@Soppa Meitsi oli kyl sotalämi ja todellakin enemmän munat maissa ku joku perus veksilämi vekaralt tai tykkimieskoksu;D J-kaudel lopus ja uusien mosien aikaa en tehnyt mitää mitä en halunnu, kirjaimellisesti siis määräsin itelleni vapautuksia jos ei kiinnostanu kassuilut, leirit kyl kävin kunnial etten kussu kavereiden pakkiin.
@Napsu Mul oli siis sillee ettei kiinnostanu paskaakaa mitä lappuja sielt tuli kunnes menin uusii ajokorttii ja sit insta busted, ämmä otti eka rahat ajokortist mut sit sano et käyppäs tuol huonees viel, joku sakko siit tuli etten ollu menny kutsuntoihi, sit tuli uus palvelukseenastumispäivä 1/11 erässä, lähetin lykkäysanomuksen 3pv aikasemmin ennen palvelukseen astumista että haluun siirron 2/11 erään, noh, meni pari viikkoo ja mitää ei kuulunu sit tuli lappu et sut o hyväksytty tohon kakkoserään.
Noh, kriminaalikomppaniaan 1jk santahaminaan kun muualla ei ollu tilaa, vitusti kurdeja, kelasin aluks et onks tää joku läppä ku mun p-kauden tuvas oli 3,5 morttia ketkä oli suomalaisia. Sit tuli päivä kun sai tietää ootko 6kk mies vai mitä vittua ni kapteeni halus must alikkia kuljetuskomppaniaan, mut selitin sit et haluun lämiks koska must tulee isona sairaanhoitaja blaablaa noh, sinne sit ja oli kyl paras päätös, tuli hyvii frendei ja hauskaa oli ja oppi oikeesti jtn hyödyllist.
Sitten kohokohta, tj0 päivä, meikä lähtee portilta suoraan sairaalaan tiputukseen pariks päiväks ja kun selviin himaan ni himassa odottaa lappu " Sotilaskarkuri" Niiku mitä vittua, mä olin just 9kk neppailee ?? Soitin heti poliisille et joku väärinkäsitys varmaa et voidaan vissii puhelimes mitätöidä, seki naureskeli siel partaansa ja jouduin sit menee käymää kuulusteluissa jossa sitten kävi ilmi että SE KAKS-VITUN-VIIKKOA kun venasin sitä siirtymistä erään II (kun sitä lykkäysanomusta käsiteltiin) niin olin sotilaskarkuri :DDDD Repeiltii sen kytän kans et onha tää nyt kohtuutonta, mut ei siin mitn, vuosmeni ja jouduin vittu menee oikeudenkäyntiin siitä 2-viikon muka karkuruudesta ??? Sit siel rosikses oli pääesikunnast joku läski mitaliteline joka päivääkää ollu kentällä, ja päätti sit että olin tietoinen siitä että minun olisi pitänyt mennä silloin kasarmille kun lykkäyslappua ei näkynyt, sanoin vaan sit että en tiennyt, oletin et käsittelyajan oon tavallaan "jäädytetty" mut ei, joku pari sataa sakkoo ja kävin repäsee sen siit pöydält ja sanoin et vittu mitä paskaa ja lähin menee, kelasin et tulee viel jostai halventamisest sakkoo mut ei sit mitn.
E:Suosittelen kyl menee jos vaan pystyy tai on yhtää motivaatioo, ite halusin kuntoa mut oikeesti se vaa rapistu siel mut kyl sielt sai perus runkoa parannettua, nukuin päivät ja valvoin yöt enne ja oli muutenki vähä ihme settiä ;D Ei siel o paskaa ku se alku, ellei sit kaikki tupakaverit o kehareit ja alikkina joku kiusattu kuka haluu pätee, mut sielt pääsee kyl pois jos ei kiinnosta, sanot vaa et paniikkihäiriö, ei pysty jatkaa, ehkä pari krt ja se on siinä c ja kotiin.
E2: Ei sitä larppausta oo paljoo ainakaa lämillä, p-kauden jälkeen en ampunu kertaakaa, oli kyllä vähän hankalaa vältellä sitä mut onnistuin

Ja loppuleireil palo kyl jopo lämisissiteltas ;D Pari kertaa veksipäivystykses haettii stadist juotavat veksiauton vararengas paikkaan piilotettuna ja mentiin "päivystää" koko terveysasema täysin tyhjä vklp ainoastaa 2 lämiä ja yks alikki, tuliha siel perseiltyy mut tuli kyl autettuu tosi paljon ja kuunneltuu avautumisia, ja kateltua hoitsuja:') Paras fiilis oli kyl tuvassa kattoo band of brothersia frendien seuras, kävi kyl tsägä et kaikki oli hyvii tyyppei, vittu mikä muistelu *tirsk* nyt nukkuu
This post was edited by Ankeli on Nov 10 2014 04:20pm