d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Uutiset Ja Ajankohtaiset Asiat -topic
Prev1300301302303304458Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 24,393
Joined: May 6 2006
Gold: 23.47
Dec 8 2013 06:16am
Quote (SanHose @ Dec 8 2013 01:11pm)
Eipä tarvitse olla mikään syöpäiläinen lukeakseen mitä IS kirjottelee.
Jos poliitikko kiertelee eikä puhu suoraan, hämmentääkö se?


mitä helvettiä tällä foorumilla taphtuu? sanoinko jotain syöpäläiseks?

sanoin että en ole rekisteröitynyt FBSYÖPÄÄN. Tällä tarkotin, että en pääse lukemaan FBkommenttia.

Quote
- Tässä nimenomaisessa tilanteessa en pidä tätä (mellakointia) järkevänä, enkä kyllä ehkä hyväksyttävänäkään, mutta pidän sitä aika odotettuna ja ymmärrettävänä, Kontula kertoo Ilta-Sanomille.


Quote
Pitääkö sen sanoa kaikki suoraan jotta se tarkottais jotain.


En ymmärrä miten saat ton lauseen käännettyä
"Oli Ok hakata pari poliisia ja heponen T: Kansanedustaja"

En vieläkään tajua, miks jokainen iltalehti ja muu paska uutisoi tosta mellakkana, kun kyseessä oli mielenosotus, missä
pari kourallista idiootteja teki jotain, mitä ei olis pitänyt. Mielenosotuksen syistä ja taustoista ei paljon uutisoida, eli voidaanko olettaa
että ne asiat halutaan piilottaa pois silmistä, pois mielestä?
Member
Posts: 7,514
Joined: Jan 15 2005
Gold: 977.01
Dec 8 2013 06:16am
Quote (BebebBurns @ 8 Dec 2013 14:14)
Ei typo, ainakin pelaamiseen liittyvä termi, juontuu englannin sanasta camp, tässä tapauksessa päivystää siellä sivustolla.



Ite sain sellasen kuvan, että Kontula sympatiseeraa mm. eriarvioistumisesta ja vieraantuneisuudesta johtuvaa turhautumista, joskin ei hyväksy paikkojen paskantamista


Aa juu, en tajunnu tota yhteyttä. En lue iltasanomia yleensä, sain pelkän linkin.
Se itse kirjotti siteeraten jotain muuta että mitä vittua muuta olisin voinut tehdä.

Tosin en tiedä onko tän sen kaverin lausahdus jotenkin sarkastinen, pitänee lukea se blogi sitten.
Member
Posts: 7,514
Joined: Jan 15 2005
Gold: 977.01
Dec 8 2013 06:17am
Quote (SekavaSamu @ 8 Dec 2013 14:16)
mitä helvettiä tällä foorumilla taphtuu? sanoinko jotain syöpäläiseks?

sanoin että en ole rekisteröitynyt FBSYÖPÄÄN.  Tällä tarkotin, että en pääse lukemaan FBkommenttia.





En ymmärrä miten saat ton lauseen käännettyä
"Oli Ok hakata pari poliisia ja heponen T: Kansanedustaja"

En vieläkään tajua, miks jokainen iltalehti ja muu paska uutisoi tosta mellakkana, kun kyseessä oli mielenosotus, missä
pari kourallista idiootteja teki jotain, mitä ei olis pitänyt. Mielenosotuksen syistä ja taustoista ei paljon uutisoida, eli voidaanko olettaa
että ne asiat halutaan piilottaa pois silmistä, pois mielestä?


Niinhän sä sanoit ettet kuulu fbsyöpään, mutta on se kumma jos et osaa lukea sitä kommenttia tosta IS uutisesta

e\ piti liittää tä tohon aikasempaan. Ja en ymmärrä miks pitää alkaa keuhkoomaan. Enkä väittäny että oisit ketään sanonu syöpäläiseks.

This post was edited by SanHose on Dec 8 2013 06:19am
Member
Posts: 24,393
Joined: May 6 2006
Gold: 23.47
Dec 8 2013 06:22am
Quote (SanHose @ Dec 8 2013 01:17pm)
Niinhän sä sanoit ettet kuulu fbsyöpään, mutta on se kumma jos et osaa lukea sitä kommenttia tosta IS uutisesta

e\ piti liittää tä tohon aikasempaan


Quote
"Sä ihmettelet miks mä rikon jonku vitun ikkunan? Mitä vittua muuta mä voin tehä?"

Kontula siteeraa tämänaamuisessa Facebook-päivityksessään rap-muusikko Julma-Henriä.

Voisiko joku nyt linkittää sen kirjotuksen, niin saan tän hämmennyksen vittuun mun päästä. oon ihan kujalla koko tilanteesta.

kopiopasteen nyt vielä kerrran .
Quote
-Tässä nimenomaisessa tilanteessa en pidä tätä (mellakointia) järkevänä, enkä kyllä ehkä hyväksyttävänäkään, mutta pidän sitä aika odotettuna ja ymmärrettävänä, Kontula kertoo Ilta-Sanomille.
Member
Posts: 7,514
Joined: Jan 15 2005
Gold: 977.01
Dec 8 2013 06:31am
Quote (SekavaSamu @ 8 Dec 2013 14:22)
Kontulasiteeraa tämänaamuisessa Facebook-päivityksessään rap-muusikko Julma-Henriä.

