☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Suomi
> Yleinen Keskustelu Topic
Prev
1
304
305
306
307
308
377
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
Views: 119131
Replies: 3763
Track Topic
TR0LLFACE
Member
Posts: 30,191
Joined: Dec 9 2008
Gold
:
0.00
#3051
Sep 30 2014 09:42am
Ostin Samsung Galaxy S5 Mini puhelimen, tyytyväinen ostokseen
Rzi
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold
:
24,297.85
#3052
Sep 30 2014 11:05am
Quote (TR0LLFACE @ 30 Sep 2014 18:42)
Ostin Samsung Galaxy S5 Mini puhelimen, tyytyväinen ostokseen
itel S4 black edition. hyvä on
Ankeli
Member
Posts: 10,682
Joined: Sep 2 2009
Gold
:
1,444.44
#3053
Sep 30 2014 12:18pm
Ei enään ikinä luuria missä alumiiniset kuoret.
Rzi
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold
:
24,297.85
#3054
Sep 30 2014 01:16pm
Quote (Ankeli @ 30 Sep 2014 21:18)
Ei enään ikinä luuria missä alumiiniset kuoret.
tämä. vanhassa kunnon simpukka motorolassa ne oli hyvät
This post was edited by Rzi on Sep 30 2014 01:16pm
CeePee
Member
Posts: 31,130
Joined: Jul 18 2007
Gold
:
4.97
#3055
Sep 30 2014 02:50pm
Quote (Rzi @ 30 Sep 2014 21:16)
tämä. vanhassa kunnon simpukka motorolassa ne oli hyvät
http://i.imgur.com/06letyR.jpg
Kelpas vissiin
Rzi
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold
:
24,297.85
#3056
Sep 30 2014 03:53pm
Quote (CeePee @ 30 Sep 2014 23:50)
Kelpas vissiin
kyllä. työt kans jo loppunu
TR0LLFACE
Member
Posts: 30,191
Joined: Dec 9 2008
Gold
:
0.00
#3057
Oct 1 2014 12:00am
Quote (Rzi @ 30 Sep 2014 22:16)
tämä. vanhassa kunnon simpukka motorolassa ne oli hyvät
http://i.imgur.com/06letyR.jpg
Oot aika vitun paska veikkaaja ku et saanu ees 12/12...
Nakin kanssa vejettii sama rivi tonnilla ja kaiķki oikein.
A2K
Member
Posts: 24,688
Joined: Jul 10 2008
Gold
:
0.01
Warn: 10%
#3058
Oct 1 2014 12:14am
Quote (Rzi @ 30 Sep 2014 20:05)
itel S4 black edition. hyvä on
S4 white tääl.
Saatanan akka hommas S5... kaippa mä sit hommaan S6.
ollaan vuorotellen tultu Kikki S mallit ja muutama muu samsungi.
Rzi
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold
:
24,297.85
#3059
Oct 1 2014 04:05am
Quote (TR0LLFACE @ 1 Oct 2014 09:00)
Oot aika vitun paska veikkaaja ku et saanu ees 12/12...
Nakin kanssa vejettii sama rivi tonnilla ja kaiķki oikein.
ei kukaan saanu 12 oikein
TR0LLFACE
Member
Posts: 30,191
Joined: Dec 9 2008
Gold
:
0.00
#3060
Oct 1 2014 11:29am
Quote (Rzi @ 1 Oct 2014 13:05)
ei kukaan saanu 12 oikein
Höpö höpö
Go Back To
Suomi
Topic List
Prev
1
304
305
306
307
308
377
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact