d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Uutiset Ja Ajankohtaiset Asiat -topic
Prev1304305306307308458Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 8,409
Joined: Aug 11 2009
Gold: 93.30
Dec 13 2013 07:24am
Puhutko raiskauksesta?
Ei ole mitään, mutta käänsin sen A2K sanoi Google Translate

Luuletko olisi kuolemanrangaistuksen tähän?
Member
Posts: 7,514
Joined: Jan 15 2005
Gold: 977.01
Dec 13 2013 08:14am
Quote (Snigelfis @ 13 Dec 2013 15:24)
Puhutko raiskauksesta?
Ei ole mitään, mutta käänsin sen A2K sanoi Google Translate

Luuletko olisi kuolemanrangaistuksen tähän?


Tere tulemast voimelemise rinki minä olen kaino kuukap ja me oleme voimelemise kärpset.
Alustamme sojjentus liikutusteka. Koik yhdes koos, liikutakee käsi.
Ykskakskolineli Ykskakskolineli, liikutakee käsi kolineli Ykskakskolineli koik yhdes KOOS koli ykskakskolineli ykskakskolineli.
Liikutamme napapiirkonda xelle suurepäräsell diskomuusika taktiss, mille on tainnu Eesti Eurovisiooni helilooja Hirmus Sisalik.
Sellist rytvoimelemist ei näe euroboordiss omast Philips-televiisorist.

Nyt, teemme kokkerpallin. Yööö. Äyyyy, hiio hästii ..kakskolineli ykskakskolineli koik yhdess koos, liikutakee käsi kolineli.
Nyyt koik lapidakööliapliset tulke kaasa uueaketa disko-liikutusteka sekä suurepäräst kilpikonnalähiliskot.
Voit harrasta tätä Frederikin Titanicin taktiss. Alati kuitune vastine oleminen voi höökätä kookospalmu.

Ja kuraa ja pärky, nyt se alkas, kookospalm, kaik höikää, kookospalm, kurat, ja pörky, kookospalm, koik höikää, kookospalm
Ykskakskolineli Ykskakskolineli koik yhdesskooss, ykskakskolineli.
Nyt oleme lojutanut inglise montypyyton-ryhmä kalapaksutase tatshut oma Eestidiskoversiooni.
Soome Latikall asemall kasutamme lahtiskän. Taustamusikaks sopi Phästki rokkitähe Hanna Ekola, Kassoveel Hopuuti.

Auttakee, autakee kärpset. Letkulotkut. Auttakee , kurat. Nyt.. ykskakskoli kaikki loppu kolineli ykskaks stop STOP.. hiljenty


http://www.iltalehti.fi/uutiset/2013121217826953_uu.shtml

This post was edited by SanHose on Dec 13 2013 08:17am
Member
Posts: 8,409
Joined: Aug 11 2009
Gold: 93.30
Dec 13 2013 08:30am
Quote (SanHose @ 13 Dec 2013 15:14)
Tere tulemast voimelemise rinki minä olen kaino kuukap ja me oleme voimelemise kärpset.
Alustamme sojjentus liikutusteka. Koik yhdes koos, liikutakee käsi.
Ykskakskolineli Ykskakskolineli, liikutakee käsi kolineli Ykskakskolineli koik yhdes KOOS koli ykskakskolineli ykskakskolineli.
Liikutamme napapiirkonda xelle suurepäräsell diskomuusika taktiss, mille on tainnu Eesti Eurovisiooni helilooja Hirmus Sisalik.
Sellist rytvoimelemist ei näe euroboordiss omast Philips-televiisorist.

Nyt, teemme kokkerpallin. Yööö. Äyyyy, hiio hästii ..kakskolineli ykskakskolineli koik yhdess koos, liikutakee käsi kolineli.
Nyyt koik lapidakööliapliset tulke kaasa uueaketa disko-liikutusteka sekä suurepäräst kilpikonnalähiliskot.
Voit harrasta tätä Frederikin Titanicin taktiss. Alati kuitune vastine oleminen voi höökätä kookospalmu.

