d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Yleinen Keskustelu Topic
Prev1301302303304305377Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 4,783
Joined: Jul 6 2012
Gold: 68.99
Warn: 10%
Aug 26 2014 07:31am
ilmast safkaa metsäst, en voi ku tykätä. myöhemmi syksyl vois käydä raidaa kangassienii, iha ykkösii suolasieniks ja etenki sienisalaattii vaik vaatiiki vähä käsittelyä.
kesäl säästäny kans kiskomal kalaa. savustaminen <3
Member
Posts: 40,083
Joined: Sep 1 2006
Gold: 4,366.00
Aug 26 2014 07:57am
Keskustelua mun pyllyssä olevasta piilokiveksestä kiitos!
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Aug 26 2014 08:02am
Quote (Napi @ 26 Aug 2014 12:44)
kohta koittaa niidenkin aika ^_^

siinä meikäläisen settejä
http://i.imgur.com/slLTz2F.jpg


nomnom

Quote (Speedparts @ 26 Aug 2014 16:57)
Keskustelua mun pyllyssä olevasta piilokiveksestä kiitos!


ole hiljaa
Member
Posts: 45,753
Joined: Sep 8 2004
Gold: 556.34
Aug 28 2014 08:23am
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2014082818612127_uu.shtml
suomessa on kyllä päin vittua tämä sijaisperhe meininki. otat paljon lapsia, joilla on paska olla, saat paljon rahaa kun olet "hyväntekijänä" ottamassa lapsia huostaan
kukaan ei käy kyselemässä lasten perään ja tällaista tapahtuu ihan vitusti. kuvottavaa
Member
Posts: 30,191
Joined: Dec 9 2008
Gold: 0.00
Aug 28 2014 08:58am
Quote (Napi @ 28 Aug 2014 17:23)
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2014082818612127_uu.shtml
suomessa on kyllä päin vittua tämä sijaisperhe meininki. otat paljon lapsia, joilla on paska olla, saat paljon rahaa kun olet "hyväntekijänä" ottamassa lapsia huostaan
kukaan ei käy kyselemässä lasten perään ja tällaista tapahtuu ihan vitusti. kuvottavaa


Ihan vitun perseestä.. Enemmä pisti silmää toi 60pv linnaa, just joo morjens :D Omasta mielestä tähän asiaan pitäs saaha lisää resursseja ja noita huostaan ottajia pitäs seurata sekä käyvä siellä katsomassa että miten se arki sujuu. Joku ottaa lapsen huostaan, saa fyrkat ja ryyppää nekii pois ja sitte pieksää lasta, ei vittu mitä touhuu taas.. Ja ton ikäne lapsi voi saada elin ikäiset traumat asiasta... Kiinnostus ja luottamus uuteen sijais kotiin on myös suuri..

This post was edited by Soppamies on Aug 28 2014 08:58am
Member
Posts: 45,753
Joined: Sep 8 2004
Gold: 556.34
Aug 28 2014 09:11am
toi on ehdollista, ei istu päivääkään :)
onhan näitä tapauksia, esimerkiks se eerika, jonka ne sairaat paskat sitten kääri mattoon ja tappo. siis mitä vitun vitun vittua.


Quote (Gastly @ 26 Aug 2014 16:31)
ilmast safkaa metsäst, en voi ku tykätä. myöhemmi syksyl vois käydä raidaa kangassienii, iha ykkösii suolasieniks ja etenki sienisalaattii vaik vaatiiki vähä käsittelyä.
kesäl säästäny kans kiskomal kalaa. savustaminen <3

noni, pakko kertoo tähä iha ykkös safka mitä oon tehny sienistä ( suppilovahveroista yleensä, miksei toimis muillakin sienillä )
hampurilaisia, perkele
pihvi nyt on ainoo, mikä vaatii tässä "reseptiä"
elikkäs
sieniä
papuja
tummaa soijarouhetta

murskaat haarukalla, paistat pannulla. päälle ihan perus hampurilasshittiä
salaatti, juusto, tomaatti, kurkku, ketsuppi majoneesi ymsyms oman maun mukaan
jos on rasvakeitin niin ehdottomasti suosittelen friteerattuja bataatteja

This post was edited by Napi on Aug 28 2014 09:13am
Member
Posts: 24,688
Joined: Jul 10 2008
Gold: 0.01
Warn: 10%
Aug 28 2014 09:20am
Vittu tätä suomen hienoo oikeuslaitosta..
Edelleen piratismista ja talousrikoksista saa kovemmat tuomiot kun lapsiin kohdistuvasta väkivallasta...
Member
Posts: 30,191
Joined: Dec 9 2008
Gold: 0.00
Aug 28 2014 10:07am
Quote (Napi @ 28 Aug 2014 18:11)
toi on  ehdollista, ei istu päivääkään :)
onhan näitä tapauksia, esimerkiks se eerika, jonka ne sairaat paskat sitten kääri mattoon ja tappo. siis mitä vitun vitun vittua.


Jaa joo, ku lähinnä luin vaa tän ajatuksella

Quote
Sijaisäidin vankeustuomio on 60 päivän mittainen. Lisäksi hänet määrättiin maksamaan lapsille korvauksia kivuista ja säryistä: pojalle 3 500 euroa ja tytölle 500 euroa.


Silti aika säälittävää valtioltamme...

This post was edited by Soppamies on Aug 28 2014 10:08am
Member
Posts: 24,393
Joined: May 6 2006
Gold: 23.47
Aug 28 2014 01:44pm
"hyvinvointivaltio"
Member
Posts: 24,688
Joined: Jul 10 2008
Gold: 0.01
Warn: 10%
Aug 28 2014 09:09pm
Quote (SekavaSamu @ 28 Aug 2014 22:44)
"hyvinvointivaltio"


Se on sitä kun valtio voi hyvin.
Go Back To Suomi Topic List
Prev1301302303304305377Next
Add Reply New Topic New Poll