☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Suomi
> Suomi Forumin D2 Pc-threadi
Prev
1
30
31
32
33
34
255
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
Views: 43879
Replies: 2542
Track Topic
EpixDII
Member
Posts: 5,941
Joined: Aug 6 2009
Gold
:
84.70
#311
Nov 19 2009 01:26pm
Quote (greydoom @ 19 Nov 2009 21:24)
Nice frw ja fcr.
PR aika turha
FR aika hieno (35 :D)
Tost vaa puuttuu se +15 dex.
Ja muutenki ois aika gozumpi jos +2 assa
Ei toi mikää +100 fg oo.
(en oo sit pelannu boloo kahtee vuotee ja en oo ikin osannu arvioida hintoi
)
ei voi olla +2 assasin jos on lvl 30 helm, atm 200 fg leads
greydoom
Member
Posts: 13,630
Joined: Oct 21 2007
Gold
:
5,000.00
#312
Nov 19 2009 01:28pm
Quote (EpixDII @ Nov 19 2009 09:26pm)
ei voi olla +2 assasin jos on lvl 30 helm, atm 200 fg leads
yy?
k, iha jees
+15 dex ja toi sit varmaa ois päälle 800
Kapa
Member
Posts: 19,096
Joined: Jun 21 2007
Gold
:
14.91
Warn: 10%
#313
Nov 19 2009 02:55pm
Quote (hartwall @ 19 Nov 2009 21:10)
mihi sä all randomia sormuksessas tarttisit muutenkaa?
jaa-a
bowille?
EpixDII
Member
Posts: 5,941
Joined: Aug 6 2009
Gold
:
84.70
#314
Nov 20 2009 06:26am
Quote (greydoom @ 19 Nov 2009 21:28)
yy?
k, iha jees
+15 dex ja toi sit varmaa ois päälle 800
atm 800 fg leads et sillee =P
kyl toi varmaan ihan mukavasti nousee kun 7 tyyppii on jo kysyny ft via pm
Roudaaja
Member
Posts: 4,287
Joined: Jul 20 2009
Gold
:
5,007.90
#315
Nov 20 2009 06:35am
akaras food
EpixDII
Member
Posts: 5,941
Joined: Aug 6 2009
Gold
:
84.70
#316
Nov 20 2009 06:40am
Quote (Roudaaja @ 20 Nov 2009 14:35)
akaras food
akara's
ja reported for spam
This post was edited by EpixDII on Nov 20 2009 06:40am
EpixDII
Member
Posts: 5,941
Joined: Aug 6 2009
Gold
:
84.70
#317
Nov 20 2009 12:10pm
jep sain 1,3 tonnin offerin pm kautta tosta trap circletistä... on jo 11. ft pm offeri
en tiiä et ottaisinko sen vai en
Kasvitatti
Banned
Posts: 20,086
Joined: Jan 18 2009
Gold
:
411.04
Warn: 10%
#318
Nov 20 2009 12:14pm
Quote (EpixDII @ 20 Nov 2009 20:10)
jep sain 1,3 tonnin offerin pm kautta tosta trap circletistä... on jo 11. ft pm offeri
en tiiä et ottaisinko sen vai en
Paljo maksoit siitä?
EpixDII
Member
Posts: 5,941
Joined: Aug 6 2009
Gold
:
84.70
#319
Nov 20 2009 12:16pm
Quote (Kasvitatti @ 20 Nov 2009 20:14)
Paljo maksoit siitä?
vähä päälle 150 fgedestä istejä
ostin siis toiselta forumilta =)
This post was edited by EpixDII on Nov 20 2009 12:16pm
kyny91
Member
Posts: 15,636
Joined: Nov 5 2006
Gold
:
186.67
#320
Nov 20 2009 12:36pm
Quote (EpixDII @ 20 Nov 2009 20:16)
vähä päälle 150 fgedestä istejä
ostin siis toiselta forumilta =)
ss or never happened
Go Back To
Suomi
Topic List
Prev
1
30
31
32
33
34
255
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact