d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Yleinen Keskustelu Topic
Prev1307308309310311377Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 30,191
Joined: Dec 9 2008
Gold: 0.00
Oct 25 2014 03:31am
Quote (Gastly @ 24 Oct 2014 22:43)
venäläisillä on sukellusveneitä ja valtiot testaa aina että miten vahvoja toiset valtiot on. Ruotsi on laiminlyöny puolustustaan samalla ku Venäjä on panostanu siihen, ja Venäjä testaa sekä näyttää voimiaan muiden valtioiden rajoja loukkaamalla (rajojen loukkaus on semmonen tilanne jossa paikallinen koulukiusaaja kävelee keskellä käytävää ja töytäsee kaikkia ja kaikkea jotka sattuu tielle).
syitä tolle sukellusvenejupakalle saattaa olla monia. vakoilu kuuluu joka maan perusarsenaaliin sekä vastavakoiluna että myöskin muiden maiden tietojen urkintana ton e.m. testailun lisäks.

Ruotsihan on muuten valpastunu puolustuksensa suhteen viime vuoden aikana ja on sotateknologian huippumaa, ja Suomen sekä Ruotsin intressit ja mielenkiinnonkohteet käy tosi hyvin yhteen (kumpikaan ei oo NATO-maa, mutta kumpiki on EU-maa. Pohjoismaat / kulttuuri, talous, väestölliset siteet jne. jne.) joten Suomi ja Ruotsi on lähentämässä puolustusyhteistöitään - ite soisin näkeväni aika syvääki integrointia tän suhteen.


RussiaTodayn peräaukosta suoraan nieluihinsa paskaa imevät pellet, tekoälyköt ja mukatiedostavat pers'aukot tietysti tietysti puolustaa Venäjää ja väittää koko jupakkaa länsimaiden propagandaksi ynnä muuksi.


Ruotsin ja Suomen pitäis liittyä Natoon, ni loppuis tollanekii vittuilu, et " testaillaa kui hyvi puolustatte ". Ja sen Venäjän perseen nuolemisen voi tietysti lopettaa heti alkuu, ei sitä " kylmääsotaa " tule vaikka Natoon liityttäs. Ja vaikka tulisikiin, onhan meillä EU valtiona taattu taloudellinen turva, Saksalaiset työntää meille muutaman miljardin ja niillä rahoilla voitas hommata ydinase.

Omasta mielestä toi Venäjän " provosointi " ja pelleily pitäs laittaa kurii, yksinää siiihe Suomi eikä Ruotsi pysty mutta, kun rustattas nimi edellämainitun sopimuksen paperiin, niin saatas muutakiin tohon rajalle, ku Suomen vuoden " nakki ja keppi " " sotakalusto " :D

Voisin melkei veikata et senjälkee ei enää ykskää sukellusvene tai hornetti seilailis väärällä puolella. Samalla voitas sitte tehä venäjät ja mennää ottaa toinen käsivarsi takas. Sehän aikoinaan meille kuulu ni vittuako se niillä sitten on :D





Saatas vähän kaunista luontoa takas ja merimaisema :D

This post was edited by TR0LLFACE on Oct 25 2014 03:41am
Member
Posts: 45,753
Joined: Sep 8 2004
Gold: 556.34
Oct 25 2014 03:56am
venäjän trollailu ja perseily kuriin, koska ovat venäläisä
annetaan muitten maalaisten jatkaa trollailua ja perseilyä ......koska ?

juu samalla otetaan saksalta 20 miljardia noitten menetettyjen alueiden kuunostukseen :Rofl:
onko kukaa, joka haluaa viipuria takas suomeen ees käyny nykypäivän viipurissa ?

kaikki paikat ihan vituillaan, taloja sortumispisteessä. eihän siinä vaan ois mitään järkeä ottaa takasin karjalaa tai muita alueita.

This post was edited by Napi on Oct 25 2014 04:04am
Member
Posts: 30,191
Joined: Dec 9 2008
Gold: 0.00
Oct 25 2014 04:06am
Quote (Napi @ 25 Oct 2014 12:56)
venäjän trollailu ja perseily kuriin, koska ovat venäläisä
annetaan muitten maalaisten jatkaa trollailua ja persettä koska

juu samalla otetaan saksalta 20 miljardia noitten menetettyjen alueiden kuunostukseen :Rofl:
onko kukaa, joka esim. viipuria haluais suomeen takasin käyny nykypäivän viipurissa ?

kaikki paikat ihan vituillaan, taloja sortumispisteessä. eihän siinä vaan ois mitään järkeä ottaa takasin karjalaa tai muita alueita.


