d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > ~ Topic Per Ladder Slasher ~
Prev1343536373855Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 50,123
Joined: Dec 23 2007
Gold: 1,964.66
Oct 13 2011 01:48pm
Quote (SPUG @ 13 Oct 2011 22:37)
GL :)

123 = suositus

€;olitko georgen kaa samas group?


joo

vittu sitä menoa, jätkä oli kusella joka 10. minuutti ko joi kaljaa samal 8D
Member
Posts: 1,150
Joined: Mar 26 2011
Gold: 0.44
Oct 13 2011 01:49pm
Quote (Artus @ 13 Oct 2011 22:48)
joo

vittu sitä menoa, jätkä oli kusella joka 10. minuutti ko joi kaljaa samal 8D


:D


taidan lentää tästä groupista kohta, joinasin toisena, nyt full eikä oot tank ja mul obv paskimmat itemit

vittu mitä paskaa
Member
Posts: 45,753
Joined: Sep 8 2004
Gold: 556.34
Oct 13 2011 01:54pm
Quote (SPUG @ 13 Oct 2011 22:49)
:D


taidan lentää tästä groupista kohta, joinasin toisena, nyt full eikä oot tank ja mul obv paskimmat itemit

vittu mitä paskaa

sanot vaa et vedät kaiken vita

This post was edited by Napi on Oct 13 2011 01:54pm
Member
Posts: 50,123
Joined: Dec 23 2007
Gold: 1,964.66
Oct 13 2011 02:06pm
tokan oven fail :(

ekaa kertaa 15 MQ päässy ees tokaan oveen :banana:
Member
Posts: 6,587
Joined: Dec 4 2005
Gold: 8,733.80
Oct 13 2011 02:07pm
Quote (Artus @ 13 Oct 2011 22:06)
tokan oven fail :(

ekaa kertaa 15 MQ päässy ees tokaan oveen :banana:


321 -_-
Member
Posts: 1,150
Joined: Mar 26 2011
Gold: 0.44
Oct 13 2011 02:07pm
Quote (Artus @ 13 Oct 2011 23:06)
tokan oven fail :(

ekaa kertaa 15 MQ päässy ees tokaan oveen :banana:


Et tainnut koittaa 123 :)
Member
Posts: 50,123
Joined: Dec 23 2007
Gold: 1,964.66
Oct 13 2011 02:07pm
Quote (cha^ @ 13 Oct 2011 23:07)
321  -_-


123 ois ollu oikea :bonk:


koitin 1 3 nii kosahti
Member
Posts: 1,150
Joined: Mar 26 2011
Gold: 0.44
Oct 13 2011 02:08pm
Quote (Artus @ 13 Oct 2011 23:07)
123 ois ollu oikea :bonk:


koitin 1 3 nii kosahti


Quote (SPUG @ 13 Oct 2011 22:37)
GL :)

123 = suositus

€;olitko georgen kaa samas group?


sattumaako?
Member
Posts: 1,150
Joined: Mar 26 2011
Gold: 0.44
Oct 13 2011 02:11pm
ois jepa vetää joskus suomi climbbi ^_^

jos vaa ois 5 kellä on hyvät kamat :D

nyt vissii vaa napi ja cha ja mikkou kel on ees iha hyvät :D
Member
Posts: 24,393
Joined: May 6 2006
Gold: 23.47
Oct 13 2011 02:17pm
Quote (SPUG @ Oct 13 2011 09:11pm)
ois jepa vetää joskus suomi climbbi ^_^

jos vaa ois  5 kellä on hyvät kamat :D

nyt vissii vaa napi ja cha ja mikkou kel on ees iha hyvät :D


paskat sinne mtn hyvää kamaa tarvi :D tarvitte mut ja ette muita.
Go Back To Suomi Topic List
Prev1343536373855Next
Add Reply New Topic New Poll