d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Topic Per Diablo 2
Prev1337338339340341419Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 13,134
Joined: Nov 21 2005
Gold: Locked
Warn: 10%
Jul 31 2010 02:40pm
Quote (MikkoU @ Jul 31 2010 06:58pm)
super duelaaja CP käyny jokaisen variaation selkeesti läpi

huomaa et jotkut on vaan ikuisia noppia täällä


ENTAS JOS MERC KUOLEE CLASSICISSA, MENEEKO SILT KAMAT? 8DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

KUKAHA SE IKUINEN NOPPA TAALLA 8DDDDD
Member
Posts: 12,566
Joined: Sep 15 2009
Gold: 0.00
Jul 31 2010 02:44pm
Quote (Rumilus @ 31 Jul 2010 21:45)
Emj sil pelaa, kelasin vaihtaa coree.

btw. MF'ÄSIN TÄNÄÄN DEATHS FATHOM, GRIFFON JA PARI HR, OLI VITUN MEHEVÄ.


Cham, Sur ja Coa @ euscnl baalrunnien (ja oma cs) aikana ^^
Member
Posts: 31,130
Joined: Jul 18 2007
Gold: 4.97
Jul 31 2010 03:28pm
Quote (Rumilus @ 31 Jul 2010 21:45)
Emj sil pelaa, kelasin vaihtaa coree.

btw. MF'ÄSIN TÄNÄÄN DEATHS FATHOM, GRIFFON JA PARI HR, OLI VITUN MEHEVÄ.


MYY NE JA MAKSA 200 FG
Member
Posts: 10,482
Joined: Sep 11 2008
Gold: 0.00
Jul 31 2010 04:22pm
Quote (CeePee @ Jul 31 2010 09:28pm)
MYY NE JA MAKSA 200 FG


Jaa se ''lainas'' sult 200fg xD , aika yllättävää ! : DD
Member
Posts: 31,130
Joined: Jul 18 2007
Gold: 4.97
Jul 31 2010 04:32pm
Quote (jsp_robe @ 1 Aug 2010 01:22)
Jaa se ''lainas'' sult 200fg xD , aika yllättävää ! : DD


Kaks vuotta sitte : D
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Jul 31 2010 04:35pm
Quote (CeePee @ 1 Aug 2010 01:32)
Kaks vuotta sitte : D


8DDDDDDDDDDDD

2 User(s) are reading this topic (0 Guests and 0 Anonymous): Rzi, Rumilus

ryhdistäydy

This post was edited by Rzi on Jul 31 2010 04:36pm
Member
Posts: 10,482
Joined: Sep 11 2008
Gold: 0.00
Jul 31 2010 04:48pm
Quote (CeePee @ Jul 31 2010 10:32pm)
Kaks vuotta sitte : D


Ooks jo sen blocklistil : D?
Member
Posts: 2,741
Joined: Apr 9 2010
Gold: 216.01
Jul 31 2010 05:23pm
Mitään arvoo large charm 3 max / 14 ar / 4 dex.. level req ois 14 ? te en oo noihin lld charmeihin perehtyny :E
Member
Posts: 31,130
Joined: Jul 18 2007
Gold: 4.97
Jul 31 2010 05:34pm
Quote (OjjiLol @ 1 Aug 2010 02:23)
Mitään arvoo large charm 3 max / 14 ar / 4 dex..  level req ois 14 ? te en oo noihin lld charmeihin perehtyny :E


Ei oo arvoa, +6 max gc on paras maholline
Member
Posts: 15,894
Joined: Oct 29 2005
Gold: 290.24
Jul 31 2010 05:44pm
Quote (CeePee @ Aug 1 2010 02:34am)
Ei oo arvoa, +6 max gc on paras maholline


+8 max dmg lc on parempi
Go Back To Suomi Topic List
Prev1337338339340341419Next
Add Reply New Topic New Poll