Quote (KUF @ 23 Aug 2012 19:42)
AINII ONKI KO SE O ATARIL JA C64 OLLU AIKASEMMI...MITÄ AMIGAL
EN TYKÄNNY NOIST PELEIST KO NE O ALLE 70 LUVU JENKEIST....KAIKKI SEN ALLE O IHA VITU JÄÄTÄVÄ NÄKÖSIÄ ROTTELOITA.... PAITSI 60 LUVU VETET
kyllä siel on 60 luvult vaikka mitä corvet jnejne