 06:20pm)
Ei hesus mitä idiootteja tuol videolla on.
No joo.

Mitä nyt oon jutellu ihan oikeiden israelilaisten sotilaiden kanss, niin ei voi ku nauraa näille jutuille.
foliohattuja kaikille.
ei pahalla kellekkään. Eikä henkilökohtaisellakaan

en tiiä sotilasteknologiat, täsmentäisitkö et mikä noiden väitteissä tarkallee ottae mättää

mut sanotaankoha näin, että ois aika kummallista et toho Rautakupolii ois isketty niinki paljo rahaa jos homma oiski taas vaa jotaki petkutusta ku miettii niitä kaikkia raketteja jotka on iskeytyny sinne ennen ku koko homma oli pystyssä (intifadat ja Libanonin sodat)
1. ja 2. intifada lienee salaliittohörhöille silkkaa valetta :D kummassaki muistan uutisoidun raketti-iskuista enemmän sekä vähemmän. onks noi parantanu tapojansa vai hommannu parempia raketteja vai mikä on homma ku nyt toi Rautakupoli on feikki


asiasta johonki, ISIS on kohtaamassa ensimmäistä kunnon vastarintaa kurdien peshmerga-joukoilta pohjois-Irakissa, ja shiialainen sotajohtaja Muqtada Al-Sadrin "Mahdin armeija" aka. shiialaiset äärijoukot on palannu kehiin Irakin sisällissotaan liittyen vannoen ISIS-joukoille jne. kostoa. Al-Sadr nauttinee Iranin vallankumouskaartein apuja joita on ny siirretty tonne Iranin länsirajalle, ja jotka on jo aiemminki ollu aika tiukasti messissä shiialaisterroristien ja sotaruhtinaiden toimissa.
ja länsi-Afrikassa on edellee menossa historian suurimmat ebolatartunnat, joista mainitsinenki jo varmaa vanhemmissa posteissa

This post was edited by Gastly on Aug 5 2014 07:38pm
Member
Posts: 4,783
Joined: Jul 6 2012
Gold: 68.99
Warn: 10%
Aug 5 2014 10:02pm
Quote (SekavaSamu @ Aug 5 2014 11:58am)
tiedä sit mikä noista monista eboista tuol on liikkeel, vai liekö mikään. Media vaan pelottelee

mun ekat ekat kuvaukset / vahvimmat kosketukset toho tautii toho tautii on Ilkka Remeksen kirjoista Ikiyö, jotka on julkasti huomattavasti ennen vuotta 2014
ja eikö sitä oo todettu että se varmaan pysynee jokseenki kovasti tuol Länsi-Afrikan alueel. sikäli ikävää, et Ghana on yks Länsi-Afrikan vahviten kasvavista valtioista
tuostahan on btw uutisoitu jo tovi jos toinenkin
Member
Posts: 24,393
Joined: May 6 2006
Gold: 23.47
Aug 6 2014 12:48am
Terrorism according to the U.S government and its media

9/11 Attacks Terrorism
Bombing of Iraq NOT terrorism
Drone trikes on Pakistan and Yemen NOT terrorism
Bombing of Libya NOT terrorism
Bombing of Afganistan NOT terrorism
Boston marathon bombing Terrorism

Kuinkahan syvltä internetistä noita kuvia vois löytää, mis on jälkiä hamaksen raketeista kun ne on osunu johonkin kohteeseen?
Member
Posts: 40,083
Joined: Sep 1 2006
Gold: 4,366.00
Aug 6 2014 01:22am
Quote (SekavaSamu @ 5 Aug 2014 10:58)
http://www.iltasanomat.fi/ulkomaat/art-1288722073633.html

noniin kohta saadaanki uus ihmerokote mitä ihmiset jonottaa nyrkit veressä terveyskeskuksesta :DDD

Mistähän toikin viirus oikeen tuli? "Patentti on yhteiskunnan keksijälle myöntämä yksinoikeus keksinnön ammattimaiseen hyödyntämiseen."
http://www.google.com/patents/CA2741523A1?cl=en

Muistakaa hakee rokotus ja ottaa lapsille kans, olishan se kauheeta kuolla ebolaan.

http://www.google.com/patents/US20120251502

E: tiedä sit mikä noista monista eboista tuol on liikkeel, vai liekö mikään. Media vaan pelottelee


luuletko että suomessa saa tuota rokotetta joskus? ei tod! sana tupakka, eihän sitä saa edes sanoa suomessa, hyi! ja jos tuota rokotetta sais suomessa ni se ois tod. näköisesti k18 koska TUPAKKA

sama homma kannabiksessa, lievittää kipuja ja joitakin oireita, hyi! olemme sivistynyt maa ja emme halua tänne tupakkaa tai kannabista (en sano että sitä alettas polttaan ketjussa vaan tarkotan sitä että annettas lääkkeeksi niille ihmisille jotka sitä tarvitsevat eikä tehdä esim vuosien lääke kokeiluja josta ei seuraa mitään hyvää

alkoholi se tässä myrkky on jos mikä, tappaa vaikka heti ku otat liikaa kerralla, mut eihän sitä voi kieltää kun valtio saa siitä niin hyvät rahat

