d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Uutiset Ja Ajankohtaiset Asiat -topic
Prev1301302303304305458Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 24,393
Joined: May 6 2006
Gold: 23.47
Dec 8 2013 07:03am
Quote (SanHose @ Dec 8 2013 01:56pm)
Edelleen tämän siteerauksen takia. Mutta kuten monesti mainitsin, en lukenut blogia, joten en tiedä oli se ainoastaan sarkasmia vai mitä.


Eli kansanedustaja itse sanoo
Quote
Tässä nimenomaisessa tilanteessa en pidä tätä (mellakointia) järkevänä, enkä kyllä ehkä hyväksyttävänäkään


Samassa kirjotuksessa on linkki blogiin, missä kerrotaan mielenosotuksen syitä / taustoja. Samassa blogissa kirjoittaja lainaa jotain, mitä
Julma-Henri on sanonut biisissään (Blogi ei ole siis kansanedustajan)

ja sinä pienessä pääkopassa lasket laskun 1+1 = Kansanedustaja on sitä mieltä, että on oikein paskoa ikkunoita, hakata poliisi ja poliisihevonen.

Tällästä päättelykykyä oikeesti tarvitaan tässä maassa. Voitit väittelyn ei oo enää mitään epäselvää. Lähen kaverille istuun iltaa.

Quote (SanHose @ Dec 8 2013 01:56pm)
Edelleen tämän siteerauksen takia. Mutta kuten monesti mainitsin, en lukenut blogia, joten en tiedä oli se ainoastaan sarkasmia vai mitä.

e\ vaikka poliisi olisi sinne ainoastaan typeryyttään mennyt,
en käsitä miten se oikeuttaa ketään vahingoittamaan hevosta joka sinne meni ainoastaan kyseisen poliisin käskystä.
Olisiko siis hevosen pitänyt tehdä toisin?

Ja ei ne mun mielestä tunkenu sinne väkijoukon keskelle, vaan meni tossa aidan vierustaa.
Se että toi tenukeppi tossa parkuu typeryyttään ni lähinnä naurattaa.


Suomessahan ei ole mielenosottaminen kiellettyä vai onko? Jos tämä kyseinen "tenukeppi" on selkä hevosten tulosuuntaan päin, miten se voi
havaita tulevat hevoset? Tai Kerro sä, miten tossa tilanteessa olis pitäny toimia? Olla osottamatta mieltä? Näyttää tuolle "kermalle", että
ei täälä oikeesti oo ketään, kehen niiden toiminta vaikuttaa?

Kaikenlisäks, ehkä kenenkään tarkoitus EI OLLUT satuttaa hevosta, vaan se tapahtui nimenomaan siksi, että poliiisn harkintakyky petti?

This post was edited by SekavaSamu on Dec 8 2013 07:06am
Member
Posts: 7,514
Joined: Jan 15 2005
Gold: 977.01
Dec 8 2013 07:08am
Quote (SekavaSamu @ 8 Dec 2013 15:03)
Eli kansanedustaja itse sanoo


Samassa kirjotuksessa on linkki blogiin, missä kerrotaan mielenosotuksen syitä / taustoja. Samassa blogissa kirjoittaja lainaa jotain, mitä
Julma-Henri on sanonut biisissään (Blogi ei ole siis kansanedustajan)

ja sinä pienessä pääkopassa lasket laskun 1+1 = Kansanedustaja on sitä mieltä, että on oikein paskoa ikkunoita, hakata poliisi ja poliisihevonen.

Tällästä päättelykykyä oikeesti tarvitaan tässä maassa. Voitit väittelyn ei oo enää mitään epäselvää. Lähen kaverille istuun iltaa.


Miks ihmeessä sä otat tän niin henkilökohtasesti :D

Eli siis, jos mä siteeraisin vaikka Hitleriä, jotain sen lausahdusta jossa se sanoo että jokanen juutalainen pitää kaasuttaa, levittäisin tätä sanomaa, ni enkö mä olis sillon sitä mieltä?
Sun sanojen mukaan en, koska joku muu on niin sanonut, en minä.
Wat?
Turhaan sä tämmösen aiheen takia niin marttyyriks rupeet

Kiukuttaako sua oikeesti että joku on onnistunu elämässään?
Sekö tossa on perseestä että joku on valittu presidentiks ja se pitää juhlat?
Onko kaikki kenellä on rahaa, vitun paskoja ihmisiä?

