Quote (CallOfJaws @ 20 May 2011 22:51)
Huomenna ohjelmassa ketjujen kiristys mopoon, voi olla et joutuu yhden palan napsaseen irti. Saa nähä mitä tulee ku koskaaan ennen tehny EDES pyörään -.- . Kuulemma ihan helppo homma, no onneks kaveri vähän jeesii.
Iha helppoa se o. En tiiä nyky mopoista jos siel o jotai uusia kikkoja tullu mut yleensä vähä löysätään pyöränpultteja ja sit ruuvataan vannetta taaksepäin haarukas olevil pulteil. Tai sit jos o erilline kiristin ni sitä nostaa vähä ku o eka löysänny hieman. Noin se yleensä menee.