d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Uutiset Ja Ajankohtaiset Asiat -topic
Prev1306307308309310458Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 3,490
Joined: Jan 8 2012
Gold: 1.14
Dec 24 2013 06:34am
Quote (SekavaSamu @ 24 Dec 2013 10:35)
Se on parasta ku väsää aamuloosseja joskus 9:00 aikaa jouluaattona ja lukee uutisia.

silmään pistää tämä http://www.uusisuomi.fi/kotimaa/62729-surullinen-havainto-suomen-nuorisosta-voi-tulla-kalliiksi

Uutisen luku aiheutti pidättelemätöntä naurua. Kiitos Uusisuomi ja Päivi Keso.


jooh vaikka en niin polttelusta perusta niin hauskaha toi oli : D

"Elimistöstä voi vapautua THC:ta yhtäkkiä. Sitä ei enää hallitse eli ihminen voi pälähtää pilveen myös silloin kun ei ole polttanut. Se on hurjaa, jos menee vaikka liikenteeseen, Keso sanoo."
Member
Posts: 37,006
Joined: Jun 23 2007
Gold: 20.00
Dec 24 2013 06:54am
Vähän vaikuttaa taas turhalta pelottelulta muutamat pointit tuossa artikkelissa, mutta tuo "hitaalla käyminen" on tullut huomattua muutaman tyypin osalta, jotka on jo varmaan 4-5 vuotta tuprutellu aikalailla koko ajan. Siinä samassa sitten koko ajan kovempia aineita mukana. Homma pyörii aikalailla päihdyttävien aineiden ympärillä.

Kuka tollasta voi muka väittää terveelliseks toiminnaks?
Member
Posts: 10,053
Joined: Apr 5 2008
Gold: 620.96
Dec 24 2013 07:44am
"Lisäksi kannabikseen liittyy ideologia, ja monet käyttäjät kokevat, että muut eivät ymmärrä heitä. Tämä johtaa Keson mukaan usein syrjäytymiseen."

Niin, ehkä se laittomuuden stigma saattaa luoda ns. eriarvoisuutta dokaaviin teineihin.
Member
Posts: 4,783
Joined: Jul 6 2012
Gold: 68.99
Warn: 10%
Dec 24 2013 12:10pm
Quote (Affii @ Dec 24 2013 03:34pm)
"Elimistöstä voi vapautua THC:ta yhtäkkiä. Sitä ei enää hallitse eli ihminen voi pälähtää pilveen myös silloin kun ei ole polttanut. Se on hurjaa, jos menee vaikka liikenteeseen, Keso sanoo."

meinaakohan nää THC:n metaboliitteja (jotka ei taida olla kovin reseptoriaktiivisia). THC painuu elimistöstä helvettiin parissa tunnissa, mut ne metaboliitit voi pysyä elimistössä (etenki rasvasoluissa) hyvinki kauan. jos laihtuu tosi vahvasti pienessä ajassa ni niitä voi khyl siirtyä rasvasoluista kehoon, mut muuten niiden määrä hupenee tasasesti (aika pitkällä aikavälillä).
Quote (Rocko @ Dec 24 2013 03:54pm)
Vähän vaikuttaa taas turhalta pelottelulta muutamat pointit tuossa artikkelissa, mutta tuo "hitaalla käyminen" on tullut huomattua muutaman tyypin osalta, jotka on jo varmaan 4-5 vuotta tuprutellu aikalailla koko ajan.

tottapa tämäki, tosin vastapainona on sitte näitäki jäbiä jotka hoitaa asiansa pössyttelyistää huolimatta. khyl toi passivoituminen on helppoo ymmärtää ku pohtii et miten helppoa o vaa jumahtaa jumittamaa sohvalle.
Quote (hartwall @ Dec 24 2013 04:44pm)
"Lisäksi kannabikseen liittyy ideologia, ja monet käyttäjät kokevat, että muut eivät ymmärrä heitä. Tämä johtaa Keson mukaan usein syrjäytymiseen."

ei se itessään taida johtaa syrjäytymiseen, mut toi siihe liittyvä kulttuuri khyl ruokkii syrjäytymistä jos siemenet siihe on jo olemassa jo valmiiks.

This post was edited by Gastly on Dec 24 2013 12:15pm
Member
Posts: 10,682
Joined: Sep 2 2009
Gold: 1,444.44
Dec 25 2013 08:38am
Quote (hartwall @ 24 Dec 2013 16:44)
"Lisäksi kannabikseen liittyy ideologia, ja monet käyttäjät kokevat, että muut eivät ymmärrä heitä. Tämä johtaa Keson mukaan usein syrjäytymiseen.".



Omakohtaisesta kokemuksesta voin sanoa että totta puhuu, jos kyse on nuorista.

Member
Posts: 7,514
Joined: Jan 15 2005
Gold: 977.01
Jan 5 2014 02:09pm
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2014010517898991_uu.shtml

Olis jo aikakin, tosin tuskin se tänne turkku suunnal vieläkään tulee.
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Jan 5 2014 02:12pm
Quote (SanHose @ 5 Jan 2014 22:09)
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2014010517898991%5Fuu.shtml

Olis jo aikakin, tosin tuskin se tänne turkku suunnal vieläkään tulee.


eipä ole tarvetta tuommoselle
Member
Posts: 7,514
Joined: Jan 15 2005
Gold: 977.01
Jan 5 2014 02:48pm
Quote (Rzi @ 5 Jan 2014 22:12)
eipä ole tarvetta tuommoselle


Ois se kivampi ku ois vähän valosampaa.
Mukavampi käydä koiran kanssaki lenkillä ku ei oo iltapäivällä jo pimeetä.
Member
Posts: 30,191
Joined: Dec 9 2008
Gold: 0.00
Jan 6 2014 05:31am
http://www.iltalehti.fi/jaakiekko/2014010617899988_jk.shtml


:lol: :rofl: :thumbsup:


Hajosin vähä ku luin ton :D Ei sitä nyt nii vakavast pie ottaa XDDDD

"MM-tappion puinti alkoi Ruotsissa: Ammattiauttaja tukee järkyttyneitä"

This post was edited by Soppamies on Jan 6 2014 05:32am
Member
Posts: 24,393
Joined: May 6 2006
Gold: 23.47
Jan 6 2014 06:13am
Quote (Soppamies @ Jan 6 2014 12:31pm)
http://www.iltalehti.fi/jaakiekko/2014010617899988%5Fjk.shtml


:lol:  :rofl:    :thumbsup:


Hajosin vähä ku luin ton :D Ei sitä nyt nii vakavast pie ottaa XDDDD

"MM-tappion puinti alkoi Ruotsissa: Ammattiauttaja tukee järkyttyneitä"


siis mitä helvettiä tällä planeetalla oikeesti tapahtuu :DDD
Go Back To Suomi Topic List
Prev1306307308309310458Next
Add Reply New Topic New Poll