d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Yleinen Keskustelu Topic
Prev1310311312313314377Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 10,682
Joined: Sep 2 2009
Gold: 1,444.44
Nov 10 2014 04:06pm
@Soppa Meitsi oli kyl sotalämi ja todellakin enemmän munat maissa ku joku perus veksilämi vekaralt tai tykkimieskoksu;D J-kaudel lopus ja uusien mosien aikaa en tehnyt mitää mitä en halunnu, kirjaimellisesti siis määräsin itelleni vapautuksia jos ei kiinnostanu kassuilut, leirit kyl kävin kunnial etten kussu kavereiden pakkiin.

@Napsu Mul oli siis sillee ettei kiinnostanu paskaakaa mitä lappuja sielt tuli kunnes menin uusii ajokorttii ja sit insta busted, ämmä otti eka rahat ajokortist mut sit sano et käyppäs tuol huonees viel, joku sakko siit tuli etten ollu menny kutsuntoihi, sit tuli uus palvelukseenastumispäivä 1/11 erässä, lähetin lykkäysanomuksen 3pv aikasemmin ennen palvelukseen astumista että haluun siirron 2/11 erään, noh, meni pari viikkoo ja mitää ei kuulunu sit tuli lappu et sut o hyväksytty tohon kakkoserään.

Noh, kriminaalikomppaniaan 1jk santahaminaan kun muualla ei ollu tilaa, vitusti kurdeja, kelasin aluks et onks tää joku läppä ku mun p-kauden tuvas oli 3,5 morttia ketkä oli suomalaisia. Sit tuli päivä kun sai tietää ootko 6kk mies vai mitä vittua ni kapteeni halus must alikkia kuljetuskomppaniaan, mut selitin sit et haluun lämiks koska must tulee isona sairaanhoitaja blaablaa noh, sinne sit ja oli kyl paras päätös, tuli hyvii frendei ja hauskaa oli ja oppi oikeesti jtn hyödyllist.

Sitten kohokohta, tj0 päivä, meikä lähtee portilta suoraan sairaalaan tiputukseen pariks päiväks ja kun selviin himaan ni himassa odottaa lappu " Sotilaskarkuri" Niiku mitä vittua, mä olin just 9kk neppailee ?? Soitin heti poliisille et joku väärinkäsitys varmaa et voidaan vissii puhelimes mitätöidä, seki naureskeli siel partaansa ja jouduin sit menee käymää kuulusteluissa jossa sitten kävi ilmi että SE KAKS-VITUN-VIIKKOA kun venasin sitä siirtymistä erään II (kun sitä lykkäysanomusta käsiteltiin) niin olin sotilaskarkuri :DDDD Repeiltii sen kytän kans et onha tää nyt kohtuutonta, mut ei siin mitn, vuosmeni ja jouduin vittu menee oikeudenkäyntiin siitä 2-viikon muka karkuruudesta ??? Sit siel rosikses oli pääesikunnast joku läski mitaliteline joka päivääkää ollu kentällä, ja päätti sit että olin tietoinen siitä että minun olisi pitänyt mennä silloin kasarmille kun lykkäyslappua ei näkynyt, sanoin vaan sit että en tiennyt, oletin et käsittelyajan oon tavallaan "jäädytetty" mut ei, joku pari sataa sakkoo ja kävin repäsee sen siit pöydält ja sanoin et vittu mitä paskaa ja lähin menee, kelasin et tulee viel jostai halventamisest sakkoo mut ei sit mitn.


E:Suosittelen kyl menee jos vaan pystyy tai on yhtää motivaatioo, ite halusin kuntoa mut oikeesti se vaa rapistu siel mut kyl sielt sai perus runkoa parannettua, nukuin päivät ja valvoin yöt enne ja oli muutenki vähä ihme settiä ;D Ei siel o paskaa ku se alku, ellei sit kaikki tupakaverit o kehareit ja alikkina joku kiusattu kuka haluu pätee, mut sielt pääsee kyl pois jos ei kiinnosta, sanot vaa et paniikkihäiriö, ei pysty jatkaa, ehkä pari krt ja se on siinä c ja kotiin.

E2: Ei sitä larppausta oo paljoo ainakaa lämillä, p-kauden jälkeen en ampunu kertaakaa, oli kyllä vähän hankalaa vältellä sitä mut onnistuin :D Ja loppuleireil palo kyl jopo lämisissiteltas ;D Pari kertaa veksipäivystykses haettii stadist juotavat veksiauton vararengas paikkaan piilotettuna ja mentiin "päivystää" koko terveysasema täysin tyhjä vklp ainoastaa 2 lämiä ja yks alikki, tuliha siel perseiltyy mut tuli kyl autettuu tosi paljon ja kuunneltuu avautumisia, ja kateltua hoitsuja:') Paras fiilis oli kyl tuvassa kattoo band of brothersia frendien seuras, kävi kyl tsägä et kaikki oli hyvii tyyppei, vittu mikä muistelu *tirsk* nyt nukkuu

This post was edited by Ankeli on Nov 10 2014 04:20pm
Member
Posts: 30,191
Joined: Dec 9 2008
Gold: 0.00
Nov 10 2014 04:47pm
Sanoinkii jos hyvi pelaa korttinsa b)

Ja höpö höpö oot metäs möyriny menee enempi ku mie :D Rovajärve harjotus oli ainut mis en tetsaillu ku pein komentopaikan telttaa pystys b) muute kyl esimerkillä johdin menee ku ei niist rassukoista ois muute mihikää ollu, hyvä jos kengän nauhojaan sai solmittuu :D

E: Tosi kyl siel Rovalla tuli jeesittyy aina aseman vaihossa, et saatii tulivalmius nopeesti.

