d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Uutiset Ja Ajankohtaiset Asiat -topic
Prev1345346347348349458Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 17,421
Joined: Jan 2 2007
Gold: 0.00
Jun 28 2014 03:23pm
se jätkä ei kelepaasi eres minki rehuksi...
Member
Posts: 30,191
Joined: Dec 9 2008
Gold: 0.00
Jun 28 2014 04:38pm
Quote (potaa @ 29 Jun 2014 00:21)
EU:n kantilta jätkä on just vetäny siihe suuntaan mihin sielt toivotaan. Ei komissaarin pesti sieltä heru jos ei EU:n johto oo samoil linjoil.Oikeistolaist talouspolitiikkaa ne siel harjoittaa, ja johtuen kansan jaottuneest tarpeest se ei toimi yksipuolisesti hyvin. mun pointti oli vain se, että EU, eli Kataisen nykyine duunipaikka mahtaa olla melko tyytyväine mieheen, onhan sillä sen saralla ansioita.

mä vain mainitsin sen, mikä pitää täysin paikkaansa. En ottanu kantaa Suomen hyvinvoinnin näkökulmast. Ei tarvii mua pitää vihollisena, emmä oo mikään mörkö.


Olen samaa mieltä asiasta.
Member
Posts: 24,393
Joined: May 6 2006
Gold: 23.47
Jul 2 2014 04:13am
http://www.iltalehti.fi/ukrainan-kriisi/2014070218456382_uk.shtml

miksi suomessa ei oo mtn taisteludelfiineitä tai jotai pommioravia tai muuta?
Member
Posts: 40,083
Joined: Sep 1 2006
Gold: 4,366.00
Jul 2 2014 08:32am
Quote (SekavaSamu @ 2 Jul 2014 12:13)
http://www.iltalehti.fi/ukrainan-kriisi/2014070218456382_uk.shtml

miksi suomessa ei oo mtn taisteludelfiineitä tai jotai pommioravia tai muuta?


:D
Member
Posts: 10,682
Joined: Sep 2 2009
Gold: 1,444.44
Jul 2 2014 11:15am
Member
Posts: 4,783
Joined: Jul 6 2012
Gold: 68.99
Warn: 10%
Jul 18 2014 07:27pm
mitä sanotte tuolla itä-Ukrainan alueella pudotetusta matkustajakoneesta? aika huonoa julkista mainetta noille kapinallisille
Ukrainan valtion joukothan näkyy pikku hiljaa valtaavan maata takasin omilleen siitä lähtien ku itä-Ukrainasta riippumatta ja lännen suututtamista välttäen Venäjä totes ettei sitä kiinnosta pätkääkään mitä siellä tapahtuu (luultavasti toivoen Transnistrian kaltasta jäädytettyä kriisiä josta on sitte sopiva lähteä liikkeelle mikäli noilla suunnin sattuu tapahtumaan jotakin intressien mukaista ton Krimin jälkee).
Member
Posts: 24,393
Joined: May 6 2006
Gold: 23.47
Jul 19 2014 12:00am
Quote (Gastly @ Jul 19 2014 02:27am)
mitä sanotte tuolla itä-Ukrainan alueella pudotetusta matkustajakoneesta? aika huonoa julkista mainetta noille kapinallisille
Ukrainan valtion joukothan näkyy pikku hiljaa valtaavan maata takasin omilleen siitä lähtien ku itä-Ukrainasta riippumatta ja lännen suututtamista välttäen Venäjä totes ettei sitä kiinnosta pätkääkään mitä siellä tapahtuu (luultavasti toivoen Transnistrian kaltasta jäädytettyä kriisiä josta on sitte sopiva lähteä liikkeelle mikäli noilla suunnin sattuu tapahtumaan jotakin intressien mukaista ton Krimin jälkee).


