Quote (SanHose @ Dec 8 2013 01:11pm)
Eipä tarvitse olla mikään syöpäiläinen lukeakseen mitä IS kirjottelee.
Jos poliitikko kiertelee eikä puhu suoraan, hämmentääkö se?
mitä helvettiä tällä foorumilla taphtuu? sanoinko jotain syöpäläiseks?
sanoin että en ole rekisteröitynyt FBSYÖPÄÄN. Tällä tarkotin, että en pääse lukemaan FBkommenttia.
Quote
- Tässä nimenomaisessa tilanteessa en pidä tätä (mellakointia) järkevänä, enkä kyllä ehkä hyväksyttävänäkään, mutta pidän sitä aika odotettuna ja ymmärrettävänä, Kontula kertoo Ilta-Sanomille.
Quote
Pitääkö sen sanoa kaikki suoraan jotta se tarkottais jotain.
En ymmärrä miten saat ton lauseen käännettyä
"Oli Ok hakata pari poliisia ja heponen T: Kansanedustaja"
En vieläkään tajua, miks jokainen iltalehti ja muu paska uutisoi tosta mellakkana, kun kyseessä oli mielenosotus, missä
pari kourallista idiootteja teki jotain, mitä ei olis pitänyt. Mielenosotuksen syistä ja taustoista ei paljon uutisoida, eli voidaanko olettaa
että ne asiat halutaan piilottaa pois silmistä, pois mielestä?