Quote (Gastly @ 17 Dec 2014 23:52)
eiks toi oo joku tommone millä viestitään että on jotai kehitykseen, oppimiseen ja oppimiseen liittyviä vaikeuksia?
vähän niinku ne rannejutut mitä epileptikoilla ja diabeetikoilla on
Jos en ois huumorimiehii ni ottaisin tän jo melkein loukkauksena

E: Oon aina halunnu tollasen " seinälipun " toho partsille, ois komee.
This post was edited by TR0LLFACE on Dec 17 2014 05:27pm