d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Uutiset Ja Ajankohtaiset Asiat -topic
Prev1346347348349350458Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 31,130
Joined: Jul 18 2007
Gold: 4.97
Jul 19 2014 07:25am
Quote (OjjiLol @ 19 Jul 2014 15:07)
tuskin kukaa osapuoli hyötyy mitään siitä, että ampuu matkustajakoneen.

todennäköisesti kapinalliset ampunut, venäjältä saadulta ohjusjärjestelmällä, vahingossa matkustaja koneen jota ovat luulleet ukrainan sotilaskuljetukseksi.


Vahingoltahan tuo suurimmilta osin näyttää, tokkopa kapinalliset on ajatellu että kukaan lentäis matkustajakoneella siitä alueen yli, varsinkaan kun ne on jo aikasemmin ampunu alas kaks muuta konetta.
Member
Posts: 24,393
Joined: May 6 2006
Gold: 23.47
Jul 19 2014 07:31am
Quote (OjjiLol @ Jul 19 2014 02:07pm)
tuskin kukaa osapuoli hyötyy mitään siitä, että ampuu matkustajakoneen.

todennäköisesti kapinalliset ampunut, venäjältä saadulta ohjusjärjestelmällä, vahingossa matkustaja koneen jota ovat luulleet ukrainan sotilaskuljetukseksi.


ootko huomannu sellasta osapuolta, jolla on ollu tapana alottaa noita sotia? 3 kirjainta. ne ei ole RUS.
Member
Posts: 30,191
Joined: Dec 9 2008
Gold: 0.00
Jul 19 2014 07:47am
Quote (CeePee @ 19 Jul 2014 16:25)
Vahingoltahan tuo suurimmilta osin näyttää, tokkopa kapinalliset on ajatellu että kukaan lentäis matkustajakoneella siitä alueen yli, varsinkaan kun ne on jo aikasemmin ampunu alas kaks muuta konetta.


Vahinkoja sattuu, Jenkithä ampu 1988 Persianlahdella matkustajakoneen alas Tomahawk (?) risteilyohjuksella ku luuli sitä hävittäjäks, sillo kuoli ~290 henkee.

e : http://fi.m.wikipedia.org/wiki/Iran_Airin_lento_655

This post was edited by Soppamies on Jul 19 2014 07:51am
Member
Posts: 24,393
Joined: May 6 2006
Gold: 23.47
Jul 19 2014 11:36pm
USA:n tiedustelulähteiden mukaan on todennäköistä, että Venäjä on toimittanut Itä-Ukrainan separatisteille kehittyneitä ilmatorjuntajärjestelmiä vain joitakin päiviä sitten.

Miten ne aina sattuukin tietään. ainaki sai hyvät naurut
Member
Posts: 37,006
Joined: Jun 23 2007
Gold: 20.00
Jul 20 2014 03:55am
Käsittämätöntä vandalismia: autoja rikottu myös Ala-Tikkurilassa | IL-TV Uutiset | Iltalehti.fi

https://www.facebook.com/photo.php?v=10202657702259720

Kuka myöntää?
Member
Posts: 523
Joined: Sep 27 2009
Gold: 0.00
Jul 20 2014 05:15am
Quote (SekavaSamu @ 20 Jul 2014 08:36)
USA:n tiedustelulähteiden mukaan on todennäköistä, että Venäjä on toimittanut Itä-Ukrainan separatisteille kehittyneitä ilmatorjuntajärjestelmiä vain joitakin päiviä sitten.

Miten ne aina sattuukin tietään. ainaki sai hyvät naurut


naura vain, mutta suurvaltojen sotilaallinen teknologia on siviiliteknologiaa paljon edempänä. Mä en tajuu miks sä et oo menestynyt elämässäs, jos sä oot ekspertti alalla kuin alalla. Oikein yleisnero.
Member
Posts: 4,783
Joined: Jul 6 2012
Gold: 68.99
Warn: 10%
Jul 20 2014 09:53am
Quote (SekavaSamu @ Jul 19 2014 09:15am)
Tarkastele lähemmin niitä
ja jos et huomaa mitään, kerro ihmees ni voin antaa vihjeitä

arvaan että mitä potaskaa salaliittoteoriapumput on tällä kertaa sulle syöttäny
ne on näyttelijöitä/robotteja/nukkeja/muuten feikattuja ja oikeesti kukaa ei kuollu

Quote (SekavaSamu @ Jul 19 2014 09:00am)
Hauskintahan tossa matkustajakonejutussa on se, että se on ennalta suunniteltu ja siitä tiedettiin, mutta asialle ei mitään tehty.
Ehtinyt tulla jo ulkomaan uutisissa (ja ehkä tääläkin, en seuraa)

ite en ainakaa Новая Газетаa tai Al-Jazeeraa (ja DRPKta!!) seuratessani hoksannu mitään mistään ennakkosuunnittelusta. meinannet varmaan jotai foliolisko-mediaa?
täähän on muuten tosi mielenkiintonen pointti, tuokohan se jotai lohtua kaoottiselta vaikuttavassa universumissa ku voi tarrautua siihen ajatukseen että jokin voima (mikäli Saatana ei sitä häiritsis) on oikeesti hallinnassa, ja että katastrofit tiedetään jo ennalta.
Quote (SekavaSamu @ Jul 19 2014 09:00am)
Miten iskun takana oli venäjä. Tosi helvetin nopeeta toimintaa... syyllinenkin löyty päivässä.

venäläisseparatistit =/= Venäjä. vai hiippailiko CIA sun muut agentit tuolla itä-Ukrainan separatistialueilla tekemässä pahojaan?

