d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Yleinen Keskustelu Topic
Prev1322323324325326377Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 30,189
Joined: Dec 9 2008
Gold: 0.00
Aug 22 2015 02:37am
http://www.uusisuomi.fi/kotimaa/104656-maahanmuuttaja-avautuu-suomalaisista-valittaville-teit-itse-itsestasi-ulkomaalaisen#.VdgcMyTVWgI.facebook

Siellä niitä nyt kumiveneillä seilaa :thumbsup:

Tänne vaa, eipä työnteko tunnu enää turhalta, ku tietää et jokaselle veroeurolle on oma käyttäjä :blush:

e: Ja tää viel tähä http://www.uusisuomi.fi/kotimaa/104680-suorat-sanat-suomalaisille-hinta-tulee-olemaan-kova

This post was edited by TR0LLFACE on Aug 22 2015 02:40am
Member
Posts: 5,335
Joined: Jun 5 2009
Gold: 2,605.00
Aug 22 2015 04:25am
Quote (TR0LLFACE @ Aug 22 2015 10:37am)
http://www.uusisuomi.fi/kotimaa/104656-maahanmuuttaja-avautuu-suomalaisista-valittaville-teit-itse-itsestasi-ulkomaalaisen#.VdgcMyTVWgI.facebook

Siellä niitä nyt kumiveneillä seilaa :thumbsup:

Tänne vaa, eipä työnteko tunnu enää turhalta, ku tietää et jokaselle veroeurolle on oma käyttäjä :blush:

e: Ja tää viel tähä http://www.uusisuomi.fi/kotimaa/104680-suorat-sanat-suomalaisille-hinta-tulee-olemaan-kova


Member
Posts: 30,189
Joined: Dec 9 2008
Gold: 0.00
Aug 22 2015 04:56am
Quote (Kaur @ 22 Aug 2015 13:25)


:rofl:
Member
Posts: 32,744
Joined: Dec 27 2007
Gold: 20.18
Aug 22 2015 09:03am
http://www.hs.fi/kotimaa/a1305978777750?jako=86a57dda2a24090812f1daaae84e1f57

Kannattaa myös vilkuilla se video sieltä alhaalta, ei oo pelkästään "somalien hyysäämistä" tai mitä termejä te nykyään käytättekään.

This post was edited by Swash on Aug 22 2015 09:03am
Member
Posts: 4,783
Joined: Jul 6 2012
Gold: 68.99
Warn: 10%
Aug 22 2015 09:25am
kertokaa mulle mitä eroa on maahanmuuttajalla, turvapaikanhakijalla ja pakolaisella. sen jälkeen kertaatte Dublinin sopimuksen ja 1951 pakolaissopimuksen pykälät ja selostatte ne tähän lankuun. sitte kerrotte mulle että millä perustein turvapaikanhakijoille pääosin myönnetään paikkoja. sen jälkeen purkaatte vuosien 2006-2015 puolvuosittaiset maahanmuuttoraportit (Migri) ja mietitte että mitä kaikkea ne voi teille kertoa. sen jälkeen kerrotte vielä lakikirjaa siteeraten (huom. - teiän raiskausfantasiat ja mielikuvitus ei oo sama asia ku lakikirja) että millä perustein mitäki myönnetään Suomeen saapuville ihmisille.

jos joku haluaa keskustella islamista ni siitä vaan lainaamaan Koraania, mut älkää unohtako aina laineja lainatessanne et keille ne on osotettu / missä tilanteessa, ja pitäkää mielessä kumoamisperiaate. sen jälkee esittelette että mitkä islamilaiset koulukunnat on mitä mieltä mistäki, ja että miten niiden sisäset lainopilliset koulukunnat näiden asioiden suhteen eroaa.

sen jälkeen tää teiän "keskustelu" ei ois tasoa "öhöh neekeri öhöhö".