Suomi ei tee Viipurilla / Karjalla vittuakaan enää, mutta toi toine käsivarsi ois komia b) Ei oo niin raiskatun näköne.

Ja ei myö sitä osteta, mennään ja otetaan se takas ja sanotaa et tää on meijän nyt ja jos Puuttini käy urputtaa ni Nato joukot sinne rajalle ja kysytää et oliko ulisemista.

This post was edited by TR0LLFACE on Oct 25 2014 04:06am
Member
Posts: 45,753
Joined: Sep 8 2004
Gold: 556.34
Oct 25 2014 04:09am
Quote (TR0LLFACE @ 25 Oct 2014 13:06)
Suomi ei tee Viipurilla / Karjalla vittuakaan enää, mutta toi toine käsivarsi ois komia b) Ei oo niin raiskatun näköne.

Ja ei myö sitä osteta, mennään ja otetaan se takas ja sanotaa et tää on meijän nyt ja jos Puuttini käy urputtaa ni Nato joukot sinne rajalle ja kysytää et oliko ulisemista.

luuletko tosissasi, että venäjän kanssa vois toimia noin, tai että toi edes ylipäätään on "mahdollista" ?

jätkä siis ite eläny koko elämän tällä nykymallisella suomineidolla ja nyt yhtäkkiä siinä onkin jotain vikaa?
jos viipurilla / karjalalla ei enää tee mitään niin miks me otettais lisää lääniä lappalaisille nussia niitä porojansa? eihän siinäkään ole yhtään mitään vitun järkeä
Member
Posts: 30,191
Joined: Dec 9 2008
Gold: 0.00
Oct 25 2014 04:17am
Quote (Napi @ 25 Oct 2014 13:09)
luuletko tosissasi, että venäjän kanssa vois toimia noin, tai että toi edes ylipäätään on "mahdollista" ?

jätkä siis ite eläny koko elämän tällä nykymallisella suomineidolla ja nyt yhtäkkiä siinä onkin jotain vikaa?
jos viipurilla / karjalalla ei enää tee mitään niin miks me otettais lisää lääniä lappalaisille nussia niitä porojansa? eihän siinäkään ole yhtään mitään vitun järkeä


No miksi ei :D ? Kyllä Suomella sen verra paukkuja on että toi pieni pläntti tuolta saatas ittelleme ja Nato maana kun tunnettas aseellista uhkaa naapurista päin ni pyyvettäs apuva.

Ja kuka sano et lappalaiset sinne menis poroja nussimaan, kaunista luonnonsuojelu aluetta saatas ja kalastus harrastusta. Hyvällä säkällä pien öljynporauslautta sinne rannikolle.

Jätkä taas siel punntit tutiste näpytää argumenttia provosoinnin toivolla :D Oon selvästi päässy ihon alle b)

This post was edited by TR0LLFACE on Oct 25 2014 04:18am
Member
Posts: 45,753
Joined: Sep 8 2004
Gold: 556.34
Oct 25 2014 04:22am
huhhuh :D kuulin ala-asteen argumentointitunneilla parempia argumentteja, tai siis että se tyypi ei ollu iha noin kujalla

a) suomi ei ole nato maa

b ) jos suomi olis natomaa, valtais venäjän maita ni oisko se suomi joka tuntis aseellista uhkaa vai meniskö toisinpäin

vihaat vaan venäläisiä niiden kansalaisuuden perusteella. en tiedä pahempaa virhettä mitä ihminen voi tehdä,

ois vaan hyvä, jos tähän maahan saatais venäjän tuulia puhaltamaan, venäläiset muodostaa isoimman ulkomaalaisten ryhmän, missä on venäläisten puolue ?

pitäs ehkä alkaa pro-venäjä-aktivistiks, siellä on ihmisoikeusasiat niin hienolla mallilla

