Kellää mitään kokemuksia tuosta " Puolenkuun Pelit " sivustosta ?
Et millasella ajalla tilaukset on tullu ?
Ite nyt 10.11.2014 tilasin yhen pelin emännälle ja tais lukee jotekii et laitetaa toimituksee 3-5 arkipäivän kuluessa ja siitä ilmotetaa sähköpostitse ja sitte pitäs paketti tulla seuraavina päivinä. No oon nyt täs venaillu ja mitään ei oo kuulunu et wat the fuk

Samote oli et jos se toimitus myöhästyy ni ne ilmottaa. Laitoin nyt sitten sinne itQ potQ viestii et mis miun peli on, oon jo sen maksanu ja samote postituksen maksanu

En nyt luule et mikää kusetus firma on mut silti mitä vittua

?
This post was edited by TR0LLFACE on Nov 18 2014 06:44am