d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Yleinen Keskustelu Topic
Prev1308309310311312377Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 30,191
Joined: Dec 9 2008
Gold: 0.00
Oct 26 2014 03:32am


This post was edited by TR0LLFACE on Oct 26 2014 03:33am
Member
Posts: 4,783
Joined: Jul 6 2012
Gold: 68.99
Warn: 10%
Oct 26 2014 04:59am
Member
Posts: 45,753
Joined: Sep 8 2004
Gold: 556.34
Oct 26 2014 05:53am
soppa linkkas koko universumin hianoimman anthemin
Member
Posts: 10,682
Joined: Sep 2 2009
Gold: 1,444.44
Oct 27 2014 06:46am
Jumalauta Soppa.
Member
Posts: 30,191
Joined: Dec 9 2008
Gold: 0.00
Nov 4 2014 05:18am
Kertausharjoitus kutsu napsahti postiluukusta alas b)

Tatti kovana pääsee ampuu räkäpäitä mehtää maaliskuussa :D

Kellää muulla kyseistä hupia tarjolla ? Ittellä ois nyt toinen kerta :P
Member
Posts: 24,688
Joined: Jul 10 2008
Gold: 0.01
Warn: 10%
Nov 4 2014 06:53am
Quote (TR0LLFACE @ 4 Nov 2014 14:18)
Kertausharjoitus kutsu napsahti postiluukusta alas b)

Tatti kovana pääsee ampuu räkäpäitä mehtää maaliskuussa :D

Kellää muulla kyseistä hupia tarjolla ? Ittellä ois nyt toinen kerta :P


käyny neljästi. kolme niistä vapaaehtoisia. yks NATO-koulutus viikonloppukin ollu. jotain niiden standardeja. :p
ihan hauskaa. ittellä ne päivät yleensä on pelkkiä tietokonejuttuja. mettää en nääkkään ja kassulla/lennonjohdossa menee koko aika
Member
Posts: 30,191
Joined: Dec 9 2008
Gold: 0.00
Nov 10 2014 03:05am
http://www.stara.fi/2014/11/08/raiskaajalle-315-vuoden-vankeustuomio/

Siintä sitten :thumbsup:

Suomikiin mainittu aika hyvin ja osuvasti... Sentään jokii asia hoidetaan paremmin kehitysmaassa :D

This post was edited by TR0LLFACE on Nov 10 2014 03:10am
Member
Posts: 45,753
Joined: Sep 8 2004
Gold: 556.34
Nov 10 2014 07:54am
Itel just räpsähti tuomio postiluukusta, 'karkuruus'

voi vittu nyt tätä maata :Rofl:

jooh, armeijaan menemättä jättäminen on vakavampaa kun jonkun raiskaaminen. 3kk ehollista :DD

varmaan helvetin hienoa sotia ja kuolla, että voidaan vastaanottaa niihä maahanmuttajia teidän turvaamaan maahan
muistakaa myös maksaa paljon veroja, ettei näitten maahanmuuttajien tartte ajaa mitään vitun nissaneita :DD

//edit
mikä on 'koeaika'? 2 vuotta voimassa

This post was edited by Napi on Nov 10 2014 08:00am
Member
Posts: 13,630
Joined: Oct 21 2007
Gold: 5,000.00
Nov 10 2014 08:08am
Quote (Napi @ Nov 10 2014 03:54pm)
Itel just räpsähti tuomio postiluukusta, 'karkuruus'

voi vittu nyt tätä maata :Rofl:

jooh, armeijaan menemättä jättäminen on vakavampaa kun jonkun raiskaaminen. 3kk ehollista :DD

varmaan helvetin hienoa sotia  ja kuolla, että voidaan vastaanottaa niihä maahanmuttajia teidän turvaamaan maahan
muistakaa myös maksaa paljon veroja, ettei näitten maahanmuuttajien tartte ajaa mitään vitun nissaneita :DD

//edit
mikä on 'koeaika'? 2 vuotta voimassa


Vittu Niilo. Nyt sua vedetään pippelistä ja kovaa. Meeppä lääkärin puheille ja kerro kuinka vakava kannabispiikitysongelma sulla on, niin tippuu ne C:t nopeempaa ku Malaysia MH370
Member
Posts: 4,783
Joined: Jul 6 2012
Gold: 68.99
Warn: 10%
Nov 10 2014 08:10am
siellä reippaat maahanmuuttajanuoret pistää menemään pitkin metsiä Suomea turvatakseen pitkin sillä aikaa ku Napi vetää huumepäissään lonkkaa sohvalla
Go Back To Suomi Topic List
Prev1308309310311312377Next
Add Reply New Topic New Poll