d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Nyt Pelataan Dayz > Tulkee Heterot Pelaan
Prev1343536373841Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 10,482
Joined: Sep 11 2008
Gold: 0.00
Nov 11 2012 05:56pm
taxitin 3 ghillie äijää mun UAZilla , ne meni afk ja ois pitäny ottaa muuta porukkaa mukaan niin piti tappaa ne ~~ , sinne meni UAZin tuulilasi :/
Member
Posts: 9,022
Joined: May 10 2006
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 10%
Nov 14 2012 05:25am
Namalskin saarella on tullu pelailtua. Roinat on kasassa, ruokaa ja juomaa löytyy, mutta ajoneuvoja ei ole tullu keräiltyä kun tuppaa tuo vehicle save kusemaan.





Member
Posts: 31,130
Joined: Jul 18 2007
Gold: 4.97
Nov 14 2012 08:32am
Quote (BloodStream @ 14 Nov 2012 13:25)
Namalskin saarella on tullu pelailtua. Roinat on kasassa, ruokaa ja juomaa löytyy, mutta ajoneuvoja ei ole tullu keräiltyä kun tuppaa tuo vehicle save kusemaan.

http://i231.photobucket.com/albums/ee302/D3su/arma2oa2012-11-1312-50-18-69.jpg

http://i231.photobucket.com/albums/ee302/D3su/arma2oa2012-11-1314-26-13-18.jpg

http://i231.photobucket.com/albums/ee302/D3su/arma2oa2012-11-1322-44-22-85.jpg


Namalsk vaikuttaa tosi herkulta mapilta, ja toi Railgun.. :D
Member
Posts: 23,350
Joined: Jan 5 2007
Gold: 3,280.00
Trader: Trusted
Nov 14 2012 10:12am
pari pv sit löysain helikopterin chernaruksessa, piti vaan tankata ni pääs liikkeelle

vähä myöhemmi parkkeerasin sen loivaan mäkeen, mikä osottautu virheeks, ku se helikopteri liuku mettää iteksee :D

ofc koitin lähtee lentoon, mut lavat osu puihin ni se siitä sitten, luulin et olisin kuollu ku potkas pihalle (jotai script restriction....?) samaa aikaa ku se räjähti

loggasin tänää sisää ni hengissä olin, mut 2min loggauksesta kaikki teleportattii samaa paikkaan, ammuttiin, mut ei kuollu, makasin vaan maassa enkä voinu tehä mitää, 5min siitä tuli server reset ja loggasin takas sisää ni olin hengissä

pelailetko viel kui paljo bloodstream?
voisin hypätä välil mukaa pelaa toho mappiin
Member
Posts: 9,022
Joined: May 10 2006
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 10%
Nov 14 2012 10:22am
Quote (peterpants @ 14 Nov 2012 18:12)
pari pv sit löysain helikopterin chernaruksessa, piti vaan tankata ni pääs liikkeelle

vähä myöhemmi parkkeerasin sen loivaan mäkeen, mikä osottautu virheeks, ku se helikopteri liuku mettää iteksee :D

ofc koitin lähtee lentoon, mut lavat osu puihin ni se siitä sitten, luulin et olisin kuollu ku potkas pihalle (jotai script restriction....?) samaa aikaa ku se räjähti

loggasin tänää sisää ni hengissä olin, mut 2min loggauksesta kaikki teleportattii samaa paikkaan, ammuttiin, mut ei kuollu, makasin vaan maassa enkä voinu tehä mitää, 5min siitä tuli server reset ja loggasin takas sisää ni olin hengissä

pelailetko viel kui paljo bloodstream?
voisin hypätä välil mukaa pelaa toho mappiin


Kyllähän tätä tulee väännetty, harvemmin yksinään, mutta iltasin yleensä roikun tuolla teamspeakissä jos olisi väkeä paikalla. Senkus tulet mukaan jos kiinnostaa. ts.gonnahate.org oli tuo TS osoite.
Member
Posts: 23,350
Joined: Jan 5 2007
Gold: 3,280.00
Trader: Trusted
Nov 14 2012 10:26am
Quote (BloodStream @ 14 Nov 2012 19:22)
Kyllähän tätä tulee väännetty, harvemmin yksinään, mutta iltasin yleensä roikun tuolla teamspeakissä jos olisi väkeä paikalla. Senkus tulet mukaan jos kiinnostaa. ts.gonnahate.org oli tuo TS osoite.


joo on tallessa viel se

näkyks siulla steamis jos oot pelaamassa?
Member
Posts: 9,022
Joined: May 10 2006
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 10%
Nov 14 2012 10:33am
Quote (peterpants @ 14 Nov 2012 18:26)
joo on tallessa viel se

näkyks siulla steamis jos oot pelaamassa?


Ei näy. Jos käytät DayZ commanderia niin voit lisäillä CHEEKI BREEKI kaverilistaan, sillä nimellä löytää.
Member
Posts: 31,130
Joined: Jul 18 2007
Gold: 4.97
Nov 18 2012 12:09am
Paras episode tähän mennessä <3

Member
Posts: 23,350
Joined: Jan 5 2007
Gold: 3,280.00
Trader: Trusted
Nov 18 2012 07:14pm
on kyl ollu melkosta mättöö tuol namalskissa viime päivinä :D

nytkin on 4 kaverii, 3 dmr, 2 m14, fn fal ja 2 uralii ja lada
Member
Posts: 37,005
Joined: Jun 23 2007
Gold: 11,620.00
Nov 18 2012 08:15pm
Quote (peterpants @ 19 Nov 2012 04:14)
on kyl ollu melkosta mättöö tuol namalskissa viime päivinä :D

nytkin on 4 kaverii, 3 dmr, 2 m14, fn fal ja 2 uralii ja lada


fallujah on kans kiva map :D joku 20 parakkii ja porukkaa juoksentelee / ajelee / lentelee ihan hulluna ympäri sitä paikkaa. pum pum pum!
Go Back To Suomi Topic List
Prev1343536373841Next
Add Reply New Topic New Poll