Quote (Gastly @ 12 Jan 2014 18:15)
mikäli et sitä artikkelista huomannu lukea, kyseessä on jonku tutkijan lausunto - ei poliitikon.
kansalta kysymättä? käy hyvä mies äänestämässä, turha ulista että se ei vaikuta mihinkää jos ite ei ees yritä vaikuttaa.
oisko toi "kaikkia jotka ei päätyny Varsovan liittoo"
mitä luonnonvaroja Bosniassa on? entä Kosovossa?
se on varmaa se sama maa joka kävi pienimuotosella ryöstöretkellä tuolla Georgian puolella vuonna 2008.
varmaan sama maa, joka teki täss viimesen vuoden aikana ydiniskuharjoituksen pommikoneilla ruotsiin.

itte äänestäisin NATO:n puolesta