Quote (greydoom @ 10 Nov 2014 17:08)
Vittu Niilo. Nyt sua vedetään pippelistä ja kovaa. Meeppä lääkärin puheille ja kerro kuinka vakava kannabispiikitysongelma sulla on, niin tippuu ne C:t nopeempaa ku Malaysia MH370
no mul meni pahasti ohi se sinne meno, muistin samana päivänä että perkele siellä pitäs olla.
jäin odottelemaan, kuuleman mukaan poliisit hakee sinne 2 viikon sisään
no siinä meni reilu 2 vuotta enemmän ku aattelin, että mut tultiin hakemaan
siellä 2 yötä nukkumatta putkassa. voi pojat että teki mieli palvella tätä maata sen jälkeen
kusitestiin ja himaan siis
Quote (Gastly @ 10 Nov 2014 17:10)
siellä reippaat maahanmuuttajanuoret pistää menemään pitkin metsiä Suomea turvatakseen pitkin sillä aikaa ku Napi vetää huumepäissään lonkkaa sohvalla
en ikinä istu sohvalla T_T eikä mulla mitään oo mamuja vastaan, koitin trollia provoilla tossa :--D
Quote (TR0LLFACE @ 10 Nov 2014 17:18)
Nyt pitää sanoo että arvostan enemmän sitä somaalia joka siellä metässä rämpii menee ku niitä asenne vammasia jotka kaikin tavoin välttää armeijaan menoa tai sitä vaihtoehtoa.. sivilipalvelusta en ymmärrä mutta se on jokasen oma valinta, silti parempi ku kotona lööpailu ja vastuuden välttely

LOL
sivarissa sentään tehdään työtä, jolla on joku vaikutus toisten ihmisten elämään
armeija on lapsellista ja turhaa, sotaa voi leikkiä mm. kuulapyssyillä ja maalipyssyillä
This post was edited by Napi on Nov 10 2014 08:26am