http://www.iltalehti.fi/uutiset/2014061118398155_uu.shtml"Seuran mukaan Ylen perustelee palkitsemista sillä, että yhtiön talouden pitää olla kunnossa ja "strategioiden tuottaa yhteiskunnallista arvoa".
Palkitsemisen perusteena on myös se, että Ylen hallitus on katsonut johtajien saaneen palkatuksi media-alan parasta osaamista, jotka palvelevat tyytyväisiä asiakkaita."
siis mitä vittua oikeesti.