Quote (TR0LLFACE @ 20 Aug 2015 13:32)
Onneks saahaa viel turvapaikanhakijoita lisää, kohta voijaa anoa omaa tukipakettia b)
e: Mut vittu muistakaa et niiltä neekereiltä ei sitte leikata ! Opiskelioilta ja vanhuksilta vaan... Vittuako niillä tekee, koha monikulttuurisuus kukoistaa ! Se on nykypäivän trendi, tavotteena ois et jokaselle suomalaiselle saatas oma somaali naapuriks ni sitte on asiat hyvi.
Toivotan kaikki neekerit tervetulleeksi tänne oulun uuteen pakolais vastaanottokeskukseen.
Pieni vinkki, saatte perseraiskata mut