Quote (hartwall @ 8 Jan 2014 18:05)
aika asiallista, eläny viel hiton säästeliäästi noi äijjä/muijjat.
Quote (SekavaSamu @ 8 Jan 2014 18:13)
itsehän annan AINA rahaa sitä pyytävälle, koska luotan karmaan.
Usein myös kun oon keskustorilla antanu spugelle rahaa kaljaan / röökiin, oon voittanu pelikoneesta takas +100e.
Liian monta kertaa tapahtunu ollakseen sattumaa.
iteki teen kyl näin, sillon ku on massia

spuget on just vitun asiallista jengiä, monet syvälliset keskustelut tullu joskus aamun pikkutunneilla käytyä...

tulee siin hyvä fiilis ku saa joltai darran pois pistämällä sille pari lanttia tasottavaan
Quote (SekavaSamu @ 8 Jan 2014 23:49)
vastustan koko EUta. Suomi ei oo saanu mitään liittymällä EUhun, mitä se ei olis saanu olemalla itsenäinen.
oot pahasti kujalla... meillä ei ois mm. euroa, ja
This post was edited by Napi on Jan 8 2014 02:59pm