Se että tehdään paskoja valintoja tuolta suunnalta, on paskaa, ja toki saa osottaa mieltään.
Mutta se että pidetään juhlat, ja sen takia osotetaan mieltä, on typerää.

This post was edited by SanHose on Dec 8 2013 07:12am
Member
Posts: 24,393
Joined: May 6 2006
Gold: 23.47
Dec 8 2013 07:14am
Quote (SanHose @ Dec 8 2013 02:08pm)
Miks ihmeessä sä otat tän niin henkilökohtasesti :D

Eli siis, jos mä siteeraisin vaikka Hitleriä, jotain sen lausahdusta jossa se sanoo että jokanen juutalainen pitää kaasuttaa, levittäisin tätä sanomaa, ni enkö mä olis sillon sitä mieltä?
Sun sanojen mukaan en, koska joku muu on niin sanonut, en minä.
Wat?


En ota henkilökohtasesti, oon vaan hämmentynyt.

Ja nyt vedit hitlerin mukaan tähän juttuun, loistavaa. Se kun ei liity tähän koko juttuun mitenkään. Etkä voi
verrata ihmisten kaasuttamista ja parin lasin hajottamista toisiinsa.

Taidat sinäkin olla sama trolli, joka piiloilee EasyCoolwinin takana.

Quote (SanHose @ Dec 8 2013 02:08pm)

Kiukuttaako sua oikeesti että joku on onnistunu elämässään?
Sekö tossa on perseestä että joku on valittu presidentiks ja se pitää juhlat?
Onko kaikki kenellä on rahaa, vitun paskoja ihmisiä?

Se että tehdään paskoja valintoja tuolta suunnalta, on paskaa, ja toki saa osottaa mieltään.
Mutta se että pidetään juhlat, ja sen takia osotetaan mieltä, on typerää.


miksi kiukuttais? Oon helvetin tyytyväinen omaan elkämään, raha ei ole millään tapaa sidoksissa tunteisiin, en välitä rahast.
Toisekseen, ei ollut presidentin juhlat kyseessä, tiedät sen varmaan itsekkin?

Eikä se tee kenestäkään paskaa ihmistä, että sillä on rahaa, vaan se, että rikastuu muiden kustannuksella. Ahneus
on paskin piirre ihmisessä.

Nyt haluan tietää, kuka sulle kerto, että noi juhlat oli ainut syy tohon mielenosotukseen, lue toi blogi ja sit tuu takas tähän topicciin vähän viisaanpana.

This post was edited by SekavaSamu on Dec 8 2013 07:17am
Member
Posts: 7,514
Joined: Jan 15 2005
Gold: 977.01
Dec 8 2013 07:24am
Quote (SekavaSamu @ 8 Dec 2013 15:14)
En ota henkilökohtasesti, oon vaan hämmentynyt.

Ja nyt vedit hitlerin mukaan tähän juttuun, loistavaa. Se kun ei liity tähän koko juttuun mitenkään. Etkä voi
verrata ihmisten kaasuttamista ja parin lasin hajottamista toisiinsa.

Taidat sinäkin olla sama trolli, joka piiloilee EasyCoolwinin takana.



miksi kiukuttais? Oon helvetin tyytyväinen omaan elkämään, raha ei ole millään tapaa sidoksissa tunteisiin, en välitä rahast.
Toisekseen, ei ollut presidentin juhlat kyseessä, tiedät sen varmaan itsekkin?

Eikä se tee kenestäkään paskaa ihmistä, että sillä on rahaa, vaan se, että rikastuu muiden kustannuksella. Ahneus
on paskin piirre ihmisessä.

Nyt haluan tietää, kuka sulle kerto, että noi juhlat oli ainut syy tohon mielenosotukseen, lue toi blogi ja sit tuu takas tähän topicciin vähän viisaanpana.


