d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Yleinen Keskustelu Topic
Prev1319320321322323377Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 30,190
Joined: Dec 9 2008
Gold: 0.00
Jul 12 2015 11:05pm
Quote (Napi @ 13 Jul 2015 01:47)
perintäfirmat
lindorff ja tämmöset
miten nää on vieläkin pystyssä ja vieläpä tekee kokoajan isompaa liikevoittoa ?
itse en ikinä näille tyypeille maksa, vaikka ne joskus laskua pistääkin ( sähkölaskut myöhästyy melkee aina )
mut maksan aina vaa sen sähkölaskun sähkölaitokselle, näille perintäfirmoillehan ei oo mikään pakko maksaa mun käsittääkseni

25€ siitä, että ne lähettää käytännössä mulle laskun uudelleen
aika kohtuutonta, koskahan eduskunta tekee tämmösestä koronkiskonnasta laitonta :rolleyes:


Wat ? Aika sairasta, ittellä joskus ollu 5€ korotus muistutus laskussa ku jostai syys alkuperäne hukkunu / unohtunu tms. Sekii tullu tyylii 2 viikkoo eräpäivä jälkee.
Member
Posts: 3,490
Joined: Jan 8 2012
Gold: 1.14
Jul 13 2015 06:43am
Quote (Napi @ 13 Jul 2015 01:47)
perintäfirmat
lindorff ja tämmöset
miten nää on vieläkin pystyssä ja vieläpä tekee kokoajan isompaa liikevoittoa ?
itse en ikinä näille tyypeille maksa, vaikka ne joskus laskua pistääkin ( sähkölaskut myöhästyy melkee aina )
mut maksan aina vaa sen sähkölaskun sähkölaitokselle, näille perintäfirmoillehan ei oo mikään pakko maksaa mun käsittääkseni

25€ siitä, että ne lähettää käytännössä mulle laskun uudelleen
aika kohtuutonta, koskahan eduskunta tekee tämmösestä koronkiskonnasta laitonta :rolleyes:


Joo itelle kans tuli lisä laskuja siitä että olin laskun maksanu oikeesee aikaa :D ny sähköfirma koittaa periä lisämaksua maksetusta laskusta. en oo maksamas :D
Member
Posts: 45,753
Joined: Sep 8 2004
Gold: 556.34
Jul 13 2015 07:14am
ei kannata :D
naureskelet vähän puhelimessa "höhhö munko tästä teidän kömmähdykestä pitäs maksaa"
ei varmaan niitä aspan tyyppejä kauheesti liikuta saako työnantaja ylimääräsen 5 € vai ei
Member
Posts: 3,490
Joined: Jan 8 2012
Gold: 1.14
Jul 13 2015 08:17am
Quote (Napi @ 13 Jul 2015 16:14)
ei kannata :D
naureskelet vähän puhelimessa "höhhö munko tästä teidän kömmähdykestä pitäs maksaa"
ei varmaan niitä aspan tyyppejä kauheesti liikuta saako työnantaja ylimääräsen 5 € vai ei


jep, 18.5 oli eräpäivä ja tuli perintä kirje ja ny tuli sit kesäkuu sähkölasku mihi oli lisäilty omia vitosia lisämaksuksi :D

koittavat saada mut maksaa vitosen omasta virheestää ku heti suoraa tuli perintä toimistolta. ei niinku ite firmalta uutta laskua mikä muilla tulee normisti 2-3 viiko päästä jossei oo maksanu
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
Jul 17 2015 02:27am
ei tullu rauhottavalle respaa
ehkä hyvä näin
Member
Posts: 10,053
Joined: Apr 5 2008
Gold: 620.96
Jul 17 2015 07:00am
modet natseja jne
Member
Posts: 40,083
Joined: Sep 1 2006
Gold: 4,366.00
Jul 17 2015 09:40am
Quote (hartwall @ 17 Jul 2015 16:00)
modet natseja jne


Juu ihmettelen miks toi topic lukotettiin, sähän et ollu ostamassa keytä fg:llä vaan kysyit että ei vissiin ole sallittua. Ihme hommaa :cry:
Member
Posts: 10,053
Joined: Apr 5 2008
Gold: 620.96
Jul 17 2015 09:41am
Quote (Speedparts @ 17 Jul 2015 17:40)
Juu ihmettelen miks toi topic lukotettiin, sähän et ollu ostamassa keytä fg:llä vaan kysyit että ei vissiin ole sallittua. Ihme hommaa :cry:


jooh, ja blizzardin sivut ei hyväksy mun korttia, 5/5.
Member
Posts: 30,190
Joined: Dec 9 2008
Gold: 0.00
Jul 17 2015 04:10pm
Quote (hartwall @ 17 Jul 2015 18:41)
jooh, ja blizzardin sivut ei hyväksy mun korttia, 5/5.


Jos maksukortista puhut ni laitoitko kortin numeron ILMAN välilyöntejä ? Ei tainnu saaha laittaa välilyöntei siihe kortinumero kohtaan, eli pitää kirjottaa xxxxxxxxxxxxxxxx eikä xxxx xxxx xxxx xxxx. En sitte tiie ymmärsikö asias oikee tai oonko oikeessa ton asian suhtee :lol:
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
Jul 18 2015 01:17pm
vainoharhat päällä kirjotetusta kielestä nyt käväsee vaikeel vaiheel
aikamoist, kyl nää jutut vaikuttaa millä kirjaimella sana alkaa, on keskellä ja loppuu
varmaan jonkin verran https://en.wikipedia.org/wiki/Thought_Police
viiva kuvastaa maskuliinisuutta ja kurvit feminiinisyyttä

This post was edited by BebebBurns on Jul 18 2015 01:21pm
Go Back To Suomi Topic List
Prev1319320321322323377Next
Add Reply New Topic New Poll