d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Uutiset Ja Ajankohtaiset Asiat -topic
Prev1309310311312313458Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 24,688
Joined: Jul 10 2008
Gold: 0.01
Warn: 10%
Jan 13 2014 10:10am
Quote (Gastly @ 12 Jan 2014 18:15)
mikäli et sitä artikkelista huomannu lukea, kyseessä on jonku tutkijan lausunto - ei poliitikon.
kansalta kysymättä? käy hyvä mies äänestämässä, turha ulista että se ei vaikuta mihinkää jos ite ei ees yritä vaikuttaa.

oisko toi "kaikkia jotka ei päätyny Varsovan liittoo"

mitä luonnonvaroja Bosniassa on? entä Kosovossa?

se on varmaa se sama maa joka kävi pienimuotosella ryöstöretkellä tuolla Georgian puolella vuonna 2008.


varmaan sama maa, joka teki täss viimesen vuoden aikana ydiniskuharjoituksen pommikoneilla ruotsiin. :rolleyes:
itte äänestäisin NATO:n puolesta
Member
Posts: 30,191
Joined: Dec 9 2008
Gold: 0.00
Jan 13 2014 02:16pm
Quote (miki9009 @ 13 Jan 2014 18:02)
Äkkiä allekirjottamaan https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/703
Ni hipit ja nistit pääsee nauttimaan siitä pahimmasta huumeesta koskaan ;)


Kyllä :thumbsup:
Member
Posts: 45,753
Joined: Sep 8 2004
Gold: 556.34
Jan 14 2014 01:32pm
Quote (A2K @ 13 Jan 2014 19:10)
varmaan sama maa, joka teki täss viimesen vuoden aikana ydiniskuharjoituksen pommikoneilla ruotsiin. :rolleyes:
itte äänestäisin NATO:n puolesta

poliitikantuntemus iltapäivälehdistä :rofl:
Member
Posts: 24,688
Joined: Jul 10 2008
Gold: 0.01
Warn: 10%
Jan 14 2014 02:07pm
Quote (Napi @ 14 Jan 2014 21:32)
poliitikantuntemus iltapäivälehdistä :rofl:


en siis varmaan heittänyt läpällä. en tietenkään. suu vaahdossa huudan täällä ihan tosissani.
Member
Posts: 4,783
Joined: Jul 6 2012
Gold: 68.99
Warn: 10%
Jan 14 2014 10:45pm
Quote (A2K @ Jan 13 2014 07:10pm)
tte äänestäisin NATO:n puolesta

itte äänestäsin vastaan, koska tilanteessa jossa NATOa oikeesti tarvittais ei siltä tulis herumaan minkäänlaista apua.
Member
Posts: 523
Joined: Sep 27 2009
Gold: 0.00
Jan 16 2014 10:05am
Quote (A2K @ 14 Jan 2014 23:07)
en siis varmaan heittänyt läpällä. en tietenkään. suu vaahdossa huudan täällä ihan tosissani.


sun postis sisältö edusti kuitenkin yhtä yleisimmistä asenteista NATOa kohtaan, että sut ois voinu olettaa olevan tosissas.
Member
Posts: 45,753
Joined: Sep 8 2004
Gold: 556.34
Jan 16 2014 10:06am
oliko tuo CHCL jani?
Member
Posts: 30,191
Joined: Dec 9 2008
Gold: 0.00
Jan 16 2014 10:12am
Quote (Napi @ 16 Jan 2014 18:06)
oliko tuo CHCL jani?


Ei ?
Member
Posts: 17,885
Joined: Feb 19 2008
Gold: 230.00
Jan 16 2014 10:23am
Quote (Soppamies @ Jan 16 2014 07:12pm)
Ei ?


Ei !
Member
Posts: 30,191
Joined: Dec 9 2008
Gold: 0.00
Jan 16 2014 10:45am
Quote (rumpali @ 16 Jan 2014 18:23)
Ei !


Siis jos puhutaa tästä meijä omasta pikku höpönassu Janista joka raiskaa caps:ia täällä :p

@JSP se on joku uus

@D2 se on mun acco 8D


Kumpaa toi Napi nyt hakee. Jos en vääri muista ni oliko toi CHCL @ JSP *Silkooni @ D2 :D

voi olla et oon iha vääri kyl ymmärtäny.
Go Back To Suomi Topic List
Prev1309310311312313458Next
Add Reply New Topic New Poll