d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Suomi Forumin D2 Pc-threadi
Prev13031323334255Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 5,941
Joined: Aug 6 2009
Gold: 84.70
Nov 19 2009 01:26pm
Quote (greydoom @ 19 Nov 2009 21:24)
Nice frw ja fcr.
PR aika turha
FR aika hieno (35 :D)

Tost vaa puuttuu se +15 dex.

Ja muutenki ois aika gozumpi jos +2 assa


Ei toi mikää +100 fg oo.

(en oo sit pelannu boloo kahtee vuotee ja en oo ikin osannu arvioida hintoi :D )


ei voi olla +2 assasin jos on lvl 30 helm, atm 200 fg leads :)
Member
Posts: 13,630
Joined: Oct 21 2007
Gold: 5,000.00
Nov 19 2009 01:28pm
Quote (EpixDII @ Nov 19 2009 09:26pm)
ei voi olla +2 assasin jos on lvl 30 helm, atm 200 fg leads :)


yy?

k, iha jees

+15 dex ja toi sit varmaa ois päälle 800
Member
Posts: 19,096
Joined: Jun 21 2007
Gold: 14.91
Warn: 10%
Nov 19 2009 02:55pm
Quote (hartwall @ 19 Nov 2009 21:10)
mihi sä all randomia sormuksessas tarttisit muutenkaa?


jaa-a

bowille?
Member
Posts: 5,941
Joined: Aug 6 2009
Gold: 84.70
Nov 20 2009 06:26am
Quote (greydoom @ 19 Nov 2009 21:28)
yy?

k, iha jees

+15 dex ja toi sit varmaa ois päälle 800


atm 800 fg leads et sillee =P

kyl toi varmaan ihan mukavasti nousee kun 7 tyyppii on jo kysyny ft via pm :lol:
Member
Posts: 4,287
Joined: Jul 20 2009
Gold: 5,007.90
Nov 20 2009 06:35am
akaras food
Member
Posts: 5,941
Joined: Aug 6 2009
Gold: 84.70
Nov 20 2009 06:40am
Quote (Roudaaja @ 20 Nov 2009 14:35)
akaras food


akara's

ja reported for spam

This post was edited by EpixDII on Nov 20 2009 06:40am
Member
Posts: 5,941
Joined: Aug 6 2009
Gold: 84.70
Nov 20 2009 12:10pm
jep sain 1,3 tonnin offerin pm kautta tosta trap circletistä... on jo 11. ft pm offeri
en tiiä et ottaisinko sen vai en :O
Banned
Posts: 20,086
Joined: Jan 18 2009
Gold: 411.04
Warn: 10%
Nov 20 2009 12:14pm
Quote (EpixDII @ 20 Nov 2009 20:10)
jep sain 1,3 tonnin offerin pm kautta tosta trap circletistä... on jo 11. ft pm offeri
en tiiä et ottaisinko sen vai en :O


Paljo maksoit siitä?
Member
Posts: 5,941
Joined: Aug 6 2009
Gold: 84.70
Nov 20 2009 12:16pm
Quote (Kasvitatti @ 20 Nov 2009 20:14)
Paljo maksoit siitä?


vähä päälle 150 fgedestä istejä :bonk:

ostin siis toiselta forumilta =)

This post was edited by EpixDII on Nov 20 2009 12:16pm
Member
Posts: 15,636
Joined: Nov 5 2006
Gold: 186.67
Nov 20 2009 12:36pm
Quote (EpixDII @ 20 Nov 2009 20:16)
vähä päälle 150 fgedestä istejä :bonk:

ostin siis toiselta forumilta =)


ss or never happened
Go Back To Suomi Topic List
Prev13031323334255Next
Add Reply New Topic New Poll