d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Yleinen Keskustelu Topic
Prev1309310311312313377Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 30,191
Joined: Dec 9 2008
Gold: 0.00
Nov 10 2014 08:14am
Quote (Napi @ 10 Nov 2014 16:54)
Itel just räpsähti tuomio postiluukusta, 'karkuruus'

voi vittu nyt tätä maata :Rofl:

jooh, armeijaan menemättä jättäminen on vakavampaa kun jonkun raiskaaminen. 3kk ehollista :DD

varmaan helvetin hienoa sotia  ja kuolla, että voidaan vastaanottaa niihä maahanmuttajia teidän turvaamaan maahan
muistakaa myös maksaa paljon veroja, ettei näitten maahanmuuttajien tartte ajaa mitään vitun nissaneita :DD

//edit
mikä on 'koeaika'? 2 vuotta voimassa


Eipä tähä voi muuta sanoa ku : GZ :thumbsup:

E: ja kieltämättä aika vitusta tää maa ku raiskaus tuomiot on niin pienet...



This post was edited by TR0LLFACE on Nov 10 2014 08:24am
Member
Posts: 30,191
Joined: Dec 9 2008
Gold: 0.00
Nov 10 2014 08:18am
Quote (Gastly @ 10 Nov 2014 17:10)
siellä reippaat maahanmuuttajanuoret pistää menemään pitkin metsiä Suomea turvatakseen pitkin sillä aikaa ku Napi vetää huumepäissään lonkkaa sohvalla


Nyt pitää sanoo että arvostan enemmän sitä somaalia joka siellä metässä rämpii menee ku niitä asenne vammasia jotka kaikin tavoin välttää armeijaan menoa tai sitä vaihtoehtoa.. sivilipalvelusta en ymmärrä mutta se on jokasen oma valinta, silti parempi ku kotona lööpailu ja vastuuden välttely :D

This post was edited by TR0LLFACE on Nov 10 2014 08:22am
Member
Posts: 45,753
Joined: Sep 8 2004
Gold: 556.34
Nov 10 2014 08:24am
Quote (greydoom @ 10 Nov 2014 17:08)
Vittu Niilo. Nyt sua vedetään pippelistä ja kovaa. Meeppä lääkärin puheille ja kerro kuinka vakava kannabispiikitysongelma sulla on, niin tippuu ne C:t nopeempaa ku Malaysia MH370

no mul meni pahasti ohi se sinne meno, muistin samana päivänä että perkele siellä pitäs olla.
jäin odottelemaan, kuuleman mukaan poliisit hakee sinne 2 viikon sisään
no siinä meni reilu 2 vuotta enemmän ku aattelin, että mut tultiin hakemaan
siellä 2 yötä nukkumatta putkassa. voi pojat että teki mieli palvella tätä maata sen jälkeen

kusitestiin ja himaan siis


Quote (Gastly @ 10 Nov 2014 17:10)
siellä reippaat maahanmuuttajanuoret pistää menemään pitkin metsiä Suomea turvatakseen pitkin sillä aikaa ku Napi vetää huumepäissään lonkkaa sohvalla

en ikinä istu sohvalla T_T eikä mulla mitään oo mamuja vastaan, koitin trollia provoilla tossa :--D

Quote (TR0LLFACE @ 10 Nov 2014 17:18)
Nyt pitää sanoo että arvostan enemmän sitä somaalia joka siellä metässä rämpii menee ku niitä asenne vammasia jotka kaikin tavoin välttää armeijaan menoa tai sitä vaihtoehtoa.. sivilipalvelusta en ymmärrä mutta se on jokasen oma valinta, silti parempi ku kotona lööpailu ja vastuuden välttely :D

LOL
sivarissa sentään tehdään työtä, jolla on joku vaikutus toisten ihmisten elämään
armeija on lapsellista ja turhaa, sotaa voi leikkiä mm. kuulapyssyillä ja maalipyssyillä

This post was edited by Napi on Nov 10 2014 08:26am
Member
Posts: 30,191
Joined: Dec 9 2008
Gold: 0.00
Nov 10 2014 08:28am
Eli sivari on siis parempi ku kotona lööpailu :D mene sinne edes..

