Quote (Napi @ 16 Dec 2014 19:30)
iibeissä on jännästi ulkomaiset pelit kalliimpia mitä tori/huuto..
ei vissii mitkään pelikaupat enää myy ja osta vanhoja konsolipelejä? :<
en oo ite nähny tampereella ainakaan vanhempaa ku gamecube / ps2 / xbox, ehkä on voinu olla ps1
en kyl muista et oisin siitä mitää vanhempaa nähny ainakaan liikkessä