This post was edited by Speedparts on Aug 6 2014 01:24am
Member
Posts: 24,393
Joined: May 6 2006
Gold: 23.47
Aug 7 2014 01:12am
Quote (Speedparts @ Aug 6 2014 08:22am)
luuletko että suomessa saa tuota rokotetta joskus? ei tod! sana tupakka, eihän sitä saa edes sanoa suomessa, hyi!  ja jos tuota rokotetta sais suomessa ni se ois tod. näköisesti k18 koska TUPAKKA

sama homma kannabiksessa, lievittää kipuja ja joitakin oireita, hyi! olemme sivistynyt maa ja emme halua tänne tupakkaa tai kannabista (en sano että sitä alettas polttaan ketjussa vaan tarkotan sitä että annettas lääkkeeksi niille ihmisille jotka sitä tarvitsevat eikä tehdä esim vuosien lääke kokeiluja josta ei seuraa mitään hyvää

alkoholi se tässä myrkky on jos mikä, tappaa vaikka heti ku otat liikaa kerralla, mut eihän sitä voi kieltää kun valtio saa siitä niin hyvät rahat


TOIVON todella että ei saa, mutta koska suomalaiset on suurimmaks osaks niin vitun lammasta / tyhmää kansaa, tullaan noistakin tappeleen.
Tai sit idootit väärinymmärtää koko jutun ja alkaa imee röökiä ku se sisältää "lääkkeen ebolaan".

Mutta joo. Ei tässä materiaalistiyhdyskunnassa sallita kun sellaset päihteet mistä on rahallista hyötyä valtioille.
Kahvin, tupakan ja alkoholin aiheuttamia vaivoja hoidetaan suht isolla määrllä rahaa vuodessa. samalla se luo työpaikkoja
"lääkäreille" jne.

Auta armias jos psykedeelit laillistettas ja ihmiset alkas tajuaan, et niille on valehdeltu koko elämä ja kaikki mitä ne tietää voikin olla väärää.

Raha se tässäkin asiassa menee ihmisten hyvinvoinnin edelle.
Member
Posts: 24,393
Joined: May 6 2006
Gold: 23.47
Aug 7 2014 01:21am
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Aug 7 2014 08:15am
Quote (SekavaSamu @ 7 Aug 2014 10:12)
TOIVON todella että ei saa, mutta koska suomalaiset on suurimmaks osaks niin vitun lammasta / tyhmää kansaa, tullaan noistakin tappeleen.
Tai sit idootit väärinymmärtää koko jutun ja alkaa imee röökiä ku se sisältää "lääkkeen ebolaan".

Mutta joo. Ei tässä materiaalistiyhdyskunnassa sallita kun sellaset päihteet mistä on rahallista hyötyä valtioille.
Kahvin, tupakan ja alkoholin aiheuttamia vaivoja hoidetaan suht isolla määrllä rahaa vuodessa. samalla se luo työpaikkoja
"lääkäreille" jne. 
Auta armias jos psykedeelit laillistettas ja ihmiset alkas tajuaan, et niille on valehdeltu koko elämä ja kaikki mitä ne tietää voikin olla väärää.

Raha se tässäkin asiassa menee ihmisten hyvinvoinnin edelle.


elikkäs juuh :D

This post was edited by Rzi on Aug 7 2014 08:15am
Member
Posts: 32,744
Joined: Dec 27 2007
Gold: 20.18
Aug 7 2014 08:46am
Quote (SekavaSamu @ 7 Aug 2014 09:12)
TOIVON todella että ei saa, mutta koska suomalaiset on suurimmaks osaks niin vitun lammasta / tyhmää kansaa, tullaan noistakin tappeleen.
Tai sit idootit väärinymmärtää koko jutun ja alkaa imee röökiä ku se sisältää "lääkkeen ebolaan".

Mutta joo. Ei tässä materiaalistiyhdyskunnassa sallita kun sellaset päihteet mistä on rahallista hyötyä valtioille.
Kahvin, tupakan ja alkoholin aiheuttamia vaivoja hoidetaan suht isolla määrllä rahaa vuodessa. samalla se luo työpaikkoja
"lääkäreille" jne. 

Auta armias jos psykedeelit laillistettas ja ihmiset alkas tajuaan, et niille on valehdeltu koko elämä ja kaikki mitä ne tietää voikin olla väärää.

Raha se tässäkin asiassa menee ihmisten hyvinvoinnin edelle.


Kriittisyys, asioiden suhteellisuuden tajuaminen ja sen hyväksyminen ja sietäminen että mikään ei oo koskaan varmaa kuuluu viisauteen, ei siihen mitään psykedeelejä tarvii.
Member
Posts: 3,490
Joined: Jan 8 2012
Gold: 1.14
Aug 7 2014 12:33pm
Quote (Rzi @ 7 Aug 2014 17:15)
elikkäs juuh :D


perus psykedeelinistejä :D

nää savunpolttelijat pahimpia kaikista kyllä

This post was edited by Affii on Aug 7 2014 12:33pm
Go Back To Suomi Topic List
Prev1352353354355356458Next
Add Reply New Topic New Poll