AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA SAATANA!!!!!!!!!!!!!!!! mikä vittu siinä on että mua yritetään potkia päähän jatkuvasti!
Sossu halus kuitin + reseptin mun lääkkeestä että voivat maksaa mun tilille takas sen summan, sis ne halus ne! no lähetin ne sitte, viikkoa myöhemmin eli tänään tuli päätös että he eivät maksa niitä! mitä vittua taas nyt? ennen ovat maksaneet ni miksei enään? olin käyttäny rahat sillain että kun saan tuolta sossusta nuo lääkerahat takas ni saan maksettua vuokran, ja paskat, piti lainata mummulta tuo summa perkele
toinen juttu, toimitin henkilökohtaisesti sairaala laskun 29e, joka on julkinen terveydenhoitomeno joka kuuluu heille maksettavaksi, ei siinä ne vähensin mun toimeentulotuesta tän summan, ei se näin mene koska se ei ollut yksityinen lääkäri, perkele. tää on sama asia kun joskus toimitin hammaslääkärilaskuja heille ja ne makso moitteitta ne pois, mikä vittu nyt on hätänä.
nyt lähtee kantelu tän akan toimista tonne ylemmille ihmisille ja äitin kans teen tämän että asia menee perille
sillonku muutin tähän kämppään ni jouduin lainaamaan äkkiä äitiltä 500e takuuvuokraan, parin päivän päästä menin sossuun anomaan tätä rahaa takaisin, eivät antaneet koska ei ollut kiireellinen tapaus, näin ollen jäin äitille velkaa 500e. tehtiin valitus ylemmille tahoille ni meni pari päivää ni tää 500e näky tilillä
luuleeko ne saatana että minä oon niin tyhmä etten huomaa näitä huijauksia, perkele
ja joo oon MAD! mut mitä sitte, mua ei tollaset pellet kuseta
pieni avautuminen taas
nii ja joo, teen tän valituksen sillain etten kerro noille sossuille mitää että tulee yllätyksenä sitte niille