Voisiko joku nyt linkittää sen kirjotuksen, niin saan tän hämmennyksen vittuun mun päästä. oon ihan kujalla koko tilanteesta.

kopiopasteen nyt vielä kerrran .


Sama juttu, myös tämä linkki löytyy samaisesta uutisesta..
Ja kuten kirjotin en itsekään sitä ole lukenut, ja sanoin että pitänee lukea jotta nään onko se täysin sarkastista.
http://collapsepromotions.blogspot.fi/2013_12_01_archive.html

Pelailen tässä samalla ja käyn siis vähän ilman täyttä focusta tässä kirjottamassa, ni en ole myöskään niin kovin perehtynyt :rolleyes:
Empä silti niin kauheen vakavasti tätä nyt ota. Mutta et kyllä sinäkään ihan täydellä keskittymisellä ole mukana.

This post was edited by SanHose on Dec 8 2013 06:31am
Member
Posts: 24,393
Joined: May 6 2006
Gold: 23.47
Dec 8 2013 06:35am
Quote (SanHose @ Dec 8 2013 01:31pm)
Sama juttu, myös tämä linkki löytyy samaisesta uutisesta..
Ja kuten kirjotin en itsekään sitä ole lukenut, ja sanoin että pitänee lukea jotta nään onko se täysin sarkastista.
http://collapsepromotions.blogspot.fi/2013%5F12%5F01%5Farchive.html

Pelailen tässä samalla ja käyn siis vähän ilman täyttä focusta tässä kirjottamassa, ni en ole myöskään niin kovin perehtynyt :rolleyes:
Empä silti niin kauheen vakavasti tätä nyt ota. Mutta et kyllä sinäkään.


Oon erittäin vakavissani, vieläkin epäselvää miten sait ton lauseen käännettyä paalelleen.

Onko tuo kenen blogi?
Member
Posts: 7,514
Joined: Jan 15 2005
Gold: 977.01
Dec 8 2013 06:43am
Quote (SekavaSamu @ 8 Dec 2013 14:35)
Oon erittäin vakavissani, vieläkin epäselvää miten sait ton lauseen käännettyä paalelleen.

Onko tuo kenen blogi?


Mä ymmärsin että toi olis just tän Julma Henrin blogi, en oo varma koska en lukenu sitä vielä.
Member
Posts: 24,393
Joined: May 6 2006
Gold: 23.47
Dec 8 2013 06:45am
Quote (SanHose @ Dec 8 2013 01:43pm)
Mä ymmärsin että toi olis just tän Julma Henrin blogi, en oo varma koska en lukenu sitä vielä.


Voisitko nyt askel askeleelta kertoo mulle, miten tulit siihen tulokseen, että tän kyseisen kansanedustajan mielestä on ok hakata poliisi ja hevonen?
en vieläkään saa yhdistettyä näitä asioita pienessä pääkopassa? hämmennys vaa kasvaa.
Member
Posts: 24,393
Joined: May 6 2006
Gold: 23.47
Dec 8 2013 06:55am
suosittelen vielä katsomaan tuon videon ja kysymään itseltä, oliko toi poliisihevosilla väkijoukon keskelle juokseminen oikein tehty?
Kuten kuvasta näette, pari idioottia hakkaa kilvillä aitaa, ei poliiseja, ja sit poliisihevoset tulee juokseen väkijoukon läpi, missä
SUURIN OSA tanssi ja osotti mieltä rauhanomasesti.

Kertokaa toki, olisiko poliisi voinut tilanteessa toimia toisin? Omasta mielestäni olisi.



E: ja videosta huomaa myös sen, että kun nuo pari ihmistä tuota aitaa hakkasi, anto poliisi OCta ihmisten naamalle, ja
samaan aikaan POLIISI ITSE ratsasti hevosilla pippurisumun keskelle, mitä todennäköisemmin poliisihevoset pillastu tästä syystä ja
töytäs sivullisia.

This post was edited by SekavaSamu on Dec 8 2013 06:57am
Member
Posts: 7,514
Joined: Jan 15 2005
Gold: 977.01
Dec 8 2013 06:56am
Quote (SekavaSamu @ 8 Dec 2013 14:22)
Kontulasiteeraa tämänaamuisessa Facebook-päivityksessään rap-muusikko Julma-Henriä..


Edelleen tämän siteerauksen takia. Mutta kuten monesti mainitsin, en lukenut blogia, joten en tiedä oli se ainoastaan sarkasmia vai mitä.

e\ vaikka poliisi olisi sinne ainoastaan typeryyttään mennyt,
en käsitä miten se oikeuttaa ketään vahingoittamaan hevosta joka sinne meni ainoastaan kyseisen poliisin käskystä.
Olisiko siis hevosen pitänyt tehdä toisin?

Ja ei ne mun mielestä tunkenu sinne väkijoukon keskelle, vaan meni tossa aidan vierustaa.
Se että toi tenukeppi tossa parkuu typeryyttään ni lähinnä naurattaa.

This post was edited by SanHose on Dec 8 2013 07:00am
Go Back To Suomi Topic List
Prev1300301302303304458Next
Add Reply New Topic New Poll