d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Topic Per Diablo 2
Prev1339340341342343419Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 30,191
Joined: Dec 9 2008
Gold: 0.00
Aug 1 2010 03:51am
Quote (Mkz @ 1 Aug 2010 11:00)
nonii joku auttaa mulettaa krääsää. soft laddu.


pm mulle jos tartteet viel jeesii

e: ja jos joltai löytyy @ hcl rand raven ring ja angelic ring + angelic amu ni laittaa mulle pm

This post was edited by soppamies on Aug 1 2010 03:52am
Member
Posts: 8,120
Joined: Jul 4 2008
Gold: 0.39
Aug 1 2010 09:57am
Quote (PMS @ Aug 1 2010 08:09am)
kyl siit wc sk saa joku 150-250


Bump, Behen arviot vähän tuppaa pelottaa

Kiitos kuitenkin <3

Edit: Oho behe oli oikeessa, atm 160 fg leads

CeePee saat tänään ne 200 fg :))

<3

This post was edited by Rumilus on Aug 1 2010 10:06am
Member
Posts: 5,183
Joined: Jun 28 2009
Gold: 545.00
Aug 1 2010 10:32am
http://forums.d2jsp.org/topic.php?t=46514902&f=271&o=0

"U talking to meh nigga?"

Pisti naurattaa :D
Member
Posts: 31,130
Joined: Jul 18 2007
Gold: 4.97
Aug 5 2010 07:42pm
Quote (Rumilus @ 1 Aug 2010 18:57)
Bump, Behen arviot vähän tuppaa pelottaa

Kiitos kuitenkin <3

Edit: Oho behe oli oikeessa, atm 160 fg leads

CeePee saat tänään ne 200 fg :))

<3


50 viel :(
Member
Posts: 8,120
Joined: Jul 4 2008
Gold: 0.39
Aug 6 2010 01:30am
Quote (CeePee @ Aug 6 2010 01:42am)
50 viel :(


i r trying bro !

Kukaa vittu osta noit paskoja griffoneita, death fanthom jne jne.

:'<
Member
Posts: 14,614
Joined: Dec 23 2008
Gold: 2.29
Member
Posts: 32,744
Joined: Dec 27 2007
Gold: 20.18
Aug 8 2010 04:32am
Kuka vois rushia euscnl? Mieluiten classicin kautta.
Member
Posts: 25,739
Joined: Feb 11 2008
Gold: 4,585.00
Aug 8 2010 04:44am
Quote (Swash @ Aug 8 2010 01:32pm)
Kuka vois rushia euscnl? Mieluiten classicin kautta.


Pientä palkkiota vastaan voisin harkita rushia classicissa.
Member
Posts: 32,744
Joined: Dec 27 2007
Gold: 20.18
Aug 8 2010 04:59am
Quote (Allu3 @ 8 Aug 2010 13:44)
Pientä palkkiota vastaan voisin harkita rushia classicissa.


kmo'd
Mitäs noita cs/baal kanavia on eucsnl? Ei kiinnosta miten legittejä herrasmiehiä siellä runnaa.
Member
Posts: 2,282
Joined: Jan 2 2010
Gold: 0.00
Aug 8 2010 05:07am
baal channel op gzbaal. ite runnaan siel
dia channeleist en osaa sanoa
Go Back To Suomi Topic List
Prev1339340341342343419Next
Add Reply New Topic New Poll