d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Yleinen Keskustelu Topic
Prev1321322323324325377Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 4,783
Joined: Jul 6 2012
Gold: 68.99
Warn: 10%
Aug 20 2015 05:06pm
Quote (TR0LLFACE @ Aug 20 2015 08:14am)
Voiskos joku selittää tyhmälle veronmaksajalle, miksi tukipaketit olivat kannattavaa tai toisinsanoen " sijoitys " alunperin, kun siihen leikkiin lähdettiin ? Vai eikö haluttu olla huonossa valossa muille EU maille ja persettä piti nuolla nii paljo et nenä rusehtaa viel 2050 ?

koska Kreikan talouden kippaaminen ois tehny aika paskaa euroalueelle?
Member
Posts: 40,083
Joined: Sep 1 2006
Gold: 4,366.00
Aug 20 2015 09:10pm
Aaaaa voin jo nähdä kuinka suomi lähtee nousuun wuhuuuuuuu
15 tonnii rikastuttajia jes wuhuuuu
Btw sitte ku joillain noista alkaa sitä pimpsaa tekeen mieli ni toivon että raiskaavat toisiaan 😈
Mut nyt vaan nautin näistä tulevista rikkauksistA aAhahHAHAAHAHAHAAHAH VITU PELLET
Member
Posts: 30,189
Joined: Dec 9 2008
Gold: 0.00
Aug 20 2015 11:03pm
Quote (Gastly @ 21 Aug 2015 02:06)
koska Kreikan talouden kippaaminen ois tehny aika paskaa euroalueelle?


Eli jos Suomi ois sanonu ei kreikan tukipaketille alunperin ja perusteeks sanonu oman, jo huonon ja " hiememan " velkaantuvan taloustilanteensa , ni koko euroalue ois kaatunu ? Mites siun mielestä tää lisää velkaantuminen ja leikkaukset, ni onko toi tukipaketteihin osallistuminen osa syy, vai ihan sattumantekiä ? Nyt vaan on käyny näin.. ? Vai mitä oot mieltä ? Mitäs mieltä oot siintä ku muiden maiden, jotenkin fiksut, talous"nerot" on sanonut et suomi on hieman haukannu paskaa ku lähti tommoseen leikkiin mukaa, ootko asiasta erimieltä, et se oli pelkästään fiksua ja järkevin perustein toimittua ?
Member
Posts: 30,189
Joined: Dec 9 2008
Gold: 0.00
Aug 20 2015 11:39pm
Taino ehkä kysymys oli vähän huonosti sanottu. Kysytään näin että miksi Suomi lähti niin suurilla summilla mukaan Kreikan tukipakettien tukemiseen ? Jos yhteisesti koitettiin korjata Kreikan taloutta, eikö järki sanonu et pienempi osuus ois ehkä riittänyt Suomelta ? Vaikka puolet pienemmällä ainekii ja nekii rahat mitä ois jääny käyttämättä siihe, ni niillä ois voitu vaikka omia asioita hieman korjailla...

e: Vai eikö semmoinen pienempi summa ollut mahdollista ? Tai sitte näissä toisissa tukipaketeissa ainenkiin pienemmällä summalla tukeminen ? Täysi mahdottomuus ?


Noh turhahan sitä on enää vatvoa... Paskaa haukattu mitä haukattu, jos Suomelka menee asiat nii persiillee et omaa tukipakettia vielä tarvitaa, ni rahotus on ainekii varmaa :hail:

This post was edited by TR0LLFACE on Aug 20 2015 11:43pm
Member
Posts: 40,083
Joined: Sep 1 2006
Gold: 4,366.00
Aug 21 2015 02:12am
Quote (TR0LLFACE @ 21 Aug 2015 08:39)
Taino ehkä kysymys oli vähän huonosti sanottu. Kysytään näin että miksi Suomi lähti niin suurilla summilla mukaan Kreikan tukipakettien tukemiseen ? Jos yhteisesti koitettiin korjata Kreikan taloutta, eikö järki sanonu et pienempi osuus ois ehkä riittänyt Suomelta ? Vaikka puolet pienemmällä ainekii ja nekii rahat mitä ois jääny käyttämättä siihe, ni niillä ois voitu vaikka omia asioita hieman korjailla...

e: Vai eikö semmoinen pienempi summa ollut mahdollista ? Tai sitte näissä toisissa tukipaketeissa ainenkiin pienemmällä summalla tukeminen ? Täysi mahdottomuus ?


