Quote (hartwall @ 12 Dec 2013 21:09)
Millä tavoin linnassa istuminen oikeastaan tekis ihmisestä parempaa kansalaista. Vai onks tää nyt tätä kostokulttuuria?
Isommat tuomiot vähentää halua tehä rikoksia. Jos näpistyksestä sais raippaa ja raiskauksesta kuritushuonetta ja murhasta julkisen mestauksen, vähenis aivan varmasti rikokset.
Pelleilyä tälläne et raiskauksestaki vaan sanotaan et: hyi sua, meeppäs nyt sinne lepokotiin mitä kutsutaan vankilaks. Oot viikonloput vapaalla ja sul on telkut ja kaikki. Syöt parempaa ruokaa ku opiskelijat ja vuodessa pääset pois jo.
Vähän niinku armeija, mut paljon helpompaa.