Hauskintahan tossa matkustajakonejutussa on se, että se on ennalta suunniteltu ja siitä tiedettiin, mutta asialle ei mitään tehty. Ehtinyt tulla jo ulkomaan uutisissa (ja ehkä tääläkin, en seuraa)
Miten iskun takana oli venäjä. Tosi helvetin nopeeta toimintaa... syyllinenkin löyty päivässä.

Yks asia metityttää kuitenkin. jos tollasella BUK-järjestelmällä olis ammuttu matkustajalentokone alas, olisko se räjähtänyt maassa ja sit vasta alkanu savuaan? vai olisko mahdollista, että
ilmassa olis selkeesti nähtävissä räjähdyspilvi, savua ja muita tippuvia osia? Missään videossa en oo nähny mitään siihen viittavaaa, että kone olis aammuttu ilmasta alas.
Ainoot räjähdykset oon nähny maassa.

Pitää muistaa, että tollasel ohjuksel mis on 70kg taistelukärki, syntyy ilmassa huomattava räjähdys. toi 70kg
riittää repiin koneen moneen osaan, eli koneesta olis ruumiita monen kilometrin matkalla ja koneen osia pitkin mannerta, ei yhdessä kasassa, niin kun meille on kuvissa näytetty.

Koko jutusta tekee kaikista epäilyttävimmän se, että Ukraina ja muut maat ehti julkasta "Todisteet", eli videon missä "venäläisupseeri" ja joku "kapinallinen"
Puhuu siitä, miten on ampunu ton koneen alas. Se alkuperänen video oli laitettu videopalveluun, mistä se ehdittin lataa 810 kertaa, ennen kun se poistettiin.
Syy siihen miks se poistettiin oli se, että se oli tehty se video ennen kun kone oli tippunut.

Eli oli jo ennalta suunniteltua, että iskusta syytetään venäjää. Sit yks asia kiinnostaa, kun tutkii noiden aikasempien malesialentojen lentoreittejä, on ne lentäny ihan
eri reittiä kun toi kone. 10 aikasempaa on kiertäny ton alueen vitusti kauempaa. Joku vois selittää, miks toi lensi suoraan sen alueen yli mis soditaan?

Ainakun jollekki kauhuteolle halutaan löytää syyllinen, se löytyy yleensä päivässä. Bostonin pommi-iskut jne. Jenkkien tiedustelu toimii vitun hyvin, sillon
kun ne haluaa nopeen syyllisen. mut sit kun KATOO KOKONAINEN matkustajalentokone, voidaan vaan ihmetellä. Eli ne on spotannu mistä tä ohjus lähti liikkeelle. (löhes tarkan paikan)

Miettikää vittu, Ne pygee näkeen ohjuksne avaruudesta, mutta sit ku malesialainen kone katoo jossain meren yllä, ei ne tiedäkkä mitään. helvetin uskottavaa mun mielest.

This post was edited by SekavaSamu on Jul 19 2014 12:02am
Member
Posts: 24,393
Joined: May 6 2006
Gold: 23.47
Jul 19 2014 12:15am
Sit gastlylle esitetty kysymys, ootko nähny kuvia niistä ruumiista mitä netissä on tuolta lennolta? Tarkastele lähemmin niitä
ja jos et huomaa mitään, kerro ihmees ni voin antaa vihjeitä
Member
Posts: 45,753
Joined: Sep 8 2004
Gold: 556.34
Jul 19 2014 06:37am
Ite en lentäis maan ylitte, joka on sotatilassa
Member
Posts: 2,741
Joined: Apr 9 2010
Gold: 216.01
Jul 19 2014 07:07am
tuskin kukaa osapuoli hyötyy mitään siitä, että ampuu matkustajakoneen.

todennäköisesti kapinalliset ampunut, venäjältä saadulta ohjusjärjestelmällä, vahingossa matkustaja koneen jota ovat luulleet ukrainan sotilaskuljetukseksi.
Go Back To Suomi Topic List
Prev1345346347348349458Next
Add Reply New Topic New Poll