Noh turhahan sitä on enää vatvoa... Paskaa haukattu mitä haukattu, jos Suomelka menee asiat nii persiillee et omaa tukipakettia vielä tarvitaa, ni rahotus on ainekii varmaa :hail:


Oliks tää sarkasmia vai meinaatko että me saatas joltain maalta rahaa jos sitä tarvitaa? Mut tuskin me tullaan tarvimaan mitään tukipaketteja kun onhan meillä noita rikastajia nyt enemmän kun luultiin :)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
Member
Posts: 30,189
Joined: Dec 9 2008
Gold: 0.00
Aug 21 2015 03:09am
Quote (Speedparts @ 21 Aug 2015 11:12)
Oliks tää sarkasmia vai meinaatko että me saatas joltain maalta rahaa jos sitä tarvitaa? Mut tuskin me tullaan tarvimaan mitään tukipaketteja kun onhan meillä noita rikastajia nyt enemmän kun luultiin :)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))


Ofc saaha tukipaketti sitte 2040-2050, ku ollaa kaulaamyöte paskassa näitte neekereitte ja velkojen kanssa. Lisää velkaa + neekereitä + tukipakettie myönnytyksiä ni EU valtiona meille on kuitenkiin luvattu taloudellinen turva.
Member
Posts: 40,083
Joined: Sep 1 2006
Gold: 4,366.00
Aug 21 2015 05:32am
Quote (TR0LLFACE @ 21 Aug 2015 12:09)
Ofc saaha tukipaketti sitte 2040-2050, ku ollaa kaulaamyöte paskassa näitte neekereitte ja velkojen kanssa. Lisää velkaa + neekereitä + tukipakettie myönnytyksiä ni EU valtiona meille on kuitenkiin luvattu taloudellinen turva.


Ennen vuotta 2040 täällä ei ole enään mitään jälellä kun allahu akbar tyypit tuhoaa kaiken.... Mut ei se mtn, todennäköisesti oon kuollu jo sitte ni ei paljoo mun persettä kutita
Member
Posts: 30,189
Joined: Dec 9 2008
Gold: 0.00
Aug 21 2015 05:58am
Quote (Speedparts @ 21 Aug 2015 14:32)
Ennen vuotta 2040 täällä ei ole enään mitään jälellä kun allahu akbar tyypit tuhoaa kaiken.... Mut ei se mtn, todennäköisesti oon kuollu jo sitte ni ei paljoo mun persettä kutita


Niiin... Tosiaan sitä ensimmäistä Jihadi-saapumiserää odotellessa :D Epätodennäköstähä sen pitäisi olla, mut vaikka tyhmiä ovat, ni miksi muka ei sais soluttauduttua pakolaisveneesee :D Tulevat tänne sitte harjoittamaan uskontoaan, mikä on laillista niiku Aku aikasemmi postas ! Muutama Hesan mentro sinne tänne... Toivottavasti ekassa erässä lähtee läjä puunhalaajia ja muita neekerin hyssääjiä + kukkahattutädit.
Member
Posts: 40,083
Joined: Sep 1 2006
Gold: 4,366.00
Aug 21 2015 08:56am
Jenkki, arabi, somali ja suomalainen istui junassa. Jenkki heitti nipun seteleitä junan ikkunasta ja sanoi että näitä meillä riittää. Arabi heittää säkin hiekkaa junan ikkunasta ja sanoo, tätä meillä riittää. Somali katsoo hädissään suomalaista ja sanoo että älä edes ajattele ahhahahahaahhahaahahahahahahavahahahahahahhahahaaajajaajajakajajaajajajajajakkjjajajajaj
Member
Posts: 30,189
Joined: Dec 9 2008
Gold: 0.00
Aug 21 2015 10:38am
Quote (Speedparts @ 21 Aug 2015 17:56)
Jenkki, arabi, somali ja suomalainen istui junassa. Jenkki heitti nipun seteleitä junan ikkunasta ja sanoi että näitä meillä riittää. Arabi heittää säkin hiekkaa junan ikkunasta ja sanoo, tätä meillä riittää. Somali katsoo hädissään suomalaista ja sanoo että älä edes ajattele ahhahahahaahhahaahahahahahahavahahahahahahhahahaaajajaajajakajajaajajajajajakkjjajajajaj


Hehehehehehee
Go Back To Suomi Topic List
Prev1321322323324325377Next
Add Reply New Topic New Poll