minkä ihmeen takia teillä on ees äänioikeus

This post was edited by Gastly on Aug 22 2015 09:35am
Member
Posts: 37,005
Joined: Jun 23 2007
Gold: 11,620.00
Aug 22 2015 10:24am
Quote (Gastly @ 22 Aug 2015 17:25)
kertokaa mulle mitä eroa on maahanmuuttajalla, turvapaikanhakijalla ja pakolaisella. sen jälkeen kertaatte Dublinin sopimuksen ja 1951 pakolaissopimuksen pykälät ja selostatte ne tähän lankuun. sitte kerrotte mulle että millä perustein turvapaikanhakijoille pääosin myönnetään paikkoja. sen jälkeen purkaatte vuosien 2006-2015 puolvuosittaiset maahanmuuttoraportit (Migri) ja mietitte että mitä kaikkea ne voi teille kertoa. sen jälkeen kerrotte vielä lakikirjaa siteeraten (huom. - teiän raiskausfantasiat ja mielikuvitus ei oo sama asia ku lakikirja) että millä perustein mitäki myönnetään Suomeen saapuville ihmisille.

jos joku haluaa keskustella islamista ni siitä vaan lainaamaan Koraania, mut älkää unohtako aina laineja lainatessanne et keille ne on osotettu / missä tilanteessa, ja pitäkää mielessä kumoamisperiaate. sen jälkee esittelette että mitkä islamilaiset koulukunnat on mitä mieltä mistäki, ja että miten niiden sisäset lainopilliset koulukunnat näiden asioiden suhteen eroaa.

sen jälkeen tää teiän "keskustelu" ei ois tasoa "öhöh neekeri öhöhö".

minkä ihmeen takia teillä on ees äänioikeus


U mad.
Member
Posts: 30,189
Joined: Dec 9 2008
Gold: 0.00
Aug 22 2015 11:59am
Quote (Gastly @ 22 Aug 2015 18:25)
kertokaa mulle mitä eroa on maahanmuuttajalla, turvapaikanhakijalla ja pakolaisella. sen jälkeen kertaatte Dublinin sopimuksen ja 1951 pakolaissopimuksen pykälät ja selostatte ne tähän lankuun. sitte kerrotte mulle että millä perustein turvapaikanhakijoille pääosin myönnetään paikkoja. sen jälkeen purkaatte vuosien 2006-2015 puolvuosittaiset maahanmuuttoraportit (Migri) ja mietitte että mitä kaikkea ne voi teille kertoa. sen jälkeen kerrotte vielä lakikirjaa siteeraten (huom. - teiän raiskausfantasiat ja mielikuvitus ei oo sama asia ku lakikirja) että millä perustein mitäki myönnetään Suomeen saapuville ihmisille.

jos joku haluaa keskustella islamista ni siitä vaan lainaamaan Koraania, mut älkää unohtako aina laineja lainatessanne et keille ne on osotettu / missä tilanteessa, ja pitäkää mielessä kumoamisperiaate. sen jälkee esittelette että mitkä islamilaiset koulukunnat on mitä mieltä mistäki, ja että miten niiden sisäset lainopilliset koulukunnat näiden asioiden suhteen eroaa.

sen jälkeen tää teiän "keskustelu" ei ois tasoa "öhöh neekeri öhöhö".

minkä ihmeen takia teillä on ees äänioikeus


Leikkaa lettis, mee töihi ja rupee elättää näitä kavereitas, bonuksena perusta vaikka perhe. Sen jälkeen voin keskustella vakavasti kanssasi yllä postatusta aiheestasi.

e: Tosin en edes lukenut vuodatustasi, mutta jos otat miun asian vakavasti ni sitten minäkin voin nähdä vaivaa asian eteen.