This post was edited by Napi on Oct 25 2014 04:28am
Member
Posts: 30,191
Joined: Dec 9 2008
Gold: 0.00
Oct 25 2014 05:14am
Quote (Napi @ 25 Oct 2014 13:22)
huhhuh :D kuulin ala-asteen argumentointitunneilla parempia argumentteja, tai siis että se tyypi ei ollu iha noin kujalla

a) suomi ei ole nato maa

b ) jos suomi olis natomaa, valtais venäjän maita ni oisko se suomi joka tuntis aseellista uhkaa vai meniskö toisinpäin

vihaat vaan venäläisiä niiden kansalaisuuden perusteella. en tiedä pahempaa virhettä mitä ihminen voi tehdä,

ois vaan hyvä, jos tähän maahan saatais venäjän tuulia puhaltamaan, venäläiset muodostaa isoimman ulkomaalaisten ryhmän, missä on venäläisten puolue ?

pitäs ehkä alkaa pro-venäjä-aktivistiks, siellä on ihmisoikeusasiat niin hienolla mallilla


Sehän se Suomen suurin virhe tällähetkellä onkiin että se ei ole Natomaa. Ihmeellisiä omia johtopäätöksiä väännät taas miun lauseista :D Kuten sanoin että pitäs se sopimus allekirjottaa ja sittem vasta toimia b)

Ja siinä oot kyllä oikeessa että ihmisoikeus asiat on hyvin b) mafia sortaa ja vaatii suojelurahaa maahanmuuttajilta ja homot hakataa julkisesti torilla :thumbsup:

Member
Posts: 45,753
Joined: Sep 8 2004
Gold: 556.34
Oct 25 2014 08:57am
useissa maissa homoseksuaalisuus on rikos, ja siitä on maksettava hengellänsä.

lähes poikkeuksetta kaikissa isoissa maissa on jokin organisoitunut rikollisryhmä.
mitä suuremmat tuloerot, sitä pahempia nämä rikolliset yleensä ovat, venäjän kaltaisien äärimmäisten erilaisuuksien maassa varsinkin. ( tätä on hyvin vaikea hahmottaa, jos ei ole käynyt ruotsia ja viroa pidemmällä )



en ole täällä pitelemässä venäjän puolia, olen täällä neutraalina maailmankansalaisena osoittamassa että ei se venäjä ole joka asiassa kaikista paskin, toki parannettavaa löytyy. mistäpä ei löytyisi?
Member
Posts: 4,783
Joined: Jul 6 2012
Gold: 68.99
Warn: 10%
Oct 25 2014 09:51am
Quote (Swash @ Oct 24 2014 11:22pm)
Ihan mielenkiinnosta vertailin Suomea Ruotsiin ja sit läpällä Norjaan. Norja näyttäis olevan lähempänä Suomea tämmösissä "pehmeemmissä" jutuissa, mikä on sinällään aika mielenkiintosta.
http://puu.sh/cp4nD/fbf259b8da.png
http://geert-hofstede.com/finland.html

onpa yllättävän suuria eroja Ruotsin ja muiden välillä


Quote (Napi @ Oct 25 2014 01:22pm)
ois vaan hyvä, jos tähän maahan saatais venäjän tuulia puhaltamaan, venäläiset muodostaa isoimman ulkomaalaisten ryhmän, missä on venäläisten puolue ?

lässyn vitun lää, venäläiset =/= Venäjän valtio, ja en todellakaa halua mitää uutta Terijoen hallitusta

Quote (Napi @ Oct 25 2014 05:57pm)
en ole täällä pitelemässä venäjän puolia, olen täällä neutraalina maailmankansalaisena osoittamassa että ei se venäjä ole joka asiassa kaikista paskin, toki parannettavaa löytyy. mistäpä ei löytyisi?

pohjonen variantti perinteisestä banaanivaltiosta, joskin eliitillä on tavanomasta kehitysmaata enemmän kytköksiä rikollisuuteen.
Member
Posts: 45,753
Joined: Sep 8 2004
Gold: 556.34
Oct 25 2014 11:57am
kuinka tosissani luulit mun olevan ton venäläisten puolueen kanssa? :)
Go Back To Suomi Topic List
Prev1307308309310311377Next
Add Reply New Topic New Poll