http://forums.d2jsp.org/user.php?i=724824Lukekee tuon sigi, MULTI, EH?
No emt, mut postasin tänne ko ei jaksa ettii muutakaa topicii, ja kyl sen nimessä on diablo2, niin oikeestaa se liittyy tähän topicii

e:
Quote (KUF @ 11 Aug 2010 12:23)
MEE TEKEE MULTI REPORT....ITE EN OIKEE VIITTI...

lol. No ei kyl jaksa moisesta mtn raporttii tehä, mut eihä sitä tiijä jos se vaiks onki multi

e2: ja eihä siul mtn multii oo tai mtn..
This post was edited by Joonas on Aug 11 2010 03:26am