d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Nyt Pelataan Dayz > Tulkee Heterot Pelaan
Prev1313233343541Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 13,848
Joined: May 18 2008
Gold: 5,830.00
Sep 21 2012 09:03am
priva servulla pelailen atm
varsin mukavaa kun servulla lähinnä suomalaisia ja servu vaatii olemaan whitelistil jotta sinne voi ees joinaa
ehkäsee todella hyvin hakkerit :)
Member
Posts: 453
Joined: May 25 2012
Gold: 0.00
Sep 23 2012 10:01am
http://dayzrp.com tulee pelailtua, ei paljoo oo hakkoreita näkyny.
Member
Posts: 13,848
Joined: May 18 2008
Gold: 5,830.00
Sep 24 2012 02:30pm
resetissä servulta tuhottiin kaikki teltat ja ajoneuvot et nyypätki sais mahollisesti niitä

nyt sitte tuli random ural vastaan (oranssi) ja voi perkele ku se loistaa siel keskel metsää :)
koht alkaa olla vehkeitä ja vekottimia sielläki piilossa nii voi alkaa metsästää servun kolmea isointa porukkaa, toistaseks meit on kaks lähös pieksulle :D saas nähä mitä siit tulee
Member
Posts: 13,848
Joined: May 18 2008
Gold: 5,830.00
Sep 28 2012 04:40pm
normi dayz päivä

Member
Posts: 10,886
Joined: Dec 26 2007
Gold: 2.62
Sep 28 2012 04:45pm
eikö tota UI ole vieläkään fixattu

Member
Posts: 22,067
Joined: Jun 23 2007
Gold: 60.01
Oct 27 2012 01:04pm
N. klo 23.00 alkaa HungerGamez-eventti.

http://www.twitch.tv/sacriel

Sacrielin streami tuossa. Eli HungerGames-elokuvan teemaan last man standing, aloituspiste Grishinon, Kabaninon ja airfieldin välissä. Jos jotakuta kiinostaa katella.



This post was edited by Rupsu on Oct 27 2012 01:09pm
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Oct 27 2012 02:38pm
Quote (Rupsu @ 27 Oct 2012 22:04)
N. klo 23.00 alkaa HungerGamez-eventti.

http://www.twitch.tv/sacriel

Sacrielin streami tuossa. Eli HungerGames-elokuvan teemaan last man standing, aloituspiste Grishinon, Kabaninon ja airfieldin välissä. Jos jotakuta kiinostaa katella.

http://www.youtube.com/watch?v=nH171Us3nlg


ei kyl kiinnosta :)
Member
Posts: 22,067
Joined: Jun 23 2007
Gold: 60.01
Oct 27 2012 03:02pm
Quote (Rzi @ 27 Oct 2012 23:38)
ei kyl kiinnosta :)


ooks panee
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Oct 27 2012 03:14pm
Quote (Rupsu @ 28 Oct 2012 00:02)
ooks panee


mitäs muutakaa
Member
Posts: 22,067
Joined: Jun 23 2007
Gold: 60.01
Oct 27 2012 03:18pm
Quote (Rzi @ 28 Oct 2012 00:14)
mitäs muutakaa


niimp, totta.
Go Back To Suomi Topic List
Prev1313233343541Next
Add Reply New Topic New Poll