This post was edited by TR0LLFACE on Aug 22 2015 12:00pm
Member
Posts: 40,083
Joined: Sep 1 2006
Gold: 4,366.00
Aug 22 2015 12:14pm
Quote (Gastly @ 22 Aug 2015 18:25)
kertokaa mulle mitä eroa on maahanmuuttajalla, turvapaikanhakijalla ja pakolaisella. sen jälkeen kertaatte Dublinin sopimuksen ja 1951 pakolaissopimuksen pykälät ja selostatte ne tähän lankuun. sitte kerrotte mulle että millä perustein turvapaikanhakijoille pääosin myönnetään paikkoja. sen jälkeen purkaatte vuosien 2006-2015 puolvuosittaiset maahanmuuttoraportit (Migri) ja mietitte että mitä kaikkea ne voi teille kertoa. sen jälkeen kerrotte vielä lakikirjaa siteeraten (huom. - teiän raiskausfantasiat ja mielikuvitus ei oo sama asia ku lakikirja) että millä perustein mitäki myönnetään Suomeen saapuville ihmisille.

jos joku haluaa keskustella islamista ni siitä vaan lainaamaan Koraania, mut älkää unohtako aina laineja lainatessanne et keille ne on osotettu / missä tilanteessa, ja pitäkää mielessä kumoamisperiaate. sen jälkee esittelette että mitkä islamilaiset koulukunnat on mitä mieltä mistäki, ja että miten niiden sisäset lainopilliset koulukunnat näiden asioiden suhteen eroaa.

sen jälkeen tää teiän "keskustelu" ei ois tasoa "öhöh neekeri öhöhö".

minkä ihmeen takia teillä on ees äänioikeus


Ekan rivin lukasin ja vastaan siihen että on pikkasen eri asia ottaa 100 maahanmuuttajaa jotka saattavat töitä tehäkki kun 15 tuhatta pakolaista väkisin joista se 100 ehkä tulee tekemään töitä.

Mun kysymys sulle on että oletko neekeri vai muuten vaan idiootti joka hyväksyy näiden raiskaajien, terroristien ja loisten tulon maahan?
Ja mulle on ihan turha tulla sanomaan ettei saa yleistää " ei ne kaikki ole raiskaajia " ite ne ovat maineensa hommannu. Jos joku heistä ei sitä tussua saa ni olkoon ilman, niin minäkin olen. Ei mulla tule mieleen että lähtisin raiskaamaan jonku kun vaan panettaa.

This post was edited by Speedparts on Aug 22 2015 12:31pm
Member
Posts: 4,783
Joined: Jul 6 2012
Gold: 68.99
Warn: 10%
Aug 22 2015 03:37pm
Quote (Speedparts @ Aug 22 2015 09:14pm)
Ekan rivin lukasin

ja sen jälkee päätit ruveta puimaan ties mitä kummallisia projektioita.
Quote (TR0LLFACE @ Aug 22 2015 08:59pm)
e: Tosin en edes lukenut vuodatustasi

kultakin kykynsä mukaan, sulla on varmasti ihan tarpeeks älyllistä haastetta peruselintoimintojen ylläpidossa.

noh, jatkakaa sitte tota eriskummallista rinkirunkkausta, mietin vaa et jos nää asiat teitä kiinnostaa ni niistä on ihan mahollista ottaa selvää tollai alle tunnissa.
Member
Posts: 10,053
Joined: Apr 5 2008
Gold: 620.96
Aug 23 2015 04:09pm
Quote (Gastly @ 22 Aug 2015 23:37)
ja sen jälkee päätit ruveta puimaan ties mitä kummallisia projektioita.

kultakin kykynsä mukaan, sulla on varmasti ihan tarpeeks älyllistä haastetta peruselintoimintojen ylläpidossa.

noh, jatkakaa sitte tota eriskummallista rinkirunkkausta, mietin vaa et jos nää asiat teitä kiinnostaa ni niistä on ihan mahollista ottaa selvää tollai alle tunnissa.


Lol luuleks et jengii kiinnostaa tarpeeks et ottaisivat asioista selvää ennenku puhuisivat niist.
Go Back To Suomi Topic List
Prev1322323324325326377Next
Add Reply New Topic New Poll