d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Yleinen Keskustelu Topic
Prev1303304305306307377Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 30,191
Joined: Dec 9 2008
Gold: 0.00
Sep 28 2014 04:46am
Quote (SanHose @ 28 Sep 2014 13:14)
Ja huomenna voidaan lukea varmaan että



Edellisestä viestistä huolimatta :D


Joooh... pitää vissii karhunrautoja viritellä omenapuiden alle.. :D
Member
Posts: 30,191
Joined: Dec 9 2008
Gold: 0.00
Sep 28 2014 04:47am
Btw, perhana et tuli hyvää hilloa ja mehukii maistuu ihan omenalta joten tais onnistua :)

Vielä ois mone monta sangollista keittämättä..

This post was edited by TR0LLFACE on Sep 28 2014 04:47am
Member
Posts: 45,753
Joined: Sep 8 2004
Gold: 556.34
Sep 28 2014 12:56pm
se on oikein, omatekone omenamehu on iha god tier, ei saa oikee kaupasta oikeeta omenamehua, ne on iha eri värisiiki mitä omenamehun kuuluis olla :D
hillot myös, kaupois ei oo kunnon hilloja, vaan lähes kaikki on jatkettua shittiä, tästä tais olla kesällä hesarin kuukausiliitteessä juttua.

tori.fi vaan ilmotusta, että omenoita annetaan jos viittii ite keräillä :)
Member
Posts: 30,191
Joined: Dec 9 2008
Gold: 0.00
Sep 29 2014 09:59am
On tää kyllä taas yks kullilutkattajien johtama paratiisi persereikä... sain TAAS 24h susp... Eikä mitään ilmotusta et mitä sääntöö oon rikkonu.. vittu mitä mulkkuja toi ylempi porras.. Viimoset lauseet tais olla tyylii " retardet polaks " , " still but hurt, cool m8 " ja jtn mtn broidille laitoin et vitu fiksuu laittaa peli / pw julkisesti jsp:he. Mikä vittu seuraavista rikkoo jtn vitun salaista sääntöä ? sais modet ottaa päänsä pois persereijästää ja avata sanaisen arkkunsa tai edes vihjata mihi topickiin olen jtn salaisen sopimatonta postannu, en oo kuitenaa mtn linkkejä jakanu ni mitä vittua... Ton " retarted polaks " ymmärrän jos menee flamee mut kyl ne munanlutkuttaja modet sais saatana sit ilmottaa et se o henkisesti jtn vammasta polakkia loukannu, eikä sana " polaks " meinaa mtn tai ketään jos kieliopillisia ollaan ni ketä vittua nyt oikeesti ? saatanan ruskeaa ripulia taas...



This post was edited by TR0LLFACE on Sep 29 2014 10:00am
Member
Posts: 45,753
Joined: Sep 8 2004
Gold: 556.34
Sep 29 2014 10:00am
vuosia jatkunut insesti näkyy täälläkin foorumilla, noissa korruptoituneissa moderaattoreissa :3
ei kyllä mikään ihme, kaverit äänestävät kavereistansa modeja, miten tonne ketään legittiä vois päästä ? joskus vuonna 2006 tais joku saada TT:n, joka ei ollu modejen kanssa tekemisissä, vaan puhtaasti tradeemalla ja muita jeesimällä tämän ansiomerkin sai.

This post was edited by Napi on Sep 29 2014 10:01am
Member
Posts: 30,191
Joined: Dec 9 2008
Gold: 0.00
Sep 29 2014 10:02am
Quote (Napi @ 28 Sep 2014 21:56)
se on oikein, omatekone omenamehu on iha god tier, ei saa oikee kaupasta oikeeta omenamehua, ne on iha eri värisiiki mitä omenamehun kuuluis olla :D
hillot myös, kaupois ei oo kunnon hilloja, vaan lähes kaikki on jatkettua shittiä, tästä tais olla kesällä hesarin kuukausiliitteessä juttua.

tori.fi vaan ilmotusta, että omenoita annetaan jos viittii ite keräillä :)


Joo, imo paljo parempaa ku kaupan säilöntäaineilla täytetyt purnukat : D pitää vaa pakastaa kaikki aika lailla :p no kattoo nyt jos innostus kaikki omenat ottaa ite taltee ;)
Member
Posts: 30,191
Joined: Dec 9 2008
Gold: 0.00
Sep 29 2014 10:04am
Quote (Napi @ 29 Sep 2014 19:00)
vuosia jatkunut insesti näkyy täälläkin foorumilla, noissa korruptoituneissa moderaattoreissa :3
ei kyllä mikään ihme, kaverit äänestävät kavereistansa modeja, miten tonne ketään legittiä vois päästä ? joskus vuonna 2006 tais joku saada TT:n, joka ei ollu modejen kanssa tekemisissä, vaan puhtaasti tradeemalla ja muita jeesimällä tämän ansiomerkin sai.


Eikös toi djsem oo saanu TT ja ei vissii oo ruskean reijän nuolia ?

Tämä : http://forums.d2jsp.org/user.php?i=327757

Tietääkseni asiallisesti tuolla S & G puolella jelppii, eikä ole " kätyri " :D voin kyl olla väärässäkii.

This post was edited by TR0LLFACE on Sep 29 2014 10:07am
Member
Posts: 45,753
Joined: Sep 8 2004
Gold: 556.34
Sep 29 2014 10:06am
enpäs oo kyllä niin tarkasti seuraillut, djsem on wanha kunnon user blog spammija. toisaalta monet spammerit ( myös A2K ) on palkittu TT:llä, kai mäkin saan TT:n 50k postin kohalla :rolleyes:

hellskin on se, kehen puheissani viittasin.


//edit:
näyttäis vähän, että ois killasta äänestetty djsemille tt, you never know.. juu, aktiivisesti kyllä postaili just tonne S & G foorumille. ehkä siitä se heru..
kyllä djsem on 2010 -puolella, ainoa joka on tt:nsä ansainnut :D huvittavaa, että miten wanhat kunnon scammeritkin on ollu moderator asemassa :)

This post was edited by Napi on Sep 29 2014 10:09am
Member
Posts: 30,191
Joined: Dec 9 2008
Gold: 0.00
Sep 29 2014 10:07am
Quote (Napi @ 29 Sep 2014 19:06)
enpäs oo kyllä niin tarkasti seuraillut, djsem on wanha kunnon user blog spammija. toisaalta monet spammerit ( myös A2K ) on palkittu TT:llä

hellskin on se, kehen puheissani viittasin.


Jaa jaa :p

e: postcount on kans yks TT:n perus juttu, jos ei oo paljo posteja ni ei oo trusted, tai näi ainekii nää 2011-14 spawnit väittää b)

e2: nii joo mahollist kyl,et killalla jtn tekemist asian kanssa. Ainekii ku kattoo jtn mis yli puolet TT / Mode väkeä :D

This post was edited by TR0LLFACE on Sep 29 2014 10:11am
Member
Posts: 30,191
Joined: Dec 9 2008
Gold: 0.00
Sep 29 2014 10:12am
Jep :p
Go Back To Suomi Topic List
Prev1303304305306307377Next
Add Reply New Topic New Poll