d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Suomi Forumin D2 Pc-threadi
Prev13233343536255Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 24,393
Joined: May 6 2006
Gold: 23.47
Nov 21 2009 11:15am


onko tollasella mitää arvoo? voisha tossa ofc olla lifee ja rep lifee mutta emt. ei jaksa ajatella ite... tehkää se mun puolesta
Member
Posts: 10,482
Joined: Sep 11 2008
Gold: 0.00
Nov 21 2009 11:18am
Quote (fin blizzie @ Nov 21 2009 05:15pm)
http://i50.tinypic.com/2v0e6f6.jpg

onko tollasella mitää arvoo? voisha tossa ofc olla lifee ja rep lifee mutta emt. ei jaksa ajatella ite... tehkää se mun puolesta


Kai tosta pari fg saa... yleensä kaikki trapperit käyttää kyl amua jossa on 2 assa skills
Member
Posts: 4,626
Joined: Oct 6 2008
Gold: 160.00
Warn: 20%
Nov 21 2009 11:35am
ei kellää ois mitää mukavaa kypärää sosolle chcl?ei siis mukavaa päälle vaan arvot :D

huom...ei saa olla mask look
Member
Posts: 10,217
Joined: Aug 6 2007
Gold: 7,590.00
Nov 21 2009 01:05pm
Quote (fin blizzie @ 21 Nov 2009 20:15)
http://i50.tinypic.com/2v0e6f6.jpg

onko tollasella mitää arvoo? voisha tossa ofc olla lifee ja rep lifee mutta emt. ei jaksa ajatella ite... tehkää se mun puolesta


jos ois 30 lvl ni saisit paljonki
kyl joku ton voi ostaa
Member
Posts: 5,941
Joined: Aug 6 2009
Gold: 84.70
Nov 21 2009 01:37pm
Quote (pihvimies0 @ 21 Nov 2009 21:05)
jos ois 30 lvl ni saisit paljonki
kyl joku ton voi ostaa


jos ois ^_^




mites tällänen, umpipaska koska ei oo +2 sk vai?

iha siisti mana ja eg, vois olla high lvl gf amu?

Member
Posts: 13,848
Joined: Dec 3 2008
Gold: 235.00
Nov 21 2009 01:39pm
Quote (EpixDII @ 21 Nov 2009 22:37)
jos ois ^_^




mites tällänen, umpipaska koska ei oo +2 sk vai?

iha siisti mana ja eg, vois olla high lvl gf amu?
http://i50.tinypic.com/30lcpx0.png


thisss
Member
Posts: 10,482
Joined: Sep 11 2008
Gold: 0.00
Nov 22 2009 06:01am

tämmöselle tarvis pc

This post was edited by jsp_robe on Nov 22 2009 06:01am
Member
Posts: 27,953
Joined: Jun 6 2008
Gold: 477.03
Nov 22 2009 06:17am
Quote (jsp_robe @ Nov 22 2009 12:01pm)
http://i47.tinypic.com/ay10m1.jpg
tämmöselle tarvis pc


en uskko et arvoo
Member
Posts: 32,744
Joined: Dec 27 2007
Gold: 20.18
Nov 22 2009 06:56am
Quote (EpixDII @ 21 Nov 2009 21:37)
jos ois ^_^




mites tällänen, umpipaska koska ei oo +2 sk vai?

iha siisti mana ja eg, vois olla high lvl gf amu?
http://i50.tinypic.com/30lcpx0.png


Heitä vaikka roskiin.
E: Gieb pc +3 Ele 100 life coronet, 0 soc atm.

This post was edited by Swash on Nov 22 2009 06:57am
Member
Posts: 8,641
Joined: Nov 17 2007
Gold: 0.00
Nov 22 2009 06:58am
Quote (Swash @ 22 Nov 2009 15:56)
Heitä vaikka roskiin.


Äiti suosittelee.
Go Back To Suomi Topic List
Prev13233343536255Next
Add Reply New Topic New Poll