d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Uutiset Ja Ajankohtaiset Asiat -topic
Prev1310311312313314458Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 24,688
Joined: Jul 10 2008
Gold: 0.01
Warn: 10%
Jan 16 2014 11:13am
Quote (potaa @ 16 Jan 2014 18:05)
sun postis sisältö edusti kuitenkin yhtä yleisimmistä asenteista NATOa kohtaan, että sut ois voinu olettaa olevan tosissas.


yritin tuolla hymiöllä vihjata. :( pahoittelen harhateille johtamisesta.
äänestäisin kuitenkin naton puolesta. mut tuo ylärivi siis oli läppä.
Member
Posts: 17,885
Joined: Feb 19 2008
Gold: 230.00
Jan 16 2014 11:43am
Quote (Soppamies @ Jan 16 2014 07:45pm)
Siis jos puhutaa tästä meijä omasta pikku höpönassu Janista joka raiskaa caps:ia täällä :p

@JSP se on joku uus

@D2 se on mun acco 8D


Kumpaa toi Napi nyt hakee. Jos en vääri muista ni oliko toi CHCL @ JSP *Silkooni @ D2 :D

voi olla et oon iha vääri kyl ymmärtäny.


joo eikäkö tuumailen että meinasi napi niiku täälä jsps. ni ei suinkaan ole chcl janppa jani janninniii
Member
Posts: 45,753
Joined: Sep 8 2004
Gold: 556.34
Jan 16 2014 05:31pm
onks KUF bannattu jostain syystä? :O
Member
Posts: 24,688
Joined: Jul 10 2008
Gold: 0.01
Warn: 10%
Jan 16 2014 09:04pm
Quote (Napi @ 17 Jan 2014 01:31)
onks KUF bannattu jostain syystä? :O


Ei?
Se vaan kyllästy ja otti lomaa täältä vapaaehtoisesti.
Member
Posts: 45,753
Joined: Sep 8 2004
Gold: 556.34
Jan 18 2014 10:27pm
Quote (A2K @ 17 Jan 2014 06:04)
Ei?
Se vaan kyllästy ja otti lomaa täältä vapaaehtoisesti.

heh, mäku luulin et tollasista lomista ym tietäis vaa modet
ootsä perkele taas vasikoinu :D
Member
Posts: 24,393
Joined: May 6 2006
Gold: 23.47
Jan 19 2014 09:42pm
http://yle.fi/uutiset/obama_marihuana_ei_vaarallisempaa_kuin_alkoholi/7040397
:rolleyes:

Olis kiva kuulla Mikko Uruguain mielipide tähän.

This post was edited by SekavaSamu on Jan 19 2014 09:44pm
Member
Posts: 7,514
Joined: Jan 15 2005
Gold: 977.01
Jan 20 2014 04:17am
Quote (SekavaSamu @ 20 Jan 2014 05:42)


Jokohan ihmiset alkais pikkuhiljaa uskomaan tohon.
Luulavasti ei, veikkaan että kannabispiikittäjät on ja pysyy hulluina nisteinä vielä pitkään.
Member
Posts: 24,393
Joined: May 6 2006
Gold: 23.47
Jan 20 2014 08:48am
Quote (SanHose @ Jan 20 2014 11:17am)
Jokohan ihmiset alkais pikkuhiljaa uskomaan tohon.
Luulavasti ei, veikkaan että kannabispiikittäjät on ja pysyy hulluina nisteinä vielä pitkään.


kyl me tääl suomes. Täälä tunnetusti ekana kielletään kun jossain ollaan kieltämässä, sit ku ruotsi
laillistaa ni suomi perässä. viimesenä dekriminalisoidaan ja ajatellaan niitä hyötyjä. Pääasia et vaaralliset narkkarit saadaan pois katukuvasta.
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Jan 20 2014 10:43am
ja addiktit huutelee :rofl:
Member
Posts: 3,490
Joined: Jan 8 2012
Gold: 1.14
Jan 20 2014 11:47am
Quote (Rzi @ 20 Jan 2014 19:43)
ja addiktit huutelee  :rofl:


KALJAA SAATANA
Go Back To Suomi Topic List
Prev1310311312313314458Next
Add Reply New Topic New Poll