☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Suomi
> Suomi Forumin D2 Pc-threadi
Prev
1
32
33
34
35
36
255
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
Views: 43892
Replies: 2542
Track Topic
SekavaSamu
Member
Posts: 24,393
Joined: May 6 2006
Gold
:
23.47
#331
Nov 21 2009 11:15am
onko tollasella mitää arvoo? voisha tossa ofc olla lifee ja rep lifee mutta emt. ei jaksa ajatella ite... tehkää se mun puolesta
EasyCoolWin
Member
Posts: 10,482
Joined: Sep 11 2008
Gold
:
0.00
#332
Nov 21 2009 11:18am
Quote (fin blizzie @ Nov 21 2009 05:15pm)
http://i50.tinypic.com/2v0e6f6.jpg
onko tollasella mitää arvoo? voisha tossa ofc olla lifee ja rep lifee mutta emt. ei jaksa ajatella ite... tehkää se mun puolesta
Kai tosta pari fg saa... yleensä kaikki trapperit käyttää kyl amua jossa on 2 assa skills
satansminion
Member
Posts: 4,626
Joined: Oct 6 2008
Gold
:
160.00
Warn: 20%
#333
Nov 21 2009 11:35am
ei kellää ois mitää mukavaa kypärää sosolle chcl?ei siis mukavaa päälle vaan arvot
huom...ei saa olla mask look
pihvimies0
Member
Posts: 10,217
Joined: Aug 6 2007
Gold
:
7,590.00
#334
Nov 21 2009 01:05pm
Quote (fin blizzie @ 21 Nov 2009 20:15)
http://i50.tinypic.com/2v0e6f6.jpg
onko tollasella mitää arvoo? voisha tossa ofc olla lifee ja rep lifee mutta emt. ei jaksa ajatella ite... tehkää se mun puolesta
jos ois 30 lvl ni saisit paljonki
kyl joku ton voi ostaa
EpixDII
Member
Posts: 5,941
Joined: Aug 6 2009
Gold
:
84.70
#335
Nov 21 2009 01:37pm
Quote (pihvimies0 @ 21 Nov 2009 21:05)
jos ois 30 lvl ni saisit paljonki
kyl joku ton voi ostaa
jos ois
mites tällänen, umpipaska koska ei oo +2 sk vai?
iha siisti mana ja eg, vois olla high lvl gf amu?
epicfailinki
Member
Posts: 13,848
Joined: Dec 3 2008
Gold
:
235.00
#336
Nov 21 2009 01:39pm
Quote (EpixDII @ 21 Nov 2009 22:37)
jos ois
mites tällänen,
umpipaska
koska ei oo +2 sk vai?
iha siisti mana ja eg, vois olla high lvl gf amu?
http://i50.tinypic.com/30lcpx0.png
thisss
EasyCoolWin
Member
Posts: 10,482
Joined: Sep 11 2008
Gold
:
0.00
#337
Nov 22 2009 06:01am
tämmöselle tarvis pc
This post was edited by jsp_robe on Nov 22 2009 06:01am
MaSuuuuh
Member
Posts: 27,953
Joined: Jun 6 2008
Gold
:
477.03
#338
Nov 22 2009 06:17am
Quote (jsp_robe @ Nov 22 2009 12:01pm)
http://i47.tinypic.com/ay10m1.jpg
tämmöselle tarvis pc
en uskko et arvoo
Swash
Member
Posts: 32,744
Joined: Dec 27 2007
Gold
:
20.18
#339
Nov 22 2009 06:56am
Quote (EpixDII @ 21 Nov 2009 21:37)
jos ois
mites tällänen, umpipaska koska ei oo +2 sk vai?
iha siisti mana ja eg, vois olla high lvl gf amu?
http://i50.tinypic.com/30lcpx0.png
Heitä vaikka roskiin.
E: Gieb pc +3 Ele 100 life coronet, 0 soc atm.
This post was edited by Swash on Nov 22 2009 06:57am
LordChasus
Member
Posts: 8,641
Joined: Nov 17 2007
Gold
:
0.00
#340
Nov 22 2009 06:58am
Quote (Swash @ 22 Nov 2009 15:56)
Heitä vaikka roskiin.
Äiti suosittelee.
Go Back To
Suomi
Topic List
Prev
1
32
33
34
35
36
255
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact