☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Suomi
> Topic Per Diablo 2
Prev
1
337
338
339
340
341
419
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
Views: 66206
Replies: 4184
Track Topic
Otho-
Member
Posts: 13,134
Joined: Nov 21 2005
Gold
:
Locked
Warn: 10%
#3381
Jul 31 2010 02:40pm
Quote (MikkoU @ Jul 31 2010 06:58pm)
super duelaaja CP käyny jokaisen variaation selkeesti läpi
huomaa et jotkut on vaan ikuisia noppia täällä
ENTAS JOS MERC KUOLEE CLASSICISSA, MENEEKO SILT KAMAT? 8DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
KUKAHA SE IKUINEN NOPPA TAALLA 8DDDDD
sevlo
Member
Posts: 12,566
Joined: Sep 15 2009
Gold
:
0.00
#3382
Jul 31 2010 02:44pm
Quote (Rumilus @ 31 Jul 2010 21:45)
Emj sil pelaa, kelasin vaihtaa coree.
btw. MF'ÄSIN TÄNÄÄN DEATHS FATHOM, GRIFFON JA PARI HR, OLI VITUN MEHEVÄ.
Cham, Sur ja Coa @ euscnl baalrunnien (ja oma cs) aikana ^^
CeePee
Member
Posts: 31,130
Joined: Jul 18 2007
Gold
:
4.97
#3383
Jul 31 2010 03:28pm
Quote (Rumilus @ 31 Jul 2010 21:45)
Emj sil pelaa, kelasin vaihtaa coree.
btw. MF'ÄSIN TÄNÄÄN DEATHS FATHOM, GRIFFON JA PARI HR, OLI VITUN MEHEVÄ.
MYY NE JA MAKSA 200 FG
EasyCoolWin
Member
Posts: 10,482
Joined: Sep 11 2008
Gold
:
0.00
#3384
Jul 31 2010 04:22pm
Quote (CeePee @ Jul 31 2010 09:28pm)
MYY NE JA MAKSA 200 FG
Jaa se ''lainas'' sult 200fg xD , aika yllättävää ! : DD
CeePee
Member
Posts: 31,130
Joined: Jul 18 2007
Gold
:
4.97
#3385
Jul 31 2010 04:32pm
Quote (jsp_robe @ 1 Aug 2010 01:22)
Jaa se ''lainas'' sult 200fg xD , aika yllättävää ! : DD
Kaks vuotta sitte : D
Rzi
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold
:
24,297.85
#3386
Jul 31 2010 04:35pm
Quote (CeePee @ 1 Aug 2010 01:32)
Kaks vuotta sitte : D
8DDDDDDDDDDDD
2 User(s) are reading this topic (0 Guests and 0 Anonymous): Rzi,
Rumilus
ryhdistäydy
This post was edited by Rzi on Jul 31 2010 04:36pm
EasyCoolWin
Member
Posts: 10,482
Joined: Sep 11 2008
Gold
:
0.00
#3387
Jul 31 2010 04:48pm
Quote (CeePee @ Jul 31 2010 10:32pm)
Kaks vuotta sitte : D
Ooks jo sen blocklistil : D?
OjjiLol
Member
Posts: 2,741
Joined: Apr 9 2010
Gold
:
216.01
#3388
Jul 31 2010 05:23pm
Mitään arvoo large charm 3 max / 14 ar / 4 dex.. level req ois 14 ? te en oo noihin lld charmeihin perehtyny :E
CeePee
Member
Posts: 31,130
Joined: Jul 18 2007
Gold
:
4.97
#3389
Jul 31 2010 05:34pm
Quote (OjjiLol @ 1 Aug 2010 02:23)
Mitään arvoo large charm 3 max / 14 ar / 4 dex.. level req ois 14 ? te en oo noihin lld charmeihin perehtyny :E
Ei oo arvoa, +6 max gc on paras maholline
Jokuman
Member
Posts: 15,894
Joined: Oct 29 2005
Gold
:
290.24
#3390
Jul 31 2010 05:44pm
Quote (CeePee @ Aug 1 2010 02:34am)
Ei oo arvoa, +6 max gc on paras maholline
+8 max dmg lc on parempi
Go Back To
Suomi
Topic List
Prev
1
337
338
339
340
341
419
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact