joo ihan paska mustikkasato ollu kyl. mummin kaa pari tuntii kerättiin tos ku olin viikon möksäl ja 5 litraa saatiin yhteensä.
Kanttarellejäkään ei paljon löytyny perus apajilta. Vadelmia sen sijaan löytynyt ihan vitusti. pitäs viel tehä viikon reissu mökille ku
puolukat kypsyy. Mummi oli vähän sitä mieltä et noi mökin läheisyydes olevat apajat ei tu tuottaan kunnon satoo
onneks on viel toissavuotisia kanttarellejä + suppilovahveroita pakastimes monta pakastepussillista, saa niist tehtyy hyvät soosit uusien perunoiden ja lihan kaa.
ja mitä noihin sieniin tulee jotka kolahtaa kupoliin, ei kauaa enää ni pääsee nauttiin luonnon parhaista antimista