d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Yleinen Keskustelu Topic
Prev1305306307308309377Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 40,083
Joined: Sep 1 2006
Gold: 4,366.00
Oct 1 2014 12:08pm
Kävin äsken isovelin kans biltemassa, oltiin tupakilla mun auton tykönä ennenkö mentiin sisälle. Sitte siihen mun auton viereen ajo pakettiauto jota nainen ajo ja mies istu kyydissä, ne oli kumpiki päissään tai sekasi jostain muusta aineesta. no ei siinä, ne meni sisälle ennen meitä ja me mentiin minuutin päästä perässä, hoidettiin ostokset ja käveltiin ulos mun autolle. yhtäkkiä kuuluu huutoa ja hirveä ravaaminen, vittu se ukko joka oli siinä paketti autossa ni juoksi myyjää karkuun iso kassi kädessä josta myyjä oli saanu otteen, myyjä sai kassin riuhdottua siltä ukolta pois minuutin sisällä ja tää ukko lähti siihen paketti autoon, ja lähti pois. sitä akkaa joka oli sille kuskina ni ei näkyny. tässä paketti autossa oli pahvista tehty kilvet jotka oli FII-111

Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Oct 1 2014 12:51pm
Quote (Speedparts @ 1 Oct 2014 21:08)
Kävin äsken isovelin kans biltemassa, oltiin tupakilla mun auton tykönä ennenkö mentiin sisälle. Sitte siihen mun auton viereen ajo pakettiauto jota nainen ajo ja mies istu kyydissä, ne oli kumpiki päissään tai sekasi jostain muusta aineesta. no ei siinä, ne meni sisälle ennen meitä ja me mentiin minuutin päästä perässä, hoidettiin ostokset ja käveltiin ulos mun autolle. yhtäkkiä kuuluu huutoa ja hirveä ravaaminen, vittu se ukko joka oli siinä paketti autossa ni juoksi myyjää karkuun iso kassi kädessä josta myyjä oli saanu otteen, myyjä sai kassin riuhdottua siltä ukolta pois minuutin sisällä ja tää ukko lähti siihen paketti autoon, ja lähti pois. sitä akkaa joka oli sille kuskina ni ei näkyny. tässä paketti autossa oli pahvista tehty kilvet jotka oli FII-111


sellasia sankareita
Member
Posts: 24,688
Joined: Jul 10 2008
Gold: 0.01
Warn: 10%
Oct 1 2014 01:38pm
Quote (Speedparts @ 1 Oct 2014 21:08)
Kävin äsken isovelin kans biltemassa, oltiin tupakilla mun auton tykönä ennenkö mentiin sisälle. Sitte siihen mun auton viereen ajo pakettiauto jota nainen ajo ja mies istu kyydissä, ne oli kumpiki päissään tai sekasi jostain muusta aineesta. no ei siinä, ne meni sisälle ennen meitä ja me mentiin minuutin päästä perässä, hoidettiin ostokset ja käveltiin ulos mun autolle. yhtäkkiä kuuluu huutoa ja hirveä ravaaminen, vittu se ukko joka oli siinä paketti autossa ni juoksi myyjää karkuun iso kassi kädessä josta myyjä oli saanu otteen, myyjä sai kassin riuhdottua siltä ukolta pois minuutin sisällä ja tää ukko lähti siihen paketti autoon, ja lähti pois. sitä akkaa joka oli sille kuskina ni ei näkyny. tässä paketti autossa oli pahvista tehty kilvet jotka oli FII-111


Het ku jostain kummelista. :rofl:
Member
Posts: 45,753
Joined: Sep 8 2004
Gold: 556.34
Oct 1 2014 06:11pm
gz rzi!
don8

This post was edited by Napi on Oct 1 2014 06:11pm
Member
Posts: 40,083
Joined: Sep 1 2006
Gold: 4,366.00
Oct 3 2014 10:22am
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA SAATANA!!!!!!!!!!!!!!!! mikä vittu siinä on että mua yritetään potkia päähän jatkuvasti!