This post was edited by TR0LLFACE on Nov 10 2014 04:53pm
Member
Posts: 10,682
Joined: Sep 2 2009
Gold: 1,444.44
Nov 11 2014 01:55am
Quote (TR0LLFACE @ 11 Nov 2014 01:47)
Sanoinkii jos hyvi pelaa korttinsa b)

Ja höpö höpö oot metäs möyriny menee enempi ku mie :D Rovajärve harjotus oli ainut mis en tetsaillu ku pein komentopaikan telttaa pystys b) muute kyl esimerkillä johdin menee ku ei niist rassukoista ois muute mihikää ollu, hyvä jos kengän nauhojaan sai solmittuu :D

E: Tosi kyl siel Rovalla tuli jeesittyy aina aseman vaihossa, et saatii tulivalmius nopeesti.


No en metässä vält mut varmasti möyriny enemmä, eihä normikoksuil o muuta ku hamina ja sen jälkee neppailee leirel antamas vaa käskyi ja juomas kahvii :D
Member
Posts: 30,191
Joined: Dec 9 2008
Gold: 0.00
Nov 11 2014 03:30am
Quote (Ankeli @ 11 Nov 2014 10:55)
No en metässä vält mut varmasti möyriny enemmä, eihä normikoksuil o muuta ku hamina ja sen jälkee neppailee leirel antamas vaa käskyi ja juomas kahvii :D


Ja tässä kommentissa huomaamme rivisotilaan armottoman vitutuksen kun ne suolaset kyyneleet valuu pitkin poskia " shiellä ne vaan kahvia juo :cry: " b)

Kyllä minä ainekiin muutakiin tein kuin jaoin käskyjä :D Ja empä muuten tainnu hirveen monta käskyä yhellekään mosalle antaa metässä :D Pääasiassa ohjasin ja sanoin Alikeille / Kessuille että mitä pitää tehdä ja miten pitää toimia missäkiin tilanteessa.
Member
Posts: 10,682
Joined: Sep 2 2009
Gold: 1,444.44
Nov 11 2014 06:57am
Quote (TR0LLFACE @ 11 Nov 2014 12:30)
Ja tässä kommentissa huomaamme rivisotilaan armottoman vitutuksen kun ne suolaset kyyneleet valuu pitkin poskia " shiellä ne vaan kahvia juo :cry: " b)

Kyllä minä ainekiin muutakiin tein kuin jaoin käskyjä :D Ja empä muuten tainnu hirveen monta käskyä yhellekään mosalle antaa metässä :D Pääasiassa ohjasin ja sanoin Alikeille / Kessuille että mitä pitää tehdä ja miten pitää toimia missäkiin tilanteessa.


J-kaudel lämeil oli kyl enemmä vaikutusvaltaa siel leireil ja oman erän koksuja tarvii herrotella edes;D Hyvä ku koksuil oli joku juhla ollu ja pari niist tuli päissää kassulle ja toinen laattas suihkuu, sit keksittii päivystäjän kans stoori et kuumotellaa niitä, noh mentiin ilmoo ettei tollanen peli vetele ja et ollaan ilmotettu spolleille täst, oli siis ilta ja tiedettiin et spollet tulee ja ne oli pari meiän tuttui, kerrottii niille tää juttu et pitää roolin vaa päällä et tulee uhkailee sinne niitä, vittu se yks koksu joka oli just laatannu suihkussa koitti inistä siinä huojuten " määä on ihan seklvääää, join vaa yhen!!!" ,"Älkää oikeesti nyt kaverit heiii!!" xdd Sit se eskaloitu kyl pahaks ku koksut rupes siin keuhkoo tyylii et me ollaan parempia ku te spollet, ei teil o mitn arvoa blaablaa ni sit spollel palo käpy ja soitti sinne sen esimiehensä, siis sellasen oikeen spollen kuka duunissa siellä, 120kg roinaajia kaikkia :D Tuli sit karjuu tälle koksulle paskat housuu.

