Quote (Gastly @ 22 Aug 2015 18:25)
kertokaa mulle mitä eroa on maahanmuuttajalla, turvapaikanhakijalla ja pakolaisella. sen jälkeen kertaatte Dublinin sopimuksen ja 1951 pakolaissopimuksen pykälät ja selostatte ne tähän lankuun. sitte kerrotte mulle että millä perustein turvapaikanhakijoille pääosin myönnetään paikkoja. sen jälkeen purkaatte vuosien 2006-2015 puolvuosittaiset maahanmuuttoraportit (Migri) ja mietitte että mitä kaikkea ne voi teille kertoa. sen jälkeen kerrotte vielä lakikirjaa siteeraten (huom. - teiän raiskausfantasiat ja mielikuvitus ei oo sama asia ku lakikirja) että millä perustein mitäki myönnetään Suomeen saapuville ihmisille.
jos joku haluaa keskustella islamista ni siitä vaan lainaamaan Koraania, mut älkää unohtako aina laineja lainatessanne et keille ne on osotettu / missä tilanteessa, ja pitäkää mielessä kumoamisperiaate. sen jälkee esittelette että mitkä islamilaiset koulukunnat on mitä mieltä mistäki, ja että miten niiden sisäset lainopilliset koulukunnat näiden asioiden suhteen eroaa.
sen jälkeen tää teiän "keskustelu" ei ois tasoa "öhöh neekeri öhöhö".
minkä ihmeen takia teillä on ees äänioikeus
Ekan rivin lukasin ja vastaan siihen että on pikkasen eri asia ottaa 100 maahanmuuttajaa jotka saattavat töitä tehäkki kun 15 tuhatta pakolaista väkisin joista se 100 ehkä tulee tekemään töitä.
Mun kysymys sulle on että oletko neekeri vai muuten vaan idiootti joka hyväksyy näiden raiskaajien, terroristien ja loisten tulon maahan?
Ja mulle on ihan turha tulla sanomaan ettei saa yleistää " ei ne kaikki ole raiskaajia " ite ne ovat maineensa hommannu. Jos joku heistä ei sitä tussua saa ni olkoon ilman, niin minäkin olen. Ei mulla tule mieleen että lähtisin raiskaamaan jonku kun vaan panettaa.
This post was edited by Speedparts on Aug 22 2015 12:31pm