Sossu halus kuitin + reseptin mun lääkkeestä että voivat maksaa mun tilille takas sen summan, sis ne halus ne! no lähetin ne sitte, viikkoa myöhemmin eli tänään tuli päätös että he eivät maksa niitä! mitä vittua taas nyt? ennen ovat maksaneet ni miksei enään? olin käyttäny rahat sillain että kun saan tuolta sossusta nuo lääkerahat takas ni saan maksettua vuokran, ja paskat, piti lainata mummulta tuo summa perkele
toinen juttu, toimitin henkilökohtaisesti sairaala laskun 29e, joka on julkinen terveydenhoitomeno joka kuuluu heille maksettavaksi, ei siinä ne vähensin mun toimeentulotuesta tän summan, ei se näin mene koska se ei ollut yksityinen lääkäri, perkele. tää on sama asia kun joskus toimitin hammaslääkärilaskuja heille ja ne makso moitteitta ne pois, mikä vittu nyt on hätänä.

nyt lähtee kantelu tän akan toimista tonne ylemmille ihmisille ja äitin kans teen tämän että asia menee perille
sillonku muutin tähän kämppään ni jouduin lainaamaan äkkiä äitiltä 500e takuuvuokraan, parin päivän päästä menin sossuun anomaan tätä rahaa takaisin, eivät antaneet koska ei ollut kiireellinen tapaus, näin ollen jäin äitille velkaa 500e. tehtiin valitus ylemmille tahoille ni meni pari päivää ni tää 500e näky tilillä

luuleeko ne saatana että minä oon niin tyhmä etten huomaa näitä huijauksia, perkele

ja joo oon MAD! mut mitä sitte, mua ei tollaset pellet kuseta

pieni avautuminen taas :wacko:

nii ja joo, teen tän valituksen sillain etten kerro noille sossuille mitää että tulee yllätyksenä sitte niille
Member
Posts: 40,083
Joined: Sep 1 2006
Gold: 4,366.00
Oct 3 2014 10:28am


tässä mallia mite käteinen hoiti meidän asioita, (vanha video) mutta näin paljon käteistä kiinnosti ajaa suomen asioita
Member
Posts: 30,191
Joined: Dec 9 2008
Gold: 0.00
Oct 3 2014 02:10pm
Quote (Speedparts @ 3 Oct 2014 19:22)
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA SAATANA!!!!!!!!!!!!!!!! mikä vittu siinä on että mua yritetään potkia päähän jatkuvasti!

Sossu halus kuitin + reseptin mun lääkkeestä että voivat maksaa mun tilille takas sen summan, sis ne halus ne! no lähetin ne sitte, viikkoa myöhemmin eli tänään tuli päätös että he eivät maksa niitä! mitä vittua taas nyt? ennen ovat maksaneet ni miksei enään? olin käyttäny rahat sillain että kun saan tuolta sossusta nuo lääkerahat takas ni saan maksettua vuokran, ja paskat, piti lainata mummulta tuo summa perkele
toinen juttu, toimitin henkilökohtaisesti sairaala laskun 29e, joka on julkinen terveydenhoitomeno joka kuuluu heille maksettavaksi, ei siinä ne vähensin mun toimeentulotuesta tän summan, ei se näin mene koska se ei ollut yksityinen lääkäri, perkele. tää on sama asia kun joskus toimitin hammaslääkärilaskuja heille ja ne makso moitteitta ne pois, mikä vittu nyt on hätänä.

nyt lähtee kantelu tän akan toimista tonne ylemmille ihmisille ja äitin kans teen tämän että asia menee perille
sillonku muutin tähän kämppään ni jouduin lainaamaan äkkiä äitiltä 500e takuuvuokraan, parin päivän päästä menin sossuun anomaan tätä rahaa takaisin, eivät antaneet koska ei ollut kiireellinen tapaus, näin ollen jäin äitille velkaa 500e. tehtiin valitus ylemmille tahoille ni meni pari päivää ni tää 500e näky tilillä

luuleeko ne saatana että minä oon niin tyhmä etten huomaa näitä huijauksia, perkele

ja joo oon MAD! mut mitä sitte, mua ei tollaset pellet kuseta

pieni avautuminen taas  :wacko:

nii ja joo, teen tän valituksen sillain etten kerro noille sossuille mitää että tulee yllätyksenä sitte niille