Eli otit infoo vastaan ja jaoit sen alikeille tekemättä mitään :D

Nyt jos saisin päättää ni menisin lämi alikiks, ja jos 6kk mies ni santahaminas on vip kuskit, kuskaat autol vaa kenraaleit yms ympäristadia, paras linja ikinä, vissiin vaan santahaminas.
Member
Posts: 30,191
Joined: Dec 9 2008
Gold: 0.00
Nov 11 2014 09:37am
Quote (Ankeli @ 11 Nov 2014 15:57)
Eli otit infoo vastaan ja jaoit sen alikeille tekemättä mitään :D


" Busted :ph34r: "

Member
Posts: 10,682
Joined: Sep 2 2009
Gold: 1,444.44
Nov 11 2014 01:05pm
Quote (TR0LLFACE @ 11 Nov 2014 18:37)
" Busted  :ph34r:  "


Vässykkä!!1 :lol: Njoo, toivottavasti olit reilu koksu 8)
Member
Posts: 15,277
Joined: Mar 20 2005
Gold: 0.01
Warn: 10%
Nov 12 2014 07:31am
Quote (Ankeli @ 11 Nov 2014 15:57)
Nyt jos saisin päättää ni menisin lämi alikiks, ja jos 6kk mies ni santahaminas on vip kuskit, kuskaat autol vaa kenraaleit yms ympäristadia, paras linja ikinä, vissiin vaan santahaminas.

Vekaralt kans passitettii ainaki ennen pari jantteria / saapumiserä Mikkeliin ajelee herroja dokailee ymv. Se oli 2/08 saapumiserälle MUISTAAKSENI 6kk homma, mut jostai syystä 1/09:stä sinne laitettiin 12kk kuskeja tötöilemää :DDD

Voi toki olla et tota hommaa ei enää oo, ku Mikkelis jatkuvasti hiljenee meininki ja henkilöstö vähenee.

Huikeita etuja oli kyl tos hommas, ku kävin heittämäs noit kuskei sinne mätänemään.
1. Ei tietenkään yhtään kinkkua enää koskaan
2. Käytännös pelkkii majuri+ arvosia sekä toimistorottia = ei pokkurointia ja perseen lipittämistä tai yleistä mouhoomista.
3. Aivan järkyttävän hyvät safkat. Yllättäen kenuille ei tarjota mitään mukepaskaa. Käytännössä siis lounaaks sellasta settiä, mikä maksais stadilaises lounasraflas 15+ euroa. Ilmaseks tottakai. Aamiainen ja päivällinen sellasta 3 tähden hotellitasoa.
4. Majotus suht bueno. Saatto tosin olla hometta, ku ne rakennukset oli aika vanhoi. Ilmeisesti kans sai nukkuu yöt himas, jos asu Mikkelissä. Tästä en oo ihan varma.
5. Vapaa-aikana saatto kulkea ihan vapaasti. Harmi vaa et Mikkeli kaupunkina on aika vitun persläpi kesäkauden ulkopuolella.
6. Harrastusmahollisuudet aika jees. Tenniskenttää ym. tarjolla eikä kuulemma ollu oikeestaa koskaan varattuina.
Member
Posts: 10,682
Joined: Sep 2 2009
Gold: 1,444.44
Nov 12 2014 05:59pm
Quote (eppo @ 12 Nov 2014 16:31)
Vekaralt kans passitettii ainaki ennen pari jantteria / saapumiserä Mikkeliin ajelee herroja dokailee ymv. Se oli 2/08 saapumiserälle MUISTAAKSENI 6kk homma, mut jostai syystä 1/09:stä sinne laitettiin 12kk kuskeja tötöilemää :DDD

Voi toki olla et tota hommaa ei enää oo, ku Mikkelis jatkuvasti hiljenee meininki ja henkilöstö vähenee.

Huikeita etuja oli kyl tos hommas, ku kävin heittämäs noit kuskei sinne mätänemään.
1. Ei tietenkään yhtään kinkkua enää koskaan
2. Käytännös pelkkii majuri+ arvosia sekä toimistorottia = ei pokkurointia ja perseen lipittämistä tai yleistä mouhoomista.
3. Aivan järkyttävän hyvät safkat. Yllättäen kenuille ei tarjota mitään mukepaskaa. Käytännössä siis lounaaks sellasta settiä, mikä maksais stadilaises lounasraflas 15+ euroa. Ilmaseks tottakai. Aamiainen ja päivällinen sellasta 3 tähden hotellitasoa.
4. Majotus suht bueno. Saatto tosin olla hometta, ku ne rakennukset oli aika vanhoi. Ilmeisesti kans sai nukkuu yöt himas, jos asu Mikkelissä. Tästä en oo ihan varma.
5. Vapaa-aikana saatto kulkea ihan vapaasti. Harmi vaa et Mikkeli kaupunkina on aika vitun persläpi kesäkauden ulkopuolella.
6. Harrastusmahollisuudet aika jees. Tenniskenttää ym. tarjolla eikä kuulemma ollu oikeestaa koskaan varattuina.


+7. Vastaanota lahjuksia näiltä kys. Herrasmiehiltä, etenkin juhlien jälkeen, "joo ota tosta 50kymppiä, joo täs o sulle hopeinen linkkari" Vituttaa vittua koska en tiennyt tollasest linjasta, kuitenki ois ehk chäänzzit ollut päästä kun c-kortti ellei sit ois seulonu jtn tarkempaa tietoo lykkäyksist :D
Go Back To Suomi Topic List
Prev1310311312313314377Next
Add Reply New Topic New Poll