d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Uutiset Ja Ajankohtaiset Asiat -topic
Prev1307308309310311458Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 10,053
Joined: Apr 5 2008
Gold: 620.96
Jan 8 2014 09:05am
https://decorrespondent.nl/541/why-we-should-give-free-money-to-everyone/31639050894-e44e2c00

Keskustelua, näemmä ilmainen raha ei teekkään spurguista vielä pahempia alkoholisteja/narkkareita vaan päinvastoin.
Member
Posts: 24,393
Joined: May 6 2006
Gold: 23.47
Jan 8 2014 09:13am
Quote (hartwall @ Jan 8 2014 04:05pm)
https://decorrespondent.nl/541/why-we-should-give-free-money-to-everyone/31639050894-e44e2c00

Keskustelua, näemmä ilmainen raha ei teekkään spurguista vielä pahempia alkoholisteja/narkkareita vaan päinvastoin.


itsehän annan AINA rahaa sitä pyytävälle, koska luotan karmaan.
Usein myös kun oon keskustorilla antanu spugelle rahaa kaljaan / röökiin, oon voittanu pelikoneesta takas +100e.

Liian monta kertaa tapahtunu ollakseen sattumaa.
Member
Posts: 523
Joined: Sep 27 2009
Gold: 0.00
Jan 8 2014 10:27am
Quote (SekavaSamu @ 8 Jan 2014 18:13)
itsehän annan AINA rahaa sitä pyytävälle, koska luotan karmaan.
Usein myös kun oon keskustorilla antanu spugelle rahaa kaljaan / röökiin, oon voittanu pelikoneesta takas +100e.

Liian monta kertaa tapahtunu ollakseen sattumaa.


vastutatko EU-tukipaketteja esim. Kreikkaan?
Member
Posts: 24,393
Joined: May 6 2006
Gold: 23.47
Jan 8 2014 02:49pm
Quote (potaa @ Jan 8 2014 05:27pm)
vastutatko EU-tukipaketteja esim. Kreikkaan?


vastustan koko EUta. Suomi ei oo saanu mitään liittymällä EUhun, mitä se ei olis saanu olemalla itsenäinen.
Member
Posts: 45,753
Joined: Sep 8 2004
Gold: 556.34
Jan 8 2014 02:58pm
Quote (hartwall @ 8 Jan 2014 18:05)
https://decorrespondent.nl/541/why-we-should-give-free-money-to-everyone/31639050894-e44e2c00

Keskustelua, näemmä ilmainen raha ei teekkään spurguista vielä pahempia alkoholisteja/narkkareita vaan päinvastoin.

aika asiallista, eläny viel hiton säästeliäästi noi äijjä/muijjat.


Quote (SekavaSamu @ 8 Jan 2014 18:13)
itsehän annan AINA rahaa sitä pyytävälle, koska luotan karmaan.
Usein myös kun oon keskustorilla antanu spugelle rahaa kaljaan / röökiin, oon voittanu pelikoneesta takas +100e.

Liian monta kertaa tapahtunu ollakseen sattumaa.

iteki teen kyl näin, sillon ku on massia :P spuget on just vitun asiallista jengiä, monet syvälliset keskustelut tullu joskus aamun pikkutunneilla käytyä... :D
tulee siin hyvä fiilis ku saa joltai darran pois pistämällä sille pari lanttia tasottavaan

Quote (SekavaSamu @ 8 Jan 2014 23:49)
vastustan koko EUta. Suomi ei oo saanu mitään liittymällä EUhun, mitä se ei olis saanu olemalla itsenäinen.

oot pahasti kujalla... meillä ei ois mm. euroa, ja

This post was edited by Napi on Jan 8 2014 02:59pm
Member
Posts: 24,393
Joined: May 6 2006
Gold: 23.47
Jan 8 2014 03:22pm
Quote (Napi @ Jan 8 2014 09:58pm)
aika asiallista, eläny viel hiton säästeliäästi noi äijjä/muijjat.



iteki teen kyl näin, sillon ku on massia :P spuget on just vitun asiallista jengiä, monet syvälliset keskustelut tullu joskus aamun pikkutunneilla käytyä... :D
tulee siin hyvä fiilis ku saa joltai darran pois pistämällä sille pari lanttia tasottavaan


oot pahasti kujalla... meillä ei ois mm. euroa, ja


muistan ko eilisen ku faija löi käpälää 20mk viikkorahaa.... sil osti jumalauta jokaista karkkia 1 pussin, päälle viel limukkaa ja sipsii.
sitku vaihtu euroihin sai pringles purkin ja 0,5l juoman.... kotiin päästyä eka asia mitä kuuli oli "Säästätkö rahaa".

no vittu en faija, vaan euro on vitun jees :DDDDDD. jokatapukses... Stoli juotu. aika mennä nukkuun, koska huomenna pitää tehdä rahaa jollekkin muulle kun itselle.,
Member
Posts: 30,191
Joined: Dec 9 2008
Gold: 0.00
Jan 8 2014 04:45pm
Quote (potaa @ 8 Jan 2014 18:27)
vastutatko EU-tukipaketteja esim. Kreikkaan?


Koska tän nyky maailman trendi on että " Auta ensin muita ja sitten vasta kun on kaulaa myöten paskassa niin mieti omia ongelmia " ni yhtä hyvin senkii 100 miljardii mikä anteeks annettii ni ois voitu laittaa vaikka Afrikkaa missä ihmiset oikeesti kuolee nälänhätään ja sairauksiin ni ei sen SPR:n tartteis siellä nii paljoo päivystää. Siis tarkotan vaan että hyödyllisempää se ois ollu jos kerta sitä rahaa on pakko jakaa rajojen ulkopuolelle :D
Member
Posts: 30,191
Joined: Dec 9 2008
Gold: 0.00
Member
Posts: 10,682
Joined: Sep 2 2009
Gold: 1,444.44
Jan 9 2014 07:05am
Eivittusoppa toi video on wanhempi ku jätkän eka manapottu.

U MIRRIN?!?!???

Go Back To Suomi Topic List
Prev1307308309310311458Next
Add Reply New Topic New Poll