d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Nyt Pelataan Dayz > Tulkee Heterot Pelaan
Prev1323334353641Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 31,130
Joined: Jul 18 2007
Gold: 4.97
Oct 27 2012 04:57pm
Jos pelaa DayZ, pitää seurata Frankieta kans.. Ite odottelen standalonea joulukuuks :)

Member
Posts: 22,067
Joined: Jun 23 2007
Gold: 60.01
Oct 27 2012 05:26pm
Quote (CeePee @ 28 Oct 2012 01:57)
Jos pelaa DayZ, pitää seurata Frankieta kans.. Ite odottelen standalonea joulukuuks :)

http://www.youtube.com/watch?v=LkPKltCIrww


5:45 :DDDDDDDDDDDDDDDd
Member
Posts: 31,130
Joined: Jul 18 2007
Gold: 4.97
Oct 28 2012 01:52am
Quote (Rupsu @ 28 Oct 2012 01:26)
5:45 :DDDDDDDDDDDDDDDd


Joo se tekee tota usein, ensin kysytään ja sitten ammutaan jos tarvitsee :D
Member
Posts: 23,350
Joined: Jan 5 2007
Gold: 3,280.00
Trader: Trusted
Oct 31 2012 12:41pm
pari pv sit taas alotin pelaamaa, nyt on jo as50, m249, suurin reppu, morfiinii, blood bageja, paistettuu lihaa, kaks juomapulloo, m9sd, ja sit tarvikkeista nv goggles, map, gps, compass, jne

kaverin luokse olin menossa polkupyörällä, ku sil meni jalat poikki, ni löyty matkalla heli crash site ja sielt löyty tuo m249 :)
ois siel ollu fn fal kans, mut ennemmi otan tuon m249
Member
Posts: 22,067
Joined: Jun 23 2007
Gold: 60.01
Oct 31 2012 12:53pm
Quote (peterpants @ 31 Oct 2012 21:41)
pari pv sit taas alotin pelaamaa, nyt on jo as50, m249, suurin reppu, morfiinii, blood bageja, paistettuu lihaa, kaks juomapulloo, m9sd, ja sit tarvikkeista nv goggles, map, gps, compass, jne

kaverin luokse olin menossa polkupyörällä, ku sil meni jalat poikki, ni löyty matkalla heli crash site ja sielt löyty tuo m249 :)
ois siel ollu fn fal kans, mut ennemmi otan tuon m249


No oha se 200 kuulaa / lipas nyt aina parempi. :D

Hitto ku pitää lusia täällä etelän auringossa. Himottais pelata. Ainoo asia mitä on ikävä. :D No ehkä koiria vähän. Mut vaan vähän. Ettei mee iha homoks.
Member
Posts: 31,130
Joined: Jul 18 2007
Gold: 4.97
Nov 2 2012 09:19am
Uutta episodea, pitää hypen yllä ittellä ennen standalonea :love:

Member
Posts: 10,482
Joined: Sep 11 2008
Gold: 0.00
Nov 3 2012 06:27am
Itellä Aws + as50 , Nvg , rf, compass, gps, map, knife, 4 juomapulloo, 4x cooked meattii, ja tonni lippaita ^_^

@ Balotan kukkulat aina ko pelaa, neubeneille tiedoks että balotan kukkuloilsta koilliseen fin - 20-23 servuilla on kymmeniä dupetelttoja
Member
Posts: 31,130
Joined: Jul 18 2007
Gold: 4.97
Nov 3 2012 11:05am
Member
Posts: 2,741
Joined: Apr 9 2010
Gold: 216.01
Nov 3 2012 11:50am
Quote (CeePee @ Nov 3 2012 08:05pm)
http://www.youtube.com/watch?v=sS1wzdlu-WM


tää oli hauska



4 kuukautta sitte
Member
Posts: 31,130
Joined: Jul 18 2007
Gold: 4.97
Nov 3 2012 12:31pm
Quote (OjjiLol @ 3 Nov 2012 19:50)
tää oli hauska



4 kuukautta sitte


Kunha ny jotai videoita spammin.
Go Back To Suomi Topic List
Prev1323334353641Next
Add Reply New Topic New Poll