resetissä servulta tuhottiin kaikki teltat ja ajoneuvot et nyypätki sais mahollisesti niitä
nyt sitte tuli random ural vastaan (oranssi) ja voi perkele ku se loistaa siel keskel metsää
koht alkaa olla vehkeitä ja vekottimia sielläki piilossa nii voi alkaa metsästää servun kolmea isointa porukkaa, toistaseks meit on kaks lähös pieksulle

saas nähä mitä siit tulee