d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Uutiset Ja Ajankohtaiset Asiat -topic
Prev1302303304305306458Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
Dec 10 2013 05:31am
Pussiraijotti ja griinpiissiläiset armahdettiin, venäjä taitaa putsailla imagoaan olympialaisten alla.
Member
Posts: 7,514
Joined: Jan 15 2005
Gold: 977.01
Member
Posts: 30,191
Joined: Dec 9 2008
Gold: 0.00
Member
Posts: 30,191
Joined: Dec 9 2008
Gold: 0.00
Dec 12 2013 12:35pm
Quote (SanHose @ 12 Dec 2013 14:12)


Suomen elinkautinen pitäisi imo olla myös elinkautinen.

Ja pitäs jostai Siperiasta vukrata halvalla joku läntti ja sinne pystyttää joku kurane vankila tälläsille ihmisille ^^



e: mitä se suomessa nykyää on ? 14V ? ja presidenttihä voi armahtaa puolessa välissä vai sen jälkee vai mite se nyt meni -_-

This post was edited by Soppamies on Dec 12 2013 12:47pm
Member
Posts: 7,514
Joined: Jan 15 2005
Gold: 977.01
Dec 12 2013 12:47pm
Quote (Soppamies @ 12 Dec 2013 20:35)
Suomen elinkautinen pitäisi imo olla myös elinkautinen.

Ja pitäs jostai Siperiasta vukrata halvalla joku läntti ja sinne pystyttää joku kurane vankila tällisille ihmisille ^^



e: mitä se suomessa nykyää on ? 14V ? ja presidenttihä voi armahtaa puolessa välissä vai sen jälkee vai mite se nyt meni -_-


Sillähän pitäis olla muitakin tuomioita kuitenki, kuten se lasten hyväksikäyttö ynm.
Ni toivotaan että se olis siellä pitkään.
Eikös Suomen elinkautinen ole periaatteessa 12 vuotta, jonka jälkeen "mahdollisuus" ehdolliseen.
Tai näin sen siis pitäisi kai olla.
Member
Posts: 30,191
Joined: Dec 9 2008
Gold: 0.00
Dec 12 2013 12:51pm
Quote (SanHose @ 12 Dec 2013 20:47)
Sillähän pitäis olla muitakin tuomioita kuitenki, kuten se lasten hyväksikäyttö ynm.
Ni toivotaan että se olis siellä pitkään.
Eikös Suomen elinkautinen ole periaatteessa 12 vuotta, jonka jälkeen "mahdollisuus" ehdolliseen.
Tai näin sen siis pitäisi kai olla.


Niihän sillä oli, sais olla siellä kunnes kuolema heidät erottaa- meiningillä..

Ai se oli 12v, no en kyl tiiä onko suomes ikinä ollu yhtää joka ois yli ton siel istunu et muka ei 12v jälkee ois päässy ehdolliseen tarkkailuun tms.


Pitäs olla sillai niiku jenkeis et elinkautine vanki istuu linnas kunnes se kuolee sinne...

This post was edited by Soppamies on Dec 12 2013 12:56pm
Member
Posts: 7,514
Joined: Jan 15 2005
Gold: 977.01
Dec 12 2013 12:57pm
Quote (Soppamies @ 12 Dec 2013 20:51)
Niihän sillä oli, sais olla siellä kunnes kuolema heidät erottaa- meiningillä..

Ai se oli 12v, no imo en kyl tiiä on suomes ikinä ollu yhtää joka ois yli ton siel istunu et muka ei 12v jälkee ois päässy ehdolliseen tarkkailuun tms.


Pitäs olla sillai niiku jenkeis et elinkautine vanki istuu linnas kunnes se kuolee sinne...


Joo siis luulen että mahdollisuutensa voi pilata vaan jos sanoo vaikka siinä kohtaa että tappaa heti jonkun kun astuu ulos,
ehkä ne ottaa senki läpällä ja päästää silti. "Hehhehe, no eihän se nyt varmasti oikeesti niin tekis, päästetään pihalle"

Ja enskertalaisenahan pääset kuitenki puolella.
Member
Posts: 24,688
Joined: Jul 10 2008
Gold: 0.01
Warn: 10%
Dec 12 2013 12:58pm
Elinkautinen.. suomen hienot vankilatuomiot. :rofl:
Melko lyhyt elämä jos vaan 12V.
Mut joo, näinhän se on. Suomessa kaikki tuomiot on pelkkää pelleilyä. Sähän voit raiskatakki ensikertalaisena kolmen vuoden välein.

Onneks sen ruma naama nyt poistuu mediasta pikkuhiljaa.. ainaki toivon niin.
Member
Posts: 10,053
Joined: Apr 5 2008
Gold: 620.96
Dec 12 2013 01:09pm
Millä tavoin linnassa istuminen oikeastaan tekis ihmisestä parempaa kansalaista. Vai onks tää nyt tätä kostokulttuuria?
Member
Posts: 7,514
Joined: Jan 15 2005
Gold: 977.01
Dec 12 2013 01:13pm
Quote (hartwall @ 12 Dec 2013 21:09)
Millä tavoin linnassa istuminen oikeastaan tekis ihmisestä parempaa kansalaista. Vai onks tää nyt tätä kostokulttuuria?


Eli pitäskö murhaajat ennemmin päästää kotiin torujen jälkeen?
Go Back To Suomi Topic List
Prev1302303304305306458Next
Add Reply New Topic New Poll