Ens kerra vejät naama täytee mustaa kenkälankkia ja hoet siin luukulla " turva paika turva paika, minulla oikeuksia, minä saada nämä raha koska ne kuulu minulle " ni varmasti saat ~3500€ tilille + ilmase kämpä + ruokakupongit ja giganttii laput et saat ison taulu tv:n + pleikkarin ja puhelimen yms. Ja ofc muistuta et Sotkasta pitää saaha iso jenkki sänky.

Imo oma vika ku suomalaisena ja alkuperäsenä suomenkansalaisena menit sossuu ja luulit saavas jtn noin vain -_-

This post was edited by TR0LLFACE on Oct 3 2014 02:13pm
Member
Posts: 40,083
Joined: Sep 1 2006
Gold: 4,366.00
Oct 3 2014 02:41pm
Quote (TR0LLFACE @ 3 Oct 2014 23:10)
Ens kerra vejät naama täytee mustaa kenkälankkia ja hoet siin luukulla " turva paika turva paika, minulla oikeuksia, minä saada nämä raha koska ne kuulu minulle " ni varmasti saat ~3500€ tilille + ilmase kämpä + ruokakupongit ja giganttii laput et saat ison taulu tv:n + pleikkarin ja puhelimen yms. Ja ofc muistuta et Sotkasta pitää saaha iso jenkki sänky.

Imo oma vika ku suomalaisena ja alkuperäsenä suomenkansalaisena menit sossuu ja luulit saavas jtn noin vain -_-


näinhän se menee täällä suomessa, meen luultavasti töihin taas talveksi ni ei tartte nälkäkuolemaa tehä, nytkin meni vajaa 300e puhelinlaskuun, nettilaskuun ja vakuutuksiin, tilille jäin 14 euroa vajaaksi että sais vuokran maksettua, lainasin mummulta ton 14e, ja maanantaina vien laput sossuun ja ootan sen 2vk että saan sen hikisen 100e, kertokaapa mulle miten selviä nämä 2 viikkoa ilman ruokaa. eihän se nyt ihan oikein menen että lainaan vanhemmilta rahaa joita en pysty koskaan maksamaan takas. mummulla voin käydä 2-3 kertaa viikossa syömässä mutta mitä syön näinä muina päivinä? ei kiitos mtn makarylliä ku ei se mulla alas mene, kaapista löytyy vitusti mausteita eli keitänkö vettä ja laitan mausteet ja kuvittelen mielessä että se on lihaa`?
Member
Posts: 4,783
Joined: Jul 6 2012
Gold: 68.99
Warn: 10%
Oct 3 2014 05:17pm
Quote (Speedparts @ Oct 3 2014 07:22pm)
toinen juttu, toimitin henkilökohtaisesti sairaala laskun 29e, joka on julkinen terveydenhoitomeno joka kuuluu heille maksettavaksi

laki sanoo että toimeentulotuki kattaa sisälleen vähäiset terveydenhuoltokustannukset, joten ei kuulu.
en oikeen käsitä että miten yksinasuva saa aikaa rahapulan tolla toimeentulotuella ellei sitte ihan aktiivisesti upota rahaa baarikierroksiin ja päihteilyyn yleensäki.
Member
Posts: 40,083
Joined: Sep 1 2006
Gold: 4,366.00
Oct 3 2014 06:22pm
Quote (Gastly @ 4 Oct 2014 02:17)
laki sanoo että toimeentulotuki kattaa sisälleen vähäiset terveydenhuoltokustannukset, joten ei kuulu.
en oikeen käsitä että miten yksinasuva saa aikaa rahapulan tolla toimeentulotuella ellei sitte ihan aktiivisesti upota rahaa baarikierroksiin ja päihteilyyn yleensäki.


lueppas uudestaan mihin ne rahat meni
Go Back To Suomi Topic List
Prev1305306307308309377Next
Add Reply New Topic New Poll