Vai olen minä jo EasyCoolWin :rolleyes:
Hatut pois päästä..

Emmä tähän juttuun verrannu Hitleriä mitenkään.
Yritä uudestaan jos menis mun pointti perille, ja ilman kiukkua ni saattaapi onnistua helpommin.

Jatketaan ku sulla ei enää kiristä pantaa noin kovin.
Emmä kato oo missään vaiheessa tässä sua kohtaan hyökänny, ellet sitte ole Kontula tai se tenukeppi tai koko angry mob, tai Käteinen tai joku muu josta on puhuttu.
Member
Posts: 24,393
Joined: May 6 2006
Gold: 23.47
Dec 8 2013 07:53am
Kontula oli lainannu Henriä "Sä ihmettelet miks mä rikon jonku vitun ikkunan? Mitä vittua muuta mä voin tehä?"
Päivityksessä oli myös linkki mellakan syitä pohtivaan blogikirjoitukseen, josta kyseinen sitaatti löytyy.

En tiedä missä yhteydessä Kontula oli tota lainannut. Oliko kontula sanonut ton jälkeen jotain, mitä olisi voinut tehdä toisin.
Uutisessa tuota kommenttia seuraa lauseet

Onko väkivallan käyttäminen mielenosoituksessa siis mielestänne hyväksyttävää, Anna Kontula?

Quote
- Tässä nimenomaisessa tilanteessa en pidä tätä (mellakointia) järkevänä, enkä kyllä ehkä hyväksyttävänäkään, mutta pidän sitä aika odotettuna ja ymmärrettävänä, Kontula kertoo Ilta-Sanomille.


Tässsä vaiheessa sä kerrot foorumin käyttäjille, että Kontula on itse sanonut kannattavansa poliisin / poliisihevosten pahoinpitelyä, ikkunoiden, autojen ja parkkimittareiden rikkomista.
Ei siis sanonut suoraan näin, vaan jotenkin sä omassa päässäs sait ton asian muotoiltua noin (joku muukin vois kertoo onko tätä mieltä, vai oletko sinä ainoa?)

Mitä tohon Hitler juttuun tulee, niin Ei sitää sen enempää, varmaan ite ymmärrät jossain vaiheessa kuinka paskan esimerkin löit ilmoille.

E: siis toi lainaus tosta ikkunasta on biisistä, mikä ei liity tähän mielenosotukseen mitenkään. suosittelen tutustuun tähän asiaan ennenkun jatketaan tätä väittelyä.
Alan tuntee itteni tyhmäks, voi olla et näin on.

This post was edited by SekavaSamu on Dec 8 2013 08:02am
Member
Posts: 7,514
Joined: Jan 15 2005
Gold: 977.01
Dec 8 2013 08:18am
Quote (SekavaSamu @ 8 Dec 2013 15:53)
Kontula oli lainannu Henriä "Sä ihmettelet miks mä rikon jonku vitun ikkunan? Mitä vittua muuta mä voin tehä?"
Päivityksessä oli myös linkki mellakan syitä pohtivaan blogikirjoitukseen, josta kyseinen sitaatti löytyy.

En tiedä missä yhteydessä Kontula oli tota lainannut. Oliko kontula sanonut ton jälkeen jotain, mitä olisi voinut tehdä toisin.
Uutisessa tuota kommenttia seuraa lauseet

Onko väkivallan käyttäminen mielenosoituksessa siis mielestänne hyväksyttävää, Anna Kontula?



Tässsä vaiheessa sä kerrot foorumin käyttäjille, että Kontula on itse sanonut kannattavansa poliisin / poliisihevosten pahoinpitelyä, ikkunoiden, autojen ja parkkimittareiden rikkomista.
Ei siis sanonut suoraan näin, vaan jotenkin sä omassa päässäs sait ton asian muotoiltua noin (joku muukin vois kertoo onko tätä mieltä, vai oletko sinä ainoa?)

Mitä tohon Hitler juttuun tulee, niin Ei sitää sen enempää, varmaan ite ymmärrät jossain vaiheessa kuinka paskan esimerkin löit ilmoille.

