Quote (Speedparts @ Aug 6 2014 08:22am)
luuletko että suomessa saa tuota rokotetta joskus? ei tod! sana tupakka, eihän sitä saa edes sanoa suomessa, hyi! ja jos tuota rokotetta sais suomessa ni se ois tod. näköisesti k18 koska TUPAKKA
sama homma kannabiksessa, lievittää kipuja ja joitakin oireita, hyi! olemme sivistynyt maa ja emme halua tänne tupakkaa tai kannabista (en sano että sitä alettas polttaan ketjussa vaan tarkotan sitä että annettas lääkkeeksi niille ihmisille jotka sitä tarvitsevat eikä tehdä esim vuosien lääke kokeiluja josta ei seuraa mitään hyvää
alkoholi se tässä myrkky on jos mikä, tappaa vaikka heti ku otat liikaa kerralla, mut eihän sitä voi kieltää kun valtio saa siitä niin hyvät rahat
TOIVON todella että ei saa, mutta koska suomalaiset on suurimmaks osaks niin vitun lammasta / tyhmää kansaa, tullaan noistakin tappeleen.
Tai sit idootit väärinymmärtää koko jutun ja alkaa imee röökiä ku se sisältää "lääkkeen ebolaan".
Mutta joo. Ei tässä materiaalistiyhdyskunnassa sallita kun sellaset päihteet mistä on rahallista hyötyä valtioille.
Kahvin, tupakan ja alkoholin aiheuttamia vaivoja hoidetaan suht isolla määrllä rahaa vuodessa. samalla se luo työpaikkoja
"lääkäreille" jne.
Auta armias jos psykedeelit laillistettas ja ihmiset alkas tajuaan, et niille on valehdeltu koko elämä ja kaikki mitä ne tietää voikin olla väärää.
Raha se tässäkin asiassa menee ihmisten hyvinvoinnin edelle.