d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Yleinen Keskustelu Topic
Prev1300301302303304377Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 24,688
Joined: Jul 10 2008
Gold: 0.01
Warn: 10%
Aug 26 2014 03:36am
Odottelen että sekavasamu yhtyy sienikeskusteluun taikasienten vaikutuksen alaisena. :blush:
Member
Posts: 45,753
Joined: Sep 8 2004
Gold: 556.34
Aug 26 2014 03:44am
Quote (A2K @ 26 Aug 2014 12:36)
Odottelen että sekavasamu yhtyy sienikeskusteluun taikasienten vaikutuksen alaisena. :blush:

kohta koittaa niidenkin aika ^_^

siinä meikäläisen settejä


This post was edited by Napi on Aug 26 2014 03:46am
Member
Posts: 24,393
Joined: May 6 2006
Gold: 23.47
Aug 26 2014 04:06am
joo ihan paska mustikkasato ollu kyl. mummin kaa pari tuntii kerättiin tos ku olin viikon möksäl ja 5 litraa saatiin yhteensä.
Kanttarellejäkään ei paljon löytyny perus apajilta. Vadelmia sen sijaan löytynyt ihan vitusti. pitäs viel tehä viikon reissu mökille ku
puolukat kypsyy. Mummi oli vähän sitä mieltä et noi mökin läheisyydes olevat apajat ei tu tuottaan kunnon satoo

onneks on viel toissavuotisia kanttarellejä + suppilovahveroita pakastimes monta pakastepussillista, saa niist tehtyy hyvät soosit uusien perunoiden ja lihan kaa.

ja mitä noihin sieniin tulee jotka kolahtaa kupoliin, ei kauaa enää ni pääsee nauttiin luonnon parhaista antimista <3
Member
Posts: 45,753
Joined: Sep 8 2004
Gold: 556.34
Aug 26 2014 04:07am
missä päin toi mökki oli? pirkanmaal vissii ollu tosi skeida mustikkavuos
Member
Posts: 24,393
Joined: May 6 2006
Gold: 23.47
Aug 26 2014 04:14am
Quote (Napi @ Aug 26 2014 11:07am)
missä päin toi mökki oli? pirkanmaal vissii ollu tosi skeida mustikkavuos


Kurussa. tosi nihkeesti ollu siel mustikkaa... tai sit thaipoimijat käyny kerää suurimmat. kun tuntuu et aina löytyy vähän välii 1 mätäs mis on mustikkaa
enemmän ku neliökilometrin alueel. sit muuten ihan tyhjää.
Member
Posts: 24,688
Joined: Jul 10 2008
Gold: 0.01
Warn: 10%
Aug 26 2014 04:14am
Ite en oo koskaan oikein osannu sienistä tykätä. :(
Vaik se vois ollakki kivaa kerätä jotai ja tehä niist safkaa.
Member
Posts: 24,393
Joined: May 6 2006
Gold: 23.47
Aug 26 2014 04:31am
Quote (A2K @ Aug 26 2014 11:14am)
Ite en oo koskaan oikein osannu sienistä tykätä. :(
Vaik se vois ollakki kivaa kerätä jotai ja tehä niist safkaa.


perus kanttarellit ja suppilovahverot on ihan helvetin hyvää herkkua ku laittaa kahvikerman ja sipulin sekaan ja paistaa voissa sitä ennen.
jumalauta tulee sit muikeet soosit. yks toinen on kans et kuivaa jonpaa kunpaa ja murskaa lihapullien sekaan. <3
Member
Posts: 24,688
Joined: Jul 10 2008
Gold: 0.01
Warn: 10%
Aug 26 2014 04:40am
Pitää varmaan joskus kokeilla jotai sieniä.
Tähän asti mun sienipuuhat on rajoittunu saksaan, missä vedin jotain kylmää sienikeittoo illalliseks ja sit tuli uni. Oli kaameen makusta ja unet oli häröt.
En tiiä mitä söin.

This post was edited by A2K on Aug 26 2014 04:40am
Member
Posts: 10,886
Joined: Dec 26 2007
Gold: 2.62
Aug 26 2014 05:29am
Tilasin tässä taannoin uuden kovon, tämän teraisen HDDn rinnalle

kyseessä siis SSD johon aion asentaa käyttiksen, ajattelin että asentaisin ihan kokonaan uudelleen jotta saisin revittyä varmasti kaikki nopeudet irti tästä

miten siis tuon vanhan HDD formatoi helpoiden? onnistuuko ihan iskemällä SSD rinnalle ja levykkeellä uudelleenasennus
Member
Posts: 24,393
Joined: May 6 2006
Gold: 23.47
Aug 26 2014 05:47am
Quote (Pavise @ Aug 26 2014 12:29pm)
Tilasin tässä taannoin uuden kovon, tämän teraisen HDDn rinnalle

kyseessä siis SSD johon aion asentaa käyttiksen, ajattelin että asentaisin ihan kokonaan uudelleen jotta saisin revittyä varmasti kaikki nopeudet irti tästä

miten siis tuon vanhan HDD formatoi helpoiden? onnistuuko ihan iskemällä SSD rinnalle ja levykkeellä uudelleenasennus


en tiä varmaks, mut lukenu netist et kone helppo formatoida vahvalla magnettilla.
Go Back To Suomi Topic List
Prev1300301302303304377Next
Add Reply New Topic New Poll