Quote (SanHose @ Jan 20 2014 11:17am)
Jokohan ihmiset alkais pikkuhiljaa uskomaan tohon.
Luulavasti ei, veikkaan että kannabispiikittäjät on ja pysyy hulluina nisteinä vielä pitkään.
kyl me tääl suomes. Täälä tunnetusti ekana kielletään kun jossain ollaan kieltämässä, sit ku ruotsi
laillistaa ni suomi perässä. viimesenä dekriminalisoidaan ja ajatellaan niitä hyötyjä. Pääasia et vaaralliset narkkarit saadaan pois katukuvasta.