d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Pelit Thread > 8)
Prev1323334353684Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 15,863
Joined: Sep 11 2008
Gold: 128.45
Warn: 80%
Aug 23 2012 06:56am
Quote (EasyCoolWin @ 23 Aug 2012 15:11)
carmageddon


Viel vanhempaa aikapaljonkin
Member
Posts: 17,976
Joined: Jan 7 2010
Gold: 2,909.90
Aug 23 2012 07:06am
Quote (PMS @ 23 Aug 2012 15:56)
Viel vanhempaa aikapaljonkin


interstate 76
Member
Posts: 15,863
Joined: Sep 11 2008
Gold: 128.45
Warn: 80%
Aug 23 2012 07:24am
Quote (theprinceofsmooth @ 23 Aug 2012 16:06)
interstate 76


siis peli on varmaan 80 lulult.
Member
Posts: 10,000
Joined: May 24 2010
Gold: 6.67
Warn: 30%
Aug 23 2012 07:36am
007 CAR CHASE?
Member
Posts: 15,863
Joined: Sep 11 2008
Gold: 128.45
Warn: 80%
Aug 23 2012 07:42am
Quote (KUF @ 23 Aug 2012 16:36)
007 CAR CHASE?


ei toi mutta löysin vihdoin.

street rod!
Member
Posts: 17,976
Joined: Jan 7 2010
Gold: 2,909.90
Aug 23 2012 08:10am
Quote (PMS @ 23 Aug 2012 16:42)
ei toi mutta löysin vihdoin.

street rod!



ai fittu jooh toi oli just kingi joskus commadorel vai amigal :)
Member
Posts: 10,000
Joined: May 24 2010
Gold: 6.67
Warn: 30%
Aug 23 2012 08:49am
Quote (PMS @ 23 Aug 2012 16:42)
ei toi mutta löysin vihdoin.

street rod!


JAA SE O TOI....EI TOI O 80 LUVULT -.-
Member
Posts: 15,863
Joined: Sep 11 2008
Gold: 128.45
Warn: 80%
Aug 23 2012 10:23am
Quote (KUF @ 23 Aug 2012 17:49)
JAA SE O TOI....EI TOI O 80 LUVULT -.-


onhan 89
Member
Posts: 10,000
Joined: May 24 2010
Gold: 6.67
Warn: 30%
Aug 23 2012 10:42am
Quote (PMS @ 23 Aug 2012 19:23)
onhan 89


AINII ONKI KO SE O ATARIL JA C64 OLLU AIKASEMMI...MITÄ AMIGAL

EN TYKÄNNY NOIST PELEIST KO NE O ALLE 70 LUVU JENKEIST....KAIKKI SEN ALLE O IHA VITU JÄÄTÄVÄ NÄKÖSIÄ ROTTELOITA.... PAITSI 60 LUVU VETET

This post was edited by KUF on Aug 23 2012 10:44am
Member
Posts: 15,863
Joined: Sep 11 2008
Gold: 128.45
Warn: 80%
Aug 23 2012 10:51am
Quote (KUF @ 23 Aug 2012 19:42)
AINII ONKI KO SE O ATARIL JA C64 OLLU AIKASEMMI...MITÄ AMIGAL

EN TYKÄNNY NOIST PELEIST KO NE O ALLE 70 LUVU JENKEIST....KAIKKI SEN ALLE O IHA VITU JÄÄTÄVÄ NÄKÖSIÄ ROTTELOITA.... PAITSI 60 LUVU VETET


kyllä siel on 60 luvult vaikka mitä corvet jnejne
Go Back To Suomi Topic List
Prev1323334353684Next
Add Reply New Topic New Poll