Quote (KUF @ 29 Jan 2013 16:29)
MITÄ OLEN KATTELLU NOIT FEISSARIMOKIA NI EI KYL TAIDA OLLA RÖLLI....IHA VITU PALIKKAA SAKKIA....

no se on kyl totta. oon kans joskus selannu, ja siel on kyl sellasta sakkia, et huhhuh
Mitäs muute tykkäät sigist?

se kun on "hauska kuva"
This post was edited by A2K on Jan 29 2013 10:26am