d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Uutiset Ja Ajankohtaiset Asiat -topic
Prev1308309310311312458Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 30,191
Joined: Dec 9 2008
Gold: 0.00
Jan 9 2014 07:35am
Quote (Ankeli @ 9 Jan 2014 15:05)
Eivittusoppa toi video on wanhempi ku jätkän eka manapottu.

U MIRRIN?!?!???

http://www.youtube.com/watch?v=F08e1u3bxyM


Eipä oo kukaa viel asiaa tänne postannu vaikka on "wanha" juttu :cry:
Member
Posts: 10,682
Joined: Sep 2 2009
Gold: 1,444.44
Jan 9 2014 08:09am
Quote (Soppamies @ 9 Jan 2014 16:35)
Eipä oo kukaa viel asiaa tänne postannu vaikka on "wanha" juttu :cry:


En o muute postannu mun vanhoi alastonkuviakaan tänne : D
Member
Posts: 30,191
Joined: Dec 9 2008
Gold: 0.00
Jan 9 2014 08:18am
Quote (Ankeli @ 9 Jan 2014 16:09)
En o muute postannu mun vanhoi alastonkuviakaan tänne : D


ei ne nyt nii " wanhoja " ole b)
Member
Posts: 10,682
Joined: Sep 2 2009
Gold: 1,444.44
Jan 9 2014 08:19am
Quote (Soppamies @ 9 Jan 2014 17:18)
ei ne nyt nii " wanhoja " ole b)


:ph34r:

Rupes jöpöttää samantie :santa:
Member
Posts: 24,688
Joined: Jul 10 2008
Gold: 0.01
Warn: 10%
Jan 9 2014 09:48am
Quote (Ankeli @ 9 Jan 2014 16:19)
:ph34r:

Rupes jöpöttää samantie  :santa:


Tääl kans vähä. :ph34r:

Quote (Soppamies @ 9 Jan 2014 13:14)


Repesin hieman reppanoille. Oli kuitenki asialline kouluttaja. Aika huumorilla se siinä opasti. Meillä ne huus kurkku suorana kunnes tajus et tollai vähä kieli poskella käsketty meni paremmi perille. Itsehän olin noheva kouluttaja tottakai. Reilu ja rento. B)

Oli noita jo sillon kun mä oli intis. Joka saapumiseräs on. Ei mitään uutta.
Member
Posts: 24,393
Joined: May 6 2006
Gold: 23.47
Jan 12 2014 02:49am
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2014011217919754_uu.shtml

noniin nytkö se sit alkaa :DDDD Suomi liitetään natoon (kansalta kysymättä.... taas muka joku "pakko) ja sit venäjän naapuri suuttuu meille.

"- Miten yksikään poliitikko voisi sanoa olevan Suomen turvallisuuden ja puolustuksen kannalta hyväksyttävää, että ainoana Pohjoismaana ja Itämeren maana Suomi ei ole Nato-jäsen?"

Haluaako joku kertoo mulle, missä nato on ja ketä puolustanu? eikö Natomaat oo sotimas sielä missä on luonnonvarat?

kuka on tä uhka, jolta pitää suojautua liittymäl natoon?
Member
Posts: 523
Joined: Sep 27 2009
Gold: 0.00
Jan 12 2014 06:16am
Quote (SekavaSamu @ 8 Jan 2014 23:49)
vastustan koko EUta. Suomi ei oo saanu mitään liittymällä EUhun, mitä se ei olis saanu olemalla itsenäinen.


mutta karma!
Member
Posts: 30,191
Joined: Dec 9 2008
Gold: 0.00
Jan 12 2014 06:32am
Quote (SekavaSamu @ 12 Jan 2014 10:49)
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2014011217919754_uu.shtml

noniin nytkö se sit alkaa :DDDD Suomi liitetään natoon (kansalta kysymättä.... taas muka joku "pakko) ja sit venäjän naapuri suuttuu meille.

"- Miten yksikään poliitikko voisi sanoa olevan Suomen turvallisuuden ja puolustuksen kannalta hyväksyttävää, että ainoana Pohjoismaana ja Itämeren maana Suomi ei ole Nato-jäsen?"

Haluaako joku kertoo mulle, missä nato on ja ketä puolustanu? eikö Natomaat oo sotimas sielä missä on luonnonvarat?

kuka on tä uhka, jolta pitää suojautua liittymäl natoon?


Itse en nää tässä mitään muuta hyötyä ku jos Suomi liittys Natoo ni Suomen armeija kulut voitas laittaa minimii ja käyvä pyörittää samanlaista palkka armeijaa ku ruotsissa, vai mikä se nyt on nimeltää. Natoon liittyminen on omasta mielestä muutenkiin täysin turhaa koska ainut " uhka " mikä Suomella on ni on toi rakas itä naapuri ja mitkään asiat / mikään asia ei viittaa siihen että sotimaan käytäs. Eli jos ne runkkarit nyt tässä demokratia valtiossa pakkoliittää meidät Natoon ( kustannus syistä ) ja sen takia kussaa Venäjän muroihi ni ei helv... :lol:

This post was edited by Soppamies on Jan 12 2014 06:36am
Member
Posts: 4,783
Joined: Jul 6 2012
Gold: 68.99
Warn: 10%
Jan 12 2014 10:15am
Quote (SekavaSamu @ Jan 12 2014 11:49am)
noniin nytkö se sit alkaa :DDDD Suomi liitetään natoon (kansalta kysymättä.... taas muka joku "pakko)

mikäli et sitä artikkelista huomannu lukea, kyseessä on jonku tutkijan lausunto - ei poliitikon.
kansalta kysymättä? käy hyvä mies äänestämässä, turha ulista että se ei vaikuta mihinkää jos ite ei ees yritä vaikuttaa.
Quote (SekavaSamu @ Jan 12 2014 11:49am)
Haluaako joku kertoo mulle, missä nato on ja ketä puolustanu?

oisko toi "kaikkia jotka ei päätyny Varsovan liittoo"
Quote (SekavaSamu @ Jan 12 2014 11:49am)
eikö Natomaat oo sotimas sielä missä on luonnonvarat?

mitä luonnonvaroja Bosniassa on? entä Kosovossa?
Quote (SekavaSamu @ Jan 12 2014 11:49am)
kuka on tä uhka, jolta pitää suojautua liittymäl natoon?

se on varmaa se sama maa joka kävi pienimuotosella ryöstöretkellä tuolla Georgian puolella vuonna 2008.

This post was edited by Gastly on Jan 12 2014 10:15am
Member
Posts: 10,130
Joined: Nov 20 2007
Gold: 621.62
Jan 13 2014 10:02am
Äkkiä allekirjottamaan https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/703
Ni hipit ja nistit pääsee nauttimaan siitä pahimmasta huumeesta koskaan ;)
Go Back To Suomi Topic List
Prev1308309310311312458Next
Add Reply New Topic New Poll