Ja kuraa ja pärky, nyt se alkas, kookospalm, kaik höikää, kookospalm, kurat, ja pörky, kookospalm, koik höikää, kookospalm
Ykskakskolineli Ykskakskolineli koik yhdesskooss, ykskakskolineli.
Nyt oleme lojutanut inglise montypyyton-ryhmä kalapaksutase tatshut oma Eestidiskoversiooni.
Soome Latikall asemall kasutamme lahtiskän. Taustamusikaks sopi Phästki rokkitähe Hanna Ekola, Kassoveel Hopuuti.

Auttakee, autakee kärpset. Letkulotkut. Auttakee , kurat. Nyt.. ykskakskoli kaikki loppu kolineli ykskaks stop STOP.. hiljenty


http://www.iltalehti.fi/uutiset/2013121217826953_uu.shtml


Aivan, niin se on ilmasto vaikutti Suomessa tehdä sijaan raiskaus.

Tulee hieman vaikeaa Google Translate mutta mielestäni olen ymmärtänyt useimmat mitä oli kirjoitettu verkkosivuilla linkitetty minulle.

Harmi he eivät puhu sujuvaa suomea!
Member
Posts: 4,105
Joined: Jun 3 2013
Gold: 56.48
Dec 13 2013 08:33am
Quote (Snigelfis @ Dec 13 2013 05:30pm)
Aivan, niin se on ilmasto vaikutti Suomessa tehdä sijaan raiskaus.

Tulee hieman vaikeaa Google Translate mutta mielestäni olen ymmärtänyt useimmat mitä oli kirjoitettu verkkosivuilla linkitetty minulle.

Harmi he eivät puhu sujuvaa suomea!


suksippa takasi sweedeni foorumille, eihän tosta nyt vittu ymmärrä mitään.
Member
Posts: 7,514
Joined: Jan 15 2005
Gold: 977.01
Dec 13 2013 08:41am
Quote (Snigelfis @ 13 Dec 2013 16:30)
Aivan, niin se on ilmasto vaikutti Suomessa tehdä sijaan raiskaus.

Tulee hieman vaikeaa Google Translate mutta mielestäni olen ymmärtänyt useimmat mitä oli kirjoitettu verkkosivuilla linkitetty minulle.

Harmi he eivät puhu sujuvaa suomea!


First text didn't apply to anything.
And that link didn't apply to your text, it was just another news.

I'm not sure what was your point in first place about rape.
Death sentence if you rape someone?
Member
Posts: 8,409
Joined: Aug 11 2009
Gold: 93.30
Dec 13 2013 08:44am
Quote (SanHose @ 13 Dec 2013 15:41)
First text didn't apply to anything.
And that link didn't apply to your text, it was just another news.

I'm not sure what was your point in first place about rape.
Death sentence if you rape someone?


Since Google Translate didnt translate every word from A2K's text all i could tell from that was that you were talking about sentences for rape lol..
Member
Posts: 24,688
Joined: Jul 10 2008
Gold: 0.01
Warn: 10%
Dec 13 2013 08:51am
Oh you. :rofl:

I was talking about laws in our country. Specially raping, murdering and such.
:lol:
Member
Posts: 10,053
Joined: Apr 5 2008
Gold: 620.96
Dec 13 2013 09:03am
Quote (A2K @ 12 Dec 2013 21:22)
Isommat tuomiot vähentää halua tehä rikoksia. Jos näpistyksestä sais raippaa ja raiskauksesta kuritushuonetta ja murhasta julkisen mestauksen, vähenis aivan varmasti rikokset.

Pelleilyä tälläne et raiskauksestaki vaan sanotaan et: hyi sua, meeppäs nyt sinne lepokotiin mitä kutsutaan vankilaks. Oot viikonloput vapaalla ja sul on telkut ja kaikki. Syöt parempaa ruokaa ku opiskelijat ja vuodessa pääset pois jo.
Vähän niinku armeija, mut paljon helpompaa.


