d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Topic Per Pärinä & Pörinä
Prev13435363738210Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 24,688
Joined: Jul 10 2008
Gold: 0.01
Warn: 10%
May 20 2011 02:35am
Quote (Ankeli @ 20 May 2011 11:17)
Plugit ja formut :S xD Noh, onneks o vklp ni hellittää hieman : )

Ite jatkan tänää musahommis eile sai pitkäst aikaa jaksettuu laittaa kitaraa kielet ni pääsee yänää vähä riffittelee : )


joo no tuo "ammattisanasto" o jääny puhekieleen kii. :D
Member
Posts: 10,682
Joined: Sep 2 2009
Gold: 1,444.44
May 20 2011 05:58am
Quote (A2K @ 20 May 2011 11:35)
joo no tuo "ammattisanasto" o jääny puhekieleen kii. :D


Ammattitauti : )

Mut asiast toiseen, nyt ihmetyttää sellane juttu et ku painaa kaasuu siis kunnol pohjaa ni tukehtuu ja hieman nykii, mut kävi imo kaikil pytyil sit ku kävin kaupas ja lähin kokeilee uusiks ni ongelma oli hävinny, wtf : S Sitä aikasemmin tosin yks A7 jätätti mun ooppelin viivalla ;D Aika hyvi roikuin mukana kakkosen loppuu ^^
Member
Posts: 24,688
Joined: Jul 10 2008
Gold: 0.01
Warn: 10%
May 20 2011 11:22am
Heh. Mulla vähä samat ongelmat. Paitsi ettei audot jätä. :D hajos lämpöantura ja meni syöttöaofta ja ahtokarta ketille. Ny joutuu ajaa autolla jonka tehot vaihtelee ihan henkimaailman mukaan. :D
Member
Posts: 6,799
Joined: Jan 18 2007
Gold: 12,963.03
May 20 2011 11:25am
Quote (A2K @ May 20 2011 05:22pm)
Heh. Mulla vähä samat ongelmat. Paitsi ettei audot jätä. :D hajos lämpöantura ja meni syöttöaofta ja ahtokarta ketille. Ny joutuu ajaa autolla jonka tehot vaihtelee ihan henkimaailman mukaan. :D



joko on uus lohko tullu ??

saat laittaa kuvia siitä teirän koirankopista tänne sitte vaihevaiheelta..

This post was edited by sahtitynnyri on May 20 2011 11:25am
Member
Posts: 24,688
Joined: Jul 10 2008
Gold: 0.01
Warn: 10%
May 20 2011 11:56am
Quote (sahtitynnyri @ 20 May 2011 20:25)
joko on uus lohko tullu ??

saat laittaa kuvia siitä teirän koirankopista tänne sitte vaihevaiheelta..


mikä lohko? mun aurosta ei lohko puutu. kaverin autosta. mut meil puuttu kyl paljo muuta roinaa. mistä sä halut kuvia? minkä asennus?
Member
Posts: 1,664
Joined: Apr 5 2008
Gold: 0.00
May 20 2011 01:51pm
Huomenna ohjelmassa ketjujen kiristys mopoon, voi olla et joutuu yhden palan napsaseen irti. Saa nähä mitä tulee ku koskaaan ennen tehny EDES pyörään -.- . Kuulemma ihan helppo homma, no onneks kaveri vähän jeesii.
Member
Posts: 17,421
Joined: Jan 2 2007
Gold: 0.00
May 20 2011 01:52pm
Quote (CallOfJaws @ May 20 2011 09:51pm)
Huomenna ohjelmassa ketjujen kiristys mopoon, voi olla et joutuu yhden palan napsaseen irti. Saa nähä mitä tulee ku koskaaan ennen tehny EDES pyörään -.- . Kuulemma ihan helppo homma, no onneks kaveri vähän jeesii.


trololololtroolollol
Member
Posts: 24,688
Joined: Jul 10 2008
Gold: 0.01
Warn: 10%
May 20 2011 01:58pm
Quote (CallOfJaws @ 20 May 2011 22:51)
Huomenna ohjelmassa ketjujen kiristys mopoon, voi olla et joutuu yhden palan napsaseen irti. Saa nähä mitä tulee ku koskaaan ennen tehny EDES pyörään -.- . Kuulemma ihan helppo homma, no onneks kaveri vähän jeesii.


Iha helppoa se o. En tiiä nyky mopoista jos siel o jotai uusia kikkoja tullu mut yleensä vähä löysätään pyöränpultteja ja sit ruuvataan vannetta taaksepäin haarukas olevil pulteil. Tai sit jos o erilline kiristin ni sitä nostaa vähä ku o eka löysänny hieman. Noin se yleensä menee.
Member
Posts: 1,664
Joined: Apr 5 2008
Gold: 0.00
May 20 2011 01:59pm
Quote (A2K @ 20 May 2011 22:58)
Iha helppoa se o. En tiiä nyky mopoista jos siel o jotai uusia kikkoja tullu mut yleensä vähä löysätään pyöränpultteja ja sit ruuvataan vannetta taaksepäin haarukas olevil pulteil. Tai sit jos o erilline kiristin ni sitä nostaa vähä ku o eka löysänny hieman. Noin se yleensä menee.


Juu näin se selitettiinki mulle, sit pitäs ny ens viikolla laitta underiin punaset ledit
Member
Posts: 24,688
Joined: Jul 10 2008
Gold: 0.01
Warn: 10%
May 20 2011 02:07pm
Heh. Juu ei se vaikeeta oo ku keskitytte vaan ja mietitte ennenku teette. :D se o paras neuvo mitä mulle o annettu. Loppupeleis nuo kaikki ruuvaus jutut o iha simppeliä kamaa ku vaan perehtyy vähä. Tänäänki kävin auttaan toista tallia koneen kasaamisea. Oli mukavaa puuhaa. Ja kävin viemäs tallille yhen etukaare. Sekäbuuet.puslat. Nailonista se oli ne tehny vaikka kyl oltiin sovittu muu materiaali. Nos ei se maailmaa kaada. Viikonloppuna yritän käyä.sit kasaamas taka-akselin.
Go Back To Suomi Topic List
Prev13435363738210Next
Add Reply New Topic New Poll