Quote (SekavaSamu @ Jul 19 2014 09:00am)
Yks asia metityttää kuitenkin.  jos tollasella BUK-järjestelmällä olis ammuttu matkustajalentokone alas, olisko se räjähtänyt maassa ja sit vasta alkanu savuaan? vai olisko mahdollista, että
ilmassa olis selkeesti nähtävissä räjähdyspilvi, savua ja  muita tippuvia osia?
Missään videossa en oo nähny mitään siihen viittavaaa, että kone olis aammuttu ilmasta alas.
Ainoot räjähdykset oon nähny maassa.

eiköhän sulla mee ny Tupolevit ja matkustajakoneet sekasin.

Pitää muistaa, että tollasel ohjuksel mis on 70kg taistelukärki, syntyy ilmassa huomattava räjähdys. toi 70kg
riittää repiin koneen moneen osaan, eli koneesta olis ruumiita monen kilometrin matkalla ja koneen osia pitkin mannerta, ei yhdessä kasassa, niin kun meille on kuvissa näytetty.

Quote (SekavaSamu @ Jul 19 2014 09:00am)
Koko jutusta tekee kaikista epäilyttävimmän se, että Ukraina ja muut maat ehti julkasta "Todisteet", eli videon missä "venäläisupseeri" ja joku "kapinallinen"
Puhuu siitä, miten on ampunu ton koneen alas. Se alkuperänen video oli laitettu videopalveluun, mistä se ehdittin lataa 810 kertaa, ennen kun se poistettiin.
Syy siihen miks se poistettiin oli se, että se oli tehty se video ennen kun kone oli tippunut.

pistä toki videota muine todisteineen. mitkä muut maat btw?
tai sitte edes jotai todisteita että näin on käyny.

Quote (SekavaSamu @ Jul 19 2014 09:00am)
Eli oli jo ennalta suunniteltua, että iskusta syytetään venäjää.

eikös niitä venäläismielisiä separatisteja olla täs syytetty aika pitkälti kaikkialla muualla ku sun mielikuvituksessas
Quote (SekavaSamu @ Jul 19 2014 09:00am)
Ainakun jollekki kauhuteolle halutaan löytää syyllinen, se löytyy yleensä päivässä.

sulle se näkyy hyvin usein olevan se metafyysinen suuri saatana jolle kaikki konnuudet maailmassa tulee vierittää. onhan se nyt psykologisesti helpompaa uskoa saatanaan ku maailmaa vaivaavaan pahuuteen ja onnettomuuksiin.


ymmärtänet että tuolla on ammuttu aika paljon kaikenlaista ilmakiitäjää tossa parin viime viikon aikana, kun Ukrainan armeija tosiaan käyttää lentojuttuja. inb4 kuvia niistä joiden väitetää liittyvän ny tähänki hommaa

This post was edited by Gastly on Jul 20 2014 09:56am
Member
Posts: 24,688
Joined: Jul 10 2008
Gold: 0.01
Warn: 10%
Jul 20 2014 11:15am


This post was edited by A2K on Jul 20 2014 11:20am
Member
Posts: 24,393
Joined: May 6 2006
Gold: 23.47
Jul 21 2014 12:11am
Quote (Gastly @ Jul 20 2014 04:53pm)
arvaan että mitä potaskaa salaliittoteoriapumput on tällä kertaa sulle syöttäny
ne on näyttelijöitä/robotteja/nukkeja/muuten feikattuja ja oikeesti kukaa ei kuollu


ite en ainakaa Новая Газетаa tai Al-Jazeeraa (ja DRPKta!!) seuratessani hoksannu mitään mistään ennakkosuunnittelusta. meinannet varmaan jotai foliolisko-mediaa?
täähän on muuten tosi mielenkiintonen pointti, tuokohan se jotai lohtua kaoottiselta vaikuttavassa universumissa ku voi tarrautua siihen ajatukseen että jokin voima (mikäli Saatana ei sitä häiritsis) on oikeesti hallinnassa, ja että katastrofit tiedetään jo ennalta.

venäläisseparatistit =/= Venäjä. vai hiippailiko CIA sun muut agentit tuolla itä-Ukrainan separatistialueilla tekemässä pahojaan?


eiköhän sulla mee ny Tupolevit ja matkustajakoneet sekasin.

