d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Uutiset Ja Ajankohtaiset Asiat -topic
Prev1344345346347348458Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Jun 13 2014 01:56pm
Quote (hartwall @ 13 Jun 2014 21:42)
niin, montakohan tyyppiä niistä joille linkkaat näitä käyttää sitä.


aika moni järkevä tyyppi
Member
Posts: 24,393
Joined: May 6 2006
Gold: 23.47
Jun 26 2014 01:40am
Hyvästi eurooppa, tervettuloa velka :DDDD

Jyrki Katainen valittiin EU:n talouskomissaariksi

meitsi ei oo ikinä saanu parempaa duunia vanhan tilalle, kun oon kussu asiani totaalisesti. Jyrkil käy hyvä mäihä näis hommis
Member
Posts: 24,393
Joined: May 6 2006
Gold: 23.47
Jun 26 2014 01:53am
kohta MH370 löytyy joltai saarelta ja CIA tietojen mukaan sitä tullaan käyttää johonki tosi järkyttävään
terroritekoon. pakko hyökätä siis johonkin maahan enen kun näin ehtii käymään. Uutinen psykoosilähteestä
Member
Posts: 31,130
Joined: Jul 18 2007
Gold: 4.97
Jun 26 2014 01:47pm
Quote (hartwall @ 13 Jun 2014 20:42)
niin, montakohan tyyppiä niistä joille linkkaat näitä käyttää sitä.


Ite oon käyttäny adblockia ties miten monta vuotta, katkes kamelin selkä ku sain kaks kertaa putkee viruksen mainoksista (ihan turvalliset sivut muuten) eikä oo sen jälkeen viruksia ollu.
Member
Posts: 523
Joined: Sep 27 2009
Gold: 0.00
Jun 26 2014 01:52pm
Quote (SekavaSamu @ 26 Jun 2014 10:40)
Hyvästi eurooppa, tervettuloa velka :DDDD

Jyrki Katainen valittiin EU:n talouskomissaariksi

meitsi ei oo ikinä saanu parempaa duunia vanhan tilalle, kun oon kussu asiani totaalisesti. Jyrkil käy hyvä mäihä näis hommis


hyvinhän se on mun mielestä hommansa hoitanut

ainakin nykyisen työpaikkansa näkökulmasta :huh:
Member
Posts: 30,191
Joined: Dec 9 2008
Gold: 0.00
Jun 27 2014 01:47am
Quote (potaa @ 26 Jun 2014 22:52)
hyvinhän se on mun mielestä hommansa hoitanut

ainakin nykyisen työpaikkansa näkökulmasta :huh:


Quote
Kataisen ministerivuosien tulos: 47 miljardia euroa velkaa

Kataisen ministerivuosina kansantuote ja tuottavuus polkivat paikallaan, mutta velka paisui.Valtiovarainministeri Jyrki Kataisen aloittaessa valtiolla oli velkaa 63 miljardia euroa. Vuoden 2013 lopussa pääministeri Kataisen Suomessa oli velkaa 47 miljardia euroa enemmän.



Itse olen kanssasi samaa mieltä, potaatti, Kataine on ihan vitun hieno tyyppi. Toivottavasti sais ihan maailman laajuisesti asiat samalla tavalla kuntoon, kuin sai Suomessakiin.
Member
Posts: 24,393
Joined: May 6 2006
Gold: 23.47
Jun 27 2014 02:29am
Quote (Soppamies @ Jun 27 2014 08:47am)
Itse olen kanssasi samaa mieltä, potaatti, Kataine on ihan vitun hieno tyyppi. Toivottavasti sais ihan maailman laajuisesti asiat samalla tavalla kuntoon, kuin sai Suomessakiin.


Ei mut kato ei nä tyhmimmät te muuta ku lue iltalehtien etusivuja. Kaikki mitä perus typerykset tietää
Kataisesta on se, mitä media haluaa niiden tietävän. Ja tollanen pestihän voidaan vaan antaa jollekkin, jolla on
oikeesti pokkaa kusta ihmisten asioita iha vitusti. Kyl se karma kostaa katsulle tässä tai seuraavassa elämässä.

Nytku Katainen pääsee käsiks oikeisiin rahoihin, alkaa varmaa työhuonees kuuluu sihinä ja pitkät liskokielet lipoo huuliaa.
Member
Posts: 523
Joined: Sep 27 2009
Gold: 0.00
Jun 27 2014 05:56pm
Quote (Soppamies @ 27 Jun 2014 10:47)
Itse olen kanssasi samaa mieltä, potaatti, Kataine on ihan vitun hieno tyyppi. Toivottavasti sais ihan maailman laajuisesti asiat samalla tavalla kuntoon, kuin sai Suomessakiin.


luepas mun posti uudestaan, ja tällä kertaa ajatuksella

Quote (SekavaSamu @ 27 Jun 2014 11:29)
Ei mut kato ei nä tyhmimmät te muuta ku lue iltalehtien etusivuja. Kaikki mitä perus typerykset tietää
Kataisesta on se, mitä media haluaa niiden tietävän. Ja tollanen pestihän voidaan vaan antaa jollekkin, jolla on
oikeesti pokkaa kusta ihmisten asioita iha vitusti. Kyl se karma kostaa katsulle tässä tai seuraavassa elämässä.

Nytku Katainen pääsee käsiks oikeisiin rahoihin, alkaa varmaa työhuonees kuuluu sihinä ja pitkät liskokielet lipoo huuliaa.


ei helvetti nyt oikeesti. Ihan samaa paskaa se sun foliolehti on mistä uutises luet.

oli Katainen ahne lisko tai ei, niin omaa etuaan ajaa jokainen. Jos kokee olevansa menestynyt, niin tottakai siitä haluaa rahat. Jos on työläinen niin tottakai haluu työstään isompaa palkkaa... samaa sakkia kaikki.
Member
Posts: 30,191
Joined: Dec 9 2008
Gold: 0.00
Jun 27 2014 07:25pm
Quote (potaa @ 28 Jun 2014 02:56)
luepas mun posti uudestaan, ja tällä kertaa ajatuksella.


Siis sanoin että Katainen on hoitanu asiasnsa hyvin ja päässyt oikeaan paikkaan töihin, etkös sinä juuri sitä tarkoittanut ?
Member
Posts: 523
Joined: Sep 27 2009
Gold: 0.00
Jun 28 2014 03:21pm
Quote (Soppamies @ 28 Jun 2014 04:25)
Siis sanoin että Katainen on hoitanu asiasnsa hyvin ja päässyt oikeaan paikkaan töihin, etkös sinä juuri sitä tarkoittanut ?


EU:n kantilta jätkä on just vetäny siihe suuntaan mihin sielt toivotaan. Ei komissaarin pesti sieltä heru jos ei EU:n johto oo samoil linjoil.Oikeistolaist talouspolitiikkaa ne siel harjoittaa, ja johtuen kansan jaottuneest tarpeest se ei toimi yksipuolisesti hyvin. mun pointti oli vain se, että EU, eli Kataisen nykyine duunipaikka mahtaa olla melko tyytyväine mieheen, onhan sillä sen saralla ansioita.

mä vain mainitsin sen, mikä pitää täysin paikkaansa. En ottanu kantaa Suomen hyvinvoinnin näkökulmast. Ei tarvii mua pitää vihollisena, emmä oo mikään mörkö.

This post was edited by potaa on Jun 28 2014 03:22pm
Go Back To Suomi Topic List
Prev1344345346347348458Next
Add Reply New Topic New Poll