Itel just räpsähti tuomio postiluukusta, 'karkuruus'
voi vittu nyt tätä maata

jooh, armeijaan menemättä jättäminen on vakavampaa kun jonkun raiskaaminen. 3kk ehollista :DD
varmaan helvetin hienoa sotia ja kuolla, että voidaan vastaanottaa niihä maahanmuttajia teidän turvaamaan maahan
muistakaa myös maksaa paljon veroja, ettei näitten maahanmuuttajien tartte ajaa mitään vitun nissaneita :DD
//edit
mikä on 'koeaika'? 2 vuotta voimassa
This post was edited by Napi on Nov 10 2014 08:00am