d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Hauskat Kuvat
Prev1303132333473Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
Jan 21 2013 04:39am




This post was edited by BebebBurns on Jan 21 2013 04:40am
Member
Posts: 30,190
Joined: Dec 9 2008
Gold: 0.00
Jan 22 2013 07:47am
En_Nauranut.jpg
Member
Posts: 1,280
Joined: Apr 19 2011
Gold: 52.68
Jan 22 2013 08:45am
Quote (soppamies @ 22 Jan 2013 16:47)
En_Nauranut.jpg


En minäkään. En kumpannkaan. Laput on paskoja (LSD). Ei tarvitse kokeillaXD

E: Puhdas LSD on valkoista, hajutonta vesiliukoista jauhetta, joka tavallisesti on liuotettu nesteeseen. Muussa kuin lääketieteellisessä tutkimuskäytössä LSD on yleensä valmiiksi imeytettynä pienissä, erilaisin kuvioin varustetuissa imupaperilappusissa, joista käytetään nimitystä blotter. LSD:tä on saatavilla myös erittäin pieninä pillereinä, jotka ovat noin riisinjyvän kokoisia, ja niistä käytetään usein nimeä microdot.
Liuosmuodossa olevaa LSD:tä käytetään suoraan ihon lävitse tai kielelle, mutta usein liuosmuotoinen LSD imeytetään tippa kerrallaan haluttuun hygroskooppiin, esimerkiksi sokeripalaseen

This post was edited by SK7 on Jan 22 2013 08:49am
Member
Posts: 10,822
Joined: Apr 13 2009
Gold: 89.48
Warn: 10%
Jan 22 2013 08:47am
Quote (SK7 @ Jan 22 2013 04:45pm)
En minäkään. En kumpannkaan  Laput on paskoja (LSD). Ei tarvitse kokeillaXD



Tän asian mä just halusinkin tietää tästä topicista, kiitos hei.
Member
Posts: 1,280
Joined: Apr 19 2011
Gold: 52.68
Jan 22 2013 08:49am
Quote (Pomppeli @ 22 Jan 2013 17:47)
Tän asian mä just halusinkin tietää tästä topicista, kiitos hei.


U welcome
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
Jan 22 2013 09:42am
Quote (soppamies @ Jan 22 2013 03:47pm)
En_Nauranut.jpg


satunnaiset kuvat topikkihan tää myös
Member
Posts: 10,053
Joined: Apr 5 2008
Gold: 620.96
Jan 22 2013 09:48am
Quote (BebebBurns @ 22 Jan 2013 17:42)
satunnaiset kuvat topikkihan tää myös


random avautumiset included

Quote (SK7 @ 22 Jan 2013 16:45)
En minäkään. En kumpannkaan.  Laput on paskoja (LSD). Ei tarvitse kokeillaXD

E: Puhdas LSD on valkoista, hajutonta vesiliukoista jauhetta, joka tavallisesti on liuotettu nesteeseen. Muussa kuin lääketieteellisessä tutkimuskäytössä LSD on yleensä valmiiksi imeytettynä pienissä, erilaisin kuvioin varustetuissa imupaperilappusissa, joista käytetään nimitystä blotter. LSD:tä on saatavilla myös erittäin pieninä pillereinä, jotka ovat noin riisinjyvän kokoisia, ja niistä käytetään usein nimeä microdot.
Liuosmuodossa olevaa LSD:tä käytetään suoraan ihon lävitse tai kielelle, mutta usein liuosmuotoinen LSD imeytetään tippa kerrallaan haluttuun hygroskooppiin, esimerkiksi sokeripalaseen
Member
Posts: 1,280
Joined: Apr 19 2011
Gold: 52.68
Jan 22 2013 11:01am
Quote (Pomppeli @ 22 Jan 2013 17:47)
Tän asian mä just halusinkin tietää tästä topicista, kiitos hei.


Sellane informaatio on kanssa varmaan tarpeen, että jos veljeni (soppamiehen) postaukseen kommentoin jotain HÄNELLE takaisin en oleta, että KUKAAN MUU käsittäisi yhtään mitään. Eli mikä siinä QUETESSA on pointtina. Tossa yllämainitussa oli pointtina että myös minusta nämä 2 kuvaa ei olleet hauskoja ( siis koha mainitsin) Jälkimmäinen kommentti oli sit jo tarkotettu pelkästään sopalle. Koska hän hyvin todennäköisesti on lukenut "vaahtoamiseni" päihteistä hän "hymähti" tolle Laput jutulle. Teille vitun apinoille ku pitää kaikki vaan vääntää ratakiskosta ni siinä on.. OLE HYVÄ
Member
Posts: 10,822
Joined: Apr 13 2009
Gold: 89.48
Warn: 10%
Jan 22 2013 11:04am
Quote (SK7 @ Jan 22 2013 07:01pm)
Sellane informaatio on kanssa varmaan tarpeen, että jos veljeni (soppamiehen) postaukseen kommentoin jotain HÄNELLE takaisin en oleta, että KUKAAN MUU käsittäisi yhtään mitään. Eli mikä siinä QUETESSA on pointtina. Tossa yllämainitussa oli pointtina että myös minusta nämä 2 kuvaa ei olleet hauskoja ( siis koha mainitsin) Jälkimmäinen kommentti oli sit jo tarkotettu pelkästään sopalle. Koska hän hyvin todennäköisesti on lukenut "vaahtoamiseni" päihteistä hän "hymähti" tolle Laput jutulle. Teille vitun apinoille ku pitää kaikki vaan vääntää ratakiskosta ni siinä on..  OLE  HYVÄ



Kiitos tästä tiedosta.
Member
Posts: 1,280
Joined: Apr 19 2011
Gold: 52.68
Jan 22 2013 11:52am
Quote (Pomppeli @ 22 Jan 2013 20:04)
Kiitos tästä tiedosta.


Seuraava tieto on myös varmasti tärkeää. Kun tein tämän "accon" tälle "foorumille" Soppa sano, että ÄLÄ postaa pornoa tai uhkauksia jotka ovat uskottavia ja voisit toteuttaa irl. No en mitään noista tee mutta olen testannut onko suodatinta V,S,J,P sanoille. Eli napsahtaako 10% warnia kun määrä X on täynnä. En tiedä eikä oikeastaan kiinnosta (no ehkä vähän, mutta en jaksa lukea ohjeistusta) ja lopetan niiden tietoisen viljelyn koska sille ei ole tarvetta

This post was edited by SK7 on Jan 22 2013 11:52am
Go Back To Suomi Topic List
Prev1303132333473Next
Add Reply New Topic New Poll