enpäs oo kyllä niin tarkasti seuraillut, djsem on wanha kunnon user blog spammija. toisaalta monet spammerit ( myös A2K ) on palkittu TT:llä, kai mäkin saan TT:n 50k postin kohalla

hellskin on se, kehen puheissani viittasin.
//edit:
näyttäis vähän, että ois killasta äänestetty djsemille tt, you never know.. juu, aktiivisesti kyllä postaili just tonne S & G foorumille. ehkä siitä se heru..
kyllä djsem on 2010 -puolella, ainoa joka on tt:nsä ansainnut

huvittavaa, että miten wanhat kunnon scammeritkin on ollu moderator asemassa
This post was edited by Napi on Sep 29 2014 10:09am