☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Suomi
> ~ Topic Per Ladder Slasher ~
Prev
1
34
35
36
37
38
55
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
Views: 8508
Replies: 545
Track Topic
Artus
Member
Posts: 50,123
Joined: Dec 23 2007
Gold
:
1,964.66
#351
Oct 13 2011 01:48pm
Quote (SPUG @ 13 Oct 2011 22:37)
GL
123 = suositus
€;olitko georgen kaa samas group?
joo
vittu sitä menoa, jätkä oli kusella joka 10. minuutti ko joi kaljaa samal 8D
SPUG
Member
Posts: 1,150
Joined: Mar 26 2011
Gold
:
0.44
#352
Oct 13 2011 01:49pm
Quote (Artus @ 13 Oct 2011 22:48)
joo
vittu sitä menoa, jätkä oli kusella joka 10. minuutti ko joi kaljaa samal 8D
taidan lentää tästä groupista kohta, joinasin toisena, nyt full eikä oot tank ja mul obv paskimmat itemit
vittu mitä paskaa
Napi
Member
Posts: 45,753
Joined: Sep 8 2004
Gold
:
556.34
#353
Oct 13 2011 01:54pm
Quote (SPUG @ 13 Oct 2011 22:49)
taidan lentää tästä groupista kohta, joinasin toisena, nyt full eikä oot tank ja mul obv paskimmat itemit
vittu mitä paskaa
sanot vaa et vedät kaiken vita
This post was edited by Napi on Oct 13 2011 01:54pm
Artus
Member
Posts: 50,123
Joined: Dec 23 2007
Gold
:
1,964.66
#354
Oct 13 2011 02:06pm
tokan oven fail
ekaa kertaa 15 MQ päässy ees tokaan oveen
cha^
Member
Posts: 6,587
Joined: Dec 4 2005
Gold
:
8,733.80
#355
Oct 13 2011 02:07pm
Quote (Artus @ 13 Oct 2011 22:06)
tokan oven fail
ekaa kertaa 15 MQ päässy ees tokaan oveen
321
SPUG
Member
Posts: 1,150
Joined: Mar 26 2011
Gold
:
0.44
#356
Oct 13 2011 02:07pm
Quote (Artus @ 13 Oct 2011 23:06)
tokan oven fail
ekaa kertaa 15 MQ päässy ees tokaan oveen
Et tainnut koittaa 123
Artus
Member
Posts: 50,123
Joined: Dec 23 2007
Gold
:
1,964.66
#357
Oct 13 2011 02:07pm
Quote (cha^ @ 13 Oct 2011 23:07)
321
123 ois ollu oikea
koitin 1 3 nii kosahti
SPUG
Member
Posts: 1,150
Joined: Mar 26 2011
Gold
:
0.44
#358
Oct 13 2011 02:08pm
Quote (Artus @ 13 Oct 2011 23:07)
123 ois ollu oikea
koitin 1 3 nii kosahti
Quote (SPUG @ 13 Oct 2011 22:37)
GL
123 = suositus
€;olitko georgen kaa samas group?
sattumaako?
SPUG
Member
Posts: 1,150
Joined: Mar 26 2011
Gold
:
0.44
#359
Oct 13 2011 02:11pm
ois jepa vetää joskus suomi climbbi
jos vaa ois 5 kellä on hyvät kamat
nyt vissii vaa napi ja cha ja mikkou kel on ees iha hyvät
SekavaSamu
Member
Posts: 24,393
Joined: May 6 2006
Gold
:
23.47
#360
Oct 13 2011 02:17pm
Quote (SPUG @ Oct 13 2011 09:11pm)
ois jepa vetää joskus suomi climbbi
jos vaa ois 5 kellä on hyvät kamat
nyt vissii vaa napi ja cha ja mikkou kel on ees iha hyvät
paskat sinne mtn hyvää kamaa tarvi
tarvitte mut ja ette muita.
Go Back To
Suomi
Topic List
Prev
1
34
35
36
37
38
55
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact