Quote (hartwall @ 29 Jul 2014 15:39)
"Viime elokuussa Nekalan Lampipuistossa järjestettyyn tapahtumaan tuli satoja ihmisiä enemmän kuin järjestäjät olivat ennakoineet. Kaikille ei riittänyt wc-tiloja, joten osa käytti käymälöinä muun muassa lähistöllä olevien talojen pihoja. Kaupunki sai tapahtumasta runsaasti kielteistä palautetta nekalalaisilta."
täysin luonnon vastaista mennä tarpeille baja majaan. kun luonto tarkoitti meidät ulostamaan luontoon.. taas päättäjät siellä haluaa vastustaa luomu ja terveellisyys tapoja ja myrkyttää kansaa. ihan kun uusi muoti ilmiö että geeni ruoka on muka terveellistä... kaikki luonnollinen katoaa ja rikkaat rikastuu
nojoo, eiköhän mun internetkiintiö ole tältä erää täynnä
This post was edited by potaa on Jul 29 2014 06:46am