Quote (Napi @ 13 Jul 2015 01:47)
perintäfirmat
lindorff ja tämmöset
miten nää on vieläkin pystyssä ja vieläpä tekee kokoajan isompaa liikevoittoa ?
itse en ikinä näille tyypeille maksa, vaikka ne joskus laskua pistääkin ( sähkölaskut myöhästyy melkee aina )
mut maksan aina vaa sen sähkölaskun sähkölaitokselle, näille perintäfirmoillehan ei oo mikään pakko maksaa mun käsittääkseni
25€ siitä, että ne lähettää käytännössä mulle laskun uudelleen
aika kohtuutonta, koskahan eduskunta tekee tämmösestä koronkiskonnasta laitonta :rolleyes:
Joo itelle kans tuli lisä laskuja siitä että olin laskun maksanu oikeesee aikaa

ny sähköfirma koittaa periä lisämaksua maksetusta laskusta. en oo maksamas
