pari pv sit löysain helikopterin chernaruksessa, piti vaan tankata ni pääs liikkeelle
vähä myöhemmi parkkeerasin sen loivaan mäkeen, mikä osottautu virheeks, ku se helikopteri liuku mettää iteksee

ofc koitin lähtee lentoon, mut lavat osu puihin ni se siitä sitten, luulin et olisin kuollu ku potkas pihalle (jotai script restriction....?) samaa aikaa ku se räjähti
loggasin tänää sisää ni hengissä olin, mut 2min loggauksesta kaikki teleportattii samaa paikkaan, ammuttiin, mut ei kuollu, makasin vaan maassa enkä voinu tehä mitää, 5min siitä tuli server reset ja loggasin takas sisää ni olin hengissä
pelailetko viel kui paljo bloodstream?
voisin hypätä välil mukaa pelaa toho mappiin