d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Yleinen Keskustelu Topic
Prev1302303304305306377Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 40,083
Joined: Sep 1 2006
Gold: 4,366.00
Sep 22 2014 10:14am
http://www.stara.fi/2014/09/21/koe-elainlaboratoriosta-painajaismainen-video/

voi vittujen kevät!!! mulle on ihan sama vaikka nuo kokeilut menis ihmisten hyväksi mutta sitä ei tehdä elämimillä!
perkele
vittu
saatana

voisko joku kertoa mulle mitä nuo apinoiden päässä olevat tötteröt on? en osannu tulkita puhetta tossa videossa
Member
Posts: 32,744
Joined: Dec 27 2007
Gold: 20.18
Sep 23 2014 06:35am
Lunta tullu koko päivän ja sähköt on poikki. :O
Member
Posts: 30,191
Joined: Dec 9 2008
Gold: 0.00
Member
Posts: 40,083
Joined: Sep 1 2006
Gold: 4,366.00
Sep 23 2014 12:03pm
Quote (Swash @ 23 Sep 2014 15:35)
Lunta tullu koko päivän ja sähköt on poikki. :O


samaa räntäpaskaa luvattu myös oulun seudulle keskiviikoksi :angry:

Quote (TR0LLFACE @ 23 Sep 2014 20:01)


nythän tohon saa 2 keppiä väliin :D teki vastenmielisen itsestään? on niitä miehie varmasti jotka noistaki tykkää :D
itselle ei oikeen kolaha tuo eikä silarit muutenkaan :)

This post was edited by Speedparts on Sep 23 2014 12:05pm
Member
Posts: 30,191
Joined: Dec 9 2008
Gold: 0.00
Sep 23 2014 12:41pm
Quote (Speedparts @ 23 Sep 2014 21:03)
nythän tohon saa 2 keppiä väliin :D teki vastenmielisen itsestään? on niitä miehie varmasti jotka noistaki tykkää :D
itselle ei oikeen kolaha tuo eikä silarit muutenkaan :)


Asia oli muotia jo 1990 luvulla elokuvassa " Total Recall - Unohda tai kuole "

http://www.imdb.com/title/tt0100802/



This post was edited by TR0LLFACE on Sep 23 2014 12:44pm
Member
Posts: 40,083
Joined: Sep 1 2006
Gold: 4,366.00
Sep 23 2014 12:58pm
Quote (TR0LLFACE @ 23 Sep 2014 21:41)
Asia oli muotia jo 1990 luvulla elokuvassa " Total Recall - Unohda tai kuole  "

http://www.imdb.com/title/tt0100802/

http://i.imgur.com/nmCMac5.png


pakko kyl kommentoida että miten voi olla noin tyhmä ihminen että laittaa 3 tisulin? mut luulempa että ei sitä kukaan muukaan tajua
ihmisiä on erilaisia se on tosi mutta noin nuori tyttö joka ei halua miestä ni tekee tollasen tempun, oiskai niitä helpompiaki keinoja kuten jättää meikkaamatta aamulla ni johan katoaa 50% ihmisistä riivaamasta
tosin ite tykkään just noista jotka ei meikkaa kuin 10% naamasta eli jostain silmien alueelta vain, mua ei kuopat/rypyt tai mikään muukaan haittaa nuorella muijalla :)
Member
Posts: 30,191
Joined: Dec 9 2008
Gold: 0.00
Sep 27 2014 02:11pm
Alotin tänää keittää omenamehua + omenahilloa :P

Ihan järetön omenasato tänä vuonna.. Tuski jaksaa ees kaikesta mtn tehä, kylmä viileesti vaa mäkee tai sitte jonki sorti jakeluu :D

e: Kyltti tielaitaa mis lukee : Omenoita saa kerätä

Tms :D

This post was edited by TR0LLFACE on Sep 27 2014 02:17pm
Member
Posts: 6,799
Joined: Jan 18 2007
Gold: 12,963.03
Sep 28 2014 01:00am
Quote (TR0LLFACE @ Sep 27 2014 08:11pm)
Alotin tänää keittää omenamehua + omenahilloa :P

Ihan järetön omenasato tänä vuonna.. Tuski jaksaa ees kaikesta mtn tehä, kylmä viileesti vaa mäkee tai sitte jonki sorti jakeluu :D

e: Kyltti tielaitaa mis lukee : Omenoita saa kerätä

Tms :D


pystyn kuvittelemaan sen mekkalan, joka aiheutuu, kun mustalaiset / neekerit tuan sun kylttis huamaa ja tuloo keräämään.

e: mustalaisia tosin ei varmaan näy, kun pitäis kumminki ite kerätä ne omenat.

This post was edited by sahtitynnyri on Sep 28 2014 01:02am
Member
Posts: 30,191
Joined: Dec 9 2008
Gold: 0.00
Sep 28 2014 01:35am
Quote (sahtitynnyri @ 28 Sep 2014 10:00)
pystyn kuvittelemaan sen mekkalan, joka aiheutuu, kun mustalaiset / neekerit tuan sun kylttis huamaa ja tuloo keräämään.

e: mustalaisia tosin ei varmaan näy, kun pitäis kumminki ite kerätä ne omenat.


Onneks kotikulmilla ei ole mustalaisia ja neekereitä niipaljoo :D

Mutta tämän kerran voin ehkä joustaa, jos joku ählämipentu poimii omenat miun puista luvankera ni antaa mennä.. XD

This post was edited by TR0LLFACE on Sep 28 2014 01:47am
Member
Posts: 7,514
Joined: Jan 15 2005
Gold: 977.01
Sep 28 2014 04:14am
Ja huomenna voidaan lukea varmaan että

Quote (TR0LLFACE @ 29 Sep 2014 12:00)
Joku vitun kurakeppiperhe tuli eilen illalla keräämään omenoi mun mailta! mä saatana ajoin ne ilmakiväärinkera helvettiin


Edellisestä viestistä huolimatta :D

This post was edited by SanHose on Sep 28 2014 04:15am
Go Back To Suomi Topic List
Prev1302303304305306377Next
Add Reply New Topic New Poll