Ja empä mie nii helpolla provosoidu :blush:

Hilpeyttä enemmäkii herätti toi siun tekstis :D
Member
Posts: 37,006
Joined: Jun 23 2007
Gold: 20.00
Nov 10 2014 08:30am
Quote (Napi @ 10 Nov 2014 16:24)

sivarissa sentään tehdään työtä, jolla on joku vaikutus toisten ihmisten elämään
armeija on lapsellista ja turhaa, sotaa voi leikkiä mm. kuulapyssyillä ja maalipyssyillä


Mene sinne sivariin sit. Enemmän siellä susta on hyötyä.

Member
Posts: 45,753
Joined: Sep 8 2004
Gold: 556.34
Nov 10 2014 08:32am
no se lapinjärven alotusjakso meni tossa just niinkun kuukaus-kaks taaksepäin, ens vuonna paremmalla tuurilla

Quote (TR0LLFACE @ 10 Nov 2014 17:28)
Eli sivari on siis parempi ku kotona lööpailu :D mene sinne edes..

Ja empä mie nii helpolla provosoidu  :blush: 

Hilpeyttä enemmäkii herätti toi siun tekstis :D

khyl, vanhustyö on paljon tärkempää kun partioleikit

This post was edited by Napi on Nov 10 2014 08:33am
Member
Posts: 30,191
Joined: Dec 9 2008
Gold: 0.00
Nov 10 2014 08:39am
Quote (Napi @ 10 Nov 2014 17:32)
no se lapinjärven alotusjakso meni tossa just niinkun kuukaus-kaks taaksepäin, ens vuonna paremmalla tuurilla


khyl, vanhustyö on paljon tärkempää kun partioleikit


Ens vuonna siis otat itseäsi niskasta kiinni !
Member
Posts: 10,053
Joined: Apr 5 2008
Gold: 620.96
Nov 10 2014 09:38am
Quote (Napi @ 10 Nov 2014 16:24)
no mul meni pahasti ohi se sinne meno, muistin samana päivänä että perkele siellä pitäs olla.
jäin odottelemaan, kuuleman mukaan poliisit hakee sinne 2 viikon sisään
no siinä meni reilu 2 vuotta enemmän ku aattelin, että mut tultiin hakemaan
siellä 2 yötä nukkumatta putkassa. voi pojat että teki mieli palvella tätä maata sen jälkeen

kusitestiin ja himaan siis



en ikinä istu sohvalla T_T eikä mulla mitään oo mamuja vastaan, koitin trollia provoilla tossa :--D


LOL
sivarissa sentään tehdään työtä, jolla on joku vaikutus toisten ihmisten elämään
armeija on lapsellista ja turhaa, sotaa voi leikkiä mm. kuulapyssyillä ja maalipyssyillä


Sivari on työtä joka on mulle edelleen arvoitus.
Istuin lapinjärven koulutuskeskuksen respassa soittamas kitaraa 11kk. Arvokasta työtä, välil kirjotin parille homolle liput kotii.

Tuli lueskeltua siin sivarilakia ja mm. yksikään sivari ei saa ottaa minkäännäköisiä johtotehtäviä tai tehdä ns. "korvaavaa työtä." Korvaavalla työllä siis tarkotetaan että sivari ei saa korvata "oikeata työntekijää" meaning sivareista ei haluta hyödyllisiä jostain syystä.

Koko sivari on oikeastaan vaan lainopillinen rangaistus siitä et ei haluu larppaamaan suomen luontoon. En menis uudelleen, en tiiä miks en menny vankilaan/maanpakoon.
Member
Posts: 45,753
Joined: Sep 8 2004
Gold: 556.34
Nov 10 2014 11:14am
totaali on mun mielestä huonoin vaihtoehto.

riippuu täysin, että miten mieluisen sivaripaikan itellensä löytää, pari kaveria ollu sairaalassa auttelemassa ja tykänny tosi paljon, tulee itelle hyvä mieli kun auttaa muita.

onhan niitä muitakin vaihtoehtoja, mm. vapautus jos siltä tuntuu

tontsa, joskus oli sun kanssa puhetta tästä, säkin olit 'karkuri' ?
mimmosen tuomion sä sait ??

This post was edited by Napi on Nov 10 2014 11:16am
Member
Posts: 30,191
Joined: Dec 9 2008
Gold: 0.00
Nov 10 2014 01:56pm
Loppujen lopuks Tony otti itteesä niskasta kiinni ja meni Lämäriks, se ois siullekkii passeli. Hyvi ku pelaat korttis ni päivystät Veksissä +7KK näpytellen kiveksiä ja vittuilet.
Go Back To Suomi Topic List
Prev1309310311312313377Next
Add Reply New Topic New Poll