Quote (Soppamies @ 12 Dec 2013 20:51)
Niihän sillä oli, sais olla siellä kunnes kuolema heidät erottaa- meiningillä..
Ai se oli 12v, no imo en kyl tiiä on suomes ikinä ollu yhtää joka ois yli ton siel istunu et muka ei 12v jälkee ois päässy ehdolliseen tarkkailuun tms.
Pitäs olla sillai niiku jenkeis et elinkautine vanki istuu linnas kunnes se kuolee sinne...
Joo siis luulen että mahdollisuutensa voi pilata vaan jos sanoo vaikka siinä kohtaa että tappaa heti jonkun kun astuu ulos,
ehkä ne ottaa senki läpällä ja päästää silti. "Hehhehe, no eihän se nyt varmasti oikeesti niin tekis, päästetään pihalle"
Ja enskertalaisenahan pääset kuitenki puolella.