Niin siis et jos raiskauksesta ei rangaistais niin olisit raiskaamassa ihmisiä kadulla?

Quote (A2K @ 12 Dec 2013 22:19)
Enkö mä tos jonpostannu,
Kovempi tuomio kasvattaa riskiä, joka vähentää halua ottaa riskiä.
Jos taposta sais jonku 50€ sakon, joku puukotettais hengiltä joka päivä vaikka vain huvikseen. Aina löytyy niitä jotka sen tekis muttei näillä tuomioilla uskalla.
Jos siitä sais kuolemantuomion, olis vielä vähemmän halukkaita kokeilemaan onneaan.
Äärimmäisiä esimerkkejä, mut pointti korostuu sillai.
Ja onhan kaikki vankilassa istuvat aina jatkuvan valvonnan alla. Vähemmän joku lapsiin sekaantuja/raiskaaja tekee juttujaan vankilassa /mielisairaalassa kuin vapaana.
Eli kyllä se laitokseen sulneminen auttaa. Eipähän ole vaaraksi kellekkään sillä aikaa.
Monet niiden uhreista jopa muuttuu samanlaisiks ajan kanssa. Ikävä kyllä.


Member
Posts: 24,688
Joined: Jul 10 2008
Gold: 0.01
Warn: 10%
Dec 13 2013 09:16am
Quote (hartwall @ 13 Dec 2013 17:03)
Niin siis et jos raiskauksesta ei rangaistais niin olisit raiskaamassa ihmisiä kadulla?


En minä olisi, mutta todennäköisesti sitä tapahtuisi paljon enemmän kuin nykyään.
Member
Posts: 30,191
Joined: Dec 9 2008
Gold: 0.00
Dec 13 2013 11:50am
Quote (hartwall @ 13 Dec 2013 17:03)
Niin siis et jos raiskauksesta ei rangaistais niin olisit raiskaamassa ihmisiä kadulla?


Vaikuttaa vähä siltä että oot Gastlyn kanssa näitä " Homo Haavisto on paras ja sivari ", ei siinä mitää ku en mene ihmistä sen perusteella tuomitsemaan.

En vain ymmärrä ihmisiä jotka puolustaa raiskaajia ja murhaajia ( kyllä sinä teet juuri näin sanoessasi että nyky Suomen tuomiot on kohdallaan ) ja väittää että kun ihminen raiskaa piemeällä kujalla toisen ihmisen se on ihan ok että hän istuu sen 2-4v linnassa ja maksaa ~ 5000e uhrille ja tämän jälkeen hän saa alottaa puhtaalta pöydältä ilman mitään, liikkua tuolla muitten kanssa käyjienkaa ja ollaan ku mitään ei ois tapahtunu. Suomen laki ei tässä tilanteessa ajattele ( eikä varmaan moni muukaan ) että se uhri ei tule pakosti ikinä henkisesti toipumaan asiasta. Joskus mietin että ois hito hyvä jos tälläsille ihmisille jotka attelee että Suomen laki on oikeuden mukainen ja jotka näitä lakeja säätää / "uudistaa" kävis nin että iso neekeri mies murtautuis yöllä heidän kotiin ( et sa tehdä mtn ) polttas elävältä puolison ja lapset ja pakottas katsoo sitä ( et saa tehdä mtn ) ja lopuks rassais peräsuolta 3 viikkoo putkee ( et saa tehdä mtn ) jossai komerossa ja sitten iso neekeri tuomittas ~5 vuotee linnaa josta hän istuu 2,5 vuotta ensikertalaisena ja maksaa uhrille ~ 5000 e korvausta tästä henkisestä ja fyysisetä kärsimyksestä. Tämän jlälkeen voitaisiin kysyä " Onko kaikki ok ja onko oikeus tapahtunut ".

This post was edited by Soppamies on Dec 13 2013 11:53am
Go Back To Suomi Topic List
Prev1304305306307308458Next
Add Reply New Topic New Poll