Pitää muistaa, että tollasel ohjuksel mis on 70kg taistelukärki, syntyy ilmassa huomattava räjähdys. toi 70kg
riittää repiin koneen moneen osaan, eli koneesta olis ruumiita monen kilometrin matkalla ja koneen osia pitkin mannerta, ei yhdessä kasassa, niin kun meille on kuvissa näytetty.


pistä toki videota muine todisteineen. mitkä muut maat btw?
tai sitte edes jotai todisteita että näin on käyny.


eikös niitä venäläismielisiä separatisteja olla täs syytetty aika pitkälti kaikkialla muualla ku sun mielikuvituksessas

sulle se näkyy hyvin usein olevan se metafyysinen suuri saatana jolle kaikki konnuudet maailmassa tulee vierittää. onhan se nyt psykologisesti helpompaa uskoa saatanaan ku maailmaa vaivaavaan pahuuteen ja onnettomuuksiin.


ymmärtänet että tuolla on ammuttu aika paljon kaikenlaista ilmakiitäjää tossa parin viime viikon aikana, kun Ukrainan armeija tosiaan käyttää lentojuttuja. inb4 kuvia niistä joiden väitetää liittyvän ny tähänki hommaa


Jos kerran tykkäät ottaa tollasen laikkimielisen asenteen, niin samapa tuo.

Joo ne oli sukupolvensa ensimmäisiä puolijumalrobotti-ihmisiä joiden määrä oli pelastaa maailma, mutta lucifer / saatanan ei voinu sallia sitä ja kone piti tiputtaa salamalla alas.

Ja se syy siihen ,että et oo huomannu mitään ennakkosuunnitelmia on se, että olet idiootti. Kuka ne laittaiskaan nettiin? just niille sivuille mitä sinä luet.
mites, pidätkö sellasta mahdollisena, että tuollanen juonittelu voi paljastua paskan suunnittelun takia?

Et tainnut ymmärtää sanan TAKANA merkitystä tässä lauseessa. Kokoajanhan venäjästä tehdään isoo pahaa syyllistä.
Tähän mennes venäjä on kouluttanu kapinalliset ampuun tolla aseel, ne on toimittanu niille noita aseita, eikä aikaakaan, kun supo ja cia yhdes julkasee tiedon, et
Putin tuli Suomeen ostaan DNA prepaidin et voi suunnitella rauhas. Voi olla et joku nauhotuskin löytyy kun se vaan saadaan valmi... eiku löydettyä siis.

Enkä tiedä johtuuko omasta tyhmyydestä vai sinun, mutta toi tupolev / matkustajakone kommentti meni ihan kokonaa ohi. en tiä mitä yrität sanoo.
jos oli kuitenki jotain tärkeet, muitoile asia sillain et sen ymmärtää niin on sitä helpompi kommentoida.

Voisin toki pistää videon ja todisteet, mutta mikään sivu mikä multa tulee ei oo luotettava sun silmissä, koska
oot jo leimannut mut "Salaliittohörhöks" ja tätäen voit sivuuttaa jokaisen mun väittämän sanomalla "foliohattu päähän"
"uskotko tälläsiä lähteitä" jne. Ymmärrät kyllä mitä ajan takaa. Sulle ainoot viralliset lähteeet on valtavirtamedia ja tiedelehti.

Vähän kommentoit tota BUK juttuakaan. Miks missän videossa ei näy räjähdyksiä ilmassa? 70kg räjähdettä AIVAN VARMASTI jättää jäljen taivaalle.
Entäpä miks just ton lennon reitti oli muutettu niin, että se lensi ton sotaisan alueen läheltä? voidaan helposti tarkastella, että jokainen aikasempi lento oli lentäny eri kohdasta. turvallisempaa reittiä sanoisin

Sit noi kuvat noista passeista. Ei perkele joka kerta kun on tällänen tapahtuma mistä kinataan, joka kerta ne löytää noi passit ihan juuri painetun kuntosina.
AINA henkkarit tai passi kestää tälläsis yllättävis tapahtumis. 9/11, Christopher Jordan Dorner, Mitä näitä on :D ? Olis kiva tietää, mistä noi passit on tehty, kun mun passi on paskana/ryppynen saman
illan aikana ku laitan sen taskuun ja lähen johki. Miks näissä tapauksissa, mistä yleensä kinataan onko takana joku salaliitto vai ei, passit löytyy lähes vahingoittumattomina?


E: Eikä saa unohtaa, ainakun maailmalla jotain tapahtuu, media kiinnittää huomion muualle. vinkkinä israel ja gaza

This post was edited by SekavaSamu on Jul 21 2014 12:15am
Member
Posts: 30,191
Joined: Dec 9 2008
Gold: 0.00
Jul 21 2014 04:02am
Go Back To Suomi Topic List
Prev1346347348349350458Next
Add Reply New Topic New Poll