E: siis toi lainaus tosta ikkunasta on biisistä, mikä ei liity tähän mielenosotukseen mitenkään. suosittelen tutustuun tähän asiaan ennenkun jatketaan tätä väittelyä.
Alan tuntee itteni tyhmäks, voi olla et näin on.


Turhaan kiukuttelet tosta koska mainitsin myös tämän useaan kertaan etten ole lukenut kyseistä blogia joten en tiedä asiasta.
Ja mitä muuta sanoin, niin et ole tainnut edes lukea, päätät suoraan että selitin lisää paskaa ja otat herneet nenään siitäkin..

Sanoinhan monta kertaa etten tiedä oliko sarkasmia vai mitä, pitääpä tarkistaa kun ehdin, ja silti sinä vaan revit asian uudestaan ja uudestaan eri kysymyksellä ja taas suutut siitä mitä sanoin.
Kuten jo mainitsin, en muista missään kohtaan hyökänneeni sua vastaan millään sanomallani, joten miksi keittää koko ajan yli, miksi kaikki pitää ottaa henk koht?

Esimerkki ois voinut olla mikä vain, mutta kiukkuhan siitäkin ois otettu ilmeisesti..
En ymmärrä miksi siihen piti edes takertua. Vaan koska piti saada enemmän ragea koska olen taas väärässä ja selitän paskaa? :rolleyes:

Voitko kertoa miten olet ollut osallisena tohon kaikkeen, koska tämän perusteella erittäin suurella panostuksella. Muuten tuskin ottaisit kaikkea näin itseesi.

This post was edited by SanHose on Dec 8 2013 08:19am
Member
Posts: 10,482
Joined: Sep 11 2008
Gold: 0.00
Dec 8 2013 11:16am
Quote (SanHose @ Dec 8 2013 01:24pm)
Vai olen minä jo EasyCoolWin  :rolleyes:
Hatut pois päästä..

Emmä tähän juttuun verrannu Hitleriä mitenkään.
Yritä uudestaan jos menis mun pointti perille, ja ilman kiukkua ni saattaapi onnistua helpommin.

Jatketaan ku sulla ei enää kiristä pantaa noin kovin.
Emmä kato oo missään vaiheessa tässä sua kohtaan hyökänny, ellet sitte ole Kontula tai se tenukeppi tai koko angry mob, tai Käteinen tai joku muu josta on puhuttu.


Meidän salainen multiliitto on paljastunut... Kaikki mitä "me" sanotaan voidaan käyttää meitä vastaan :ph34r:

€:
Imo vasemmistolaiset ei sais enää kokoontua julkisesti niin kauan kun ne ei osaa käyttäytyä.

This post was edited by EasyCoolWin on Dec 8 2013 11:17am
Member
Posts: 4,783
Joined: Jul 6 2012
Gold: 68.99
Warn: 10%
Dec 8 2013 11:43am
Quote (EasyCoolWin @ Dec 8 2013 08:16pm)
€:
Imo vasemmistolaiset ei sais enää kokoontua julkisesti niin kauan kun ne ei osaa käyttäytyä.

oikeistolaisilla taasen käytösongelmia esiintyy myös yksityisissä tilaisuuksissa. :P
Member
Posts: 8,120
Joined: Jul 4 2008
Gold: 0.39
Dec 8 2013 02:35pm
Kamala haloo siitä ku pari mauri-anteroa purkaa omaa kiukkua johonki meetwurstiin ja rikkoo pari ikkunaa.

Huvittavaa :D
Member
Posts: 10,482
Joined: Sep 11 2008
Gold: 0.00
Dec 8 2013 02:40pm
Quote (Gastly @ Dec 8 2013 05:43pm)
oikeistolaisilla taasen käytösongelmia esiintyy myös yksityisissä tilaisuuksissa. :P


Mieluummin yksityistilaisuuksissa kuin julkisilla paikoilla :D ?


... Ja "äärioikeistolaiset" ovat ihan yhtä pelleä porukkaa kuin "äärivassarit".
Go Back To Suomi Topic List
Prev1301302303304305458Next
Add Reply New Topic New Poll