Quote (Speedparts @ 21 Aug 2015 14:32)
Ennen vuotta 2040 täällä ei ole enään mitään jälellä kun allahu akbar tyypit tuhoaa kaiken.... Mut ei se mtn, todennäköisesti oon kuollu jo sitte ni ei paljoo mun persettä kutita
Niiin... Tosiaan sitä ensimmäistä Jihadi-saapumiserää odotellessa

Epätodennäköstähä sen pitäisi olla, mut vaikka tyhmiä ovat, ni miksi muka ei sais soluttauduttua pakolaisveneesee

Tulevat tänne sitte harjoittamaan uskontoaan, mikä on laillista niiku Aku aikasemmi postas ! Muutama Hesan mentro sinne tänne... Toivottavasti ekassa erässä lähtee läjä puunhalaajia ja muita neekerin hyssääjiä + kukkahattutädit.