toi on ehdollista, ei istu päivääkään

onhan näitä tapauksia, esimerkiks se eerika, jonka ne sairaat paskat sitten kääri mattoon ja tappo. siis mitä vitun vitun vittua.
Quote (Gastly @ 26 Aug 2014 16:31)
ilmast safkaa metsäst, en voi ku tykätä. myöhemmi syksyl vois käydä raidaa kangassienii, iha ykkösii suolasieniks ja etenki sienisalaattii vaik vaatiiki vähä käsittelyä.
kesäl säästäny kans kiskomal kalaa. savustaminen

noni, pakko kertoo tähä iha ykkös safka mitä oon tehny sienistä ( suppilovahveroista yleensä, miksei toimis muillakin sienillä )
hampurilaisia, perkele
pihvi nyt on ainoo, mikä vaatii tässä "reseptiä"
elikkäs
sieniä
papuja
tummaa soijarouhetta
murskaat haarukalla, paistat pannulla. päälle ihan perus hampurilasshittiä
salaatti, juusto, tomaatti, kurkku, ketsuppi majoneesi ymsyms oman maun mukaan
jos on rasvakeitin niin ehdottomasti suosittelen friteerattuja bataatteja
This post was edited by Napi on Aug 28 2014 09:13am