d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Yleinen Keskustelu Topic
Prev1313314315316317377Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 10,053
Joined: Apr 5 2008
Gold: 620.96
Dec 16 2014 07:00pm
Quote (TR0LLFACE @ 17 Dec 2014 00:08)
:lol:

Asia äijä mut pitää olla ottamatta kunniaa b)

E: Btw mites, tykkäätkö mun sigist ?


aika ykstoikkone.
Member
Posts: 30,191
Joined: Dec 9 2008
Gold: 0.00
Dec 17 2014 01:13pm
Quote (hartwall @ 17 Dec 2014 03:00)
aika ykstoikkone.


eikä ole :(
Member
Posts: 10,053
Joined: Apr 5 2008
Gold: 620.96
Dec 17 2014 01:39pm
No liput on yleensä ottaen aika tylsiä. Muutama väri ja pari hassuu kuvioo jos jotai.
Member
Posts: 30,191
Joined: Dec 9 2008
Gold: 0.00
Dec 17 2014 02:56pm
Quote (hartwall @ 17 Dec 2014 21:39)
No liput on yleensä ottaen aika tylsiä. Muutama väri ja pari hassuu kuvioo jos jotai.


Mutta eikös itse lippu olekkiin hieno ;) ?

Vai meinaakko ettet tiie mikä lippu toi on :lol: ?
Member
Posts: 4,783
Joined: Jul 6 2012
Gold: 68.99
Warn: 10%
Dec 17 2014 03:52pm
Quote (hartwall @ Dec 16 2014 06:32pm)

paska idea

Quote (TR0LLFACE @ Dec 17 2014 11:56pm)
Vai meinaakko ettet tiie mikä lippu toi on :lol: ?

eiks toi oo joku tommone millä viestitään että on jotai kehitykseen, oppimiseen ja oppimiseen liittyviä vaikeuksia?
vähän niinku ne rannejutut mitä epileptikoilla ja diabeetikoilla on
Member
Posts: 30,191
Joined: Dec 9 2008
Gold: 0.00
Dec 17 2014 05:24pm
Quote (Gastly @ 17 Dec 2014 23:52)
eiks toi oo joku tommone millä viestitään että on jotai kehitykseen, oppimiseen ja oppimiseen liittyviä vaikeuksia?
vähän niinku ne rannejutut mitä epileptikoilla ja diabeetikoilla on


:lol: :rofl:

Jos en ois huumorimiehii ni ottaisin tän jo melkein loukkauksena :D

E: Oon aina halunnu tollasen " seinälipun " toho partsille, ois komee.

This post was edited by TR0LLFACE on Dec 17 2014 05:27pm
Member
Posts: 30,191
Joined: Dec 9 2008
Gold: 0.00
Jan 22 2015 12:00pm
Kaveri on eukkosa kanssa tossa tän päiväisessä " Mummomafia " ohjelmassa :D Alkaa nyt 20:05 MTV 3:lta. Pitää kattoo b)
Member
Posts: 40,083
Joined: Sep 1 2006
Gold: 4,366.00
Jan 22 2015 01:15pm
Quote (TR0LLFACE @ 22 Jan 2015 21:00)
Kaveri on eukkosa kanssa tossa tän päiväisessä " Mummomafia " ohjelmassa :D Alkaa nyt 20:05 MTV 3:lta. Pitää kattoo b)


nätti muija oli :) kerro terkkui Arilta
Member
Posts: 10,682
Joined: Sep 2 2009
Gold: 1,444.44
Jan 22 2015 02:15pm
Quote (Speedparts @ 22 Jan 2015 22:15)
nätti muija oli :) kerro terkkui Arilta


Tulee mielee se basisti vitsi missä mikki pääl ja "Oon muuten pannu tota"
Member
Posts: 40,083
Joined: Sep 1 2006
Gold: 4,366.00
Jan 22 2015 04:57pm
Quote (Ankeli @ 22 Jan 2015 23:15)
Tulee mielee se basisti vitsi missä mikki pääl ja "Oon muuten pannu tota"


:lol:
Go Back To Suomi Topic List
Prev1313314315316317377